Stressaannuin niin, että en edes kirjautunut sisään.
Miksiköhän Suomi24:n Apache-serverin kautta näköjään menee tieto joka ikisestä hiiren klikkauksesta statistik-gallup.net URL:iin, mitä tietenkään haulla mukamas ei löydy. Voi halvattu, tässä tulee kohta ihan vainoharhaiseksi. No kirjatkoon kaikkien Suomi24-asiakkaiden surffailut, se on pikkujuttu. Jos isoa mietittävää haluatte, niin googlatkaa sana "Echelon" ja ajatelkaa, että kaikkien meidän operaattorit ovat salaa systeemissä mukana. Älkää menettäkö yöunianne, vaikka teistä tiedetäänkin kaikki.
Meitä vakoillaan.
4
339
Vastaukset
- lllqkj
Vähintään yhden rullan alumiinifoliota pyörität päähän niin vakoilu vaikeutuu huomattavasti. Ainakin se estää satelliittien aivoskannaukset. Jokaista ihmistä seuraa koko ajan keskimäärin 23 satelliittia.
Eihän herran pieksut niin paljon talousfoliota kannata tärvätä päähän, ampuvat vielä bussipysäkillä terroristina. Minä olen pitänyt päässä isoa alumiinikattilaa, se on paljon käytännöllisempi, kuin sellainen sinun turbaani.
- LonesomeMan
Joskus on hyvä ettei tiedä kaikkea, loppujen lopuks ei tarvitse tietää paljonkaan kun se on liikaa.. pohtii tässä hän, eli minä isse issessein isseäni korostaen =)
- jättää jokainen
Turhaa kantaa huolta jollei oo isompiin laittomuuksiin eksynny. Jäljen jättää jokainen... Jälki jää muutenkin sormenjäliä, dna-jälkiä jos et satu olee kalju niin päästäskin putoo hiuksia jatkuvasti. Entäs ne kaikki kauppareissut, jos sulla on joku kortti (plus, bonus, mitä niitä ny onkaan) ja näytät kassalla niin jälkijää. Jos ostat bensaa tai ostat matkalipun jälki jää. Otat rahaa seinästä, jälki jää. En ainakaan omasta puolestani ole huolissani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124