Mitä tarkoittaa, jos olen lennon jonotuslistalla? Äkkiseltään tulee vain mieleen, että lento on niin täynnä, että odottelen pääsyä peruutuspaikalle, olenko oikeassa?
Varasin äsken vain lentoja Vancouveriin ja mulle sanottiin et joudun menolentoni jonotuslistalle ja saan tietää pääsystä lennolle noin viikossa (kuulemma riippuu lentoyhtiöstä..)
Voinko siis luottaa siihen, että pääsen ko. lennolle vai onko mahdollista että joudun varaamaan toisen lennon jollekin toiselle päivälle?
Kiitos.
jonotuslistalla?
2
595
Vastaukset
Juuri sitä tuo tarkoittaa, että lento on täynnä ainakin varausjärjestelmän mukaan. Toki vapaita paikkoja saattaa olla, kun on olemassa kiintiöitä esim. eri lentoyhtiöillä (code share -lennot) yms. Tuurista on sitten kiinni, pääsetkö jonotuslistalta lennolle. On syytä myös muistaa, että monilla lentoyhtiöillä frequent flyer maileilla pääsee jonotuslistalla etuilemaan.
- kkk
Kiitti, soitin kuitenkin vielä matkatoimistoon ja vaihoin lennon edelliselle päivälle. Nyt on kaikki lennot confirmed. En viitsinyt alkaa riskeerata, koska se on tosiaan epävarmaa pääsisinkö lennolle.
Matkatoimistossa kuitenkin sanottiin, et voin lähempänä kysellä oisko paikkoja vapautunut tuolle lennolle. Jos on, sen pystyy vaihtamaan pientä maksua vastaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854