Perjantai 19.8

Menee ilman alkoholia
ainakin minulla.

32

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aahoohoo

aamu toi sheriffi vie sanat mun suusta)

• Dokaani

Minäkin aion olla selvinpäin, vaikka viinanhimo ei ole mihinkään hävinnyt - onhan tämä vasta kolmas viikonloppuni ilman viinaa.
      Kiitos sähköpostiosoitteesta "raitis", taidanpa kirjoitella sinulle vuodatuksiani, kunhan ehdin. Nyt töihin...

• "jutellaan"

• Hamara

Tervetuloa tipattomien ketjuun.

• pörri

myös toivotan sinut tervetulleeksi meidän sekalaiseen seurakuntaan.Minulla viininhimo perjantaisin väheni sillä,kun rupesin miettimään sitä,että haluanko olla lauantai-aamulla krapulassa väsyneenä.

Nyt olen tyytyväinen,että tuli vuoden alussa kokeiltua se tipatonkuukausi.
        mulla ei ollut sen kummemmin tarkoitus edes lopettaa sitä viinin litkuttelua,mutta nyt vaan ei tee mieli juoda.Ehkäpä sinulle käy samoin.
        hauskaa illan jatkoa sinulle ilman litkuja ja huomenna on reipas olo.t pörri

• Joonatan*

päivän aion viettää minäkin.Noin kaunis ilmakin ulkosalla.En aio pilata tätäkään päivää alkoholilla.

• Cettuz

Kuittaan!

• Hamara

Tavoite on meikäläisellä ihan sama kun edellisillä.

Odotan innolla koska meidän salaperäinen kuittailija iskee:)

• Hamara

Näköjään kerkes iskeä samalla kun kirjoittelin edellistä viestiäni:))

• pörri
        Hamara kirjoitti:

Näköjään kerkes iskeä samalla kun kirjoittelin edellistä viestiäni:))

tähän sulle tervehdyksen,kun ei oikein tiennyt mihin viestiisi laittaisin:)
        Mites aiot viettää iltaasi.En mitenkään ole utelias,enhän.
        Minä pyöriskelen varmaankin vaan sohvan nurkassa,kun on taas tullut tänään vähän herkuteltua:)Ne him... nääs t pörri

• Hamara
        pörri kirjoitti:

tähän sulle tervehdyksen,kun ei oikein tiennyt mihin viestiisi laittaisin:)
        Mites aiot viettää iltaasi.En mitenkään ole utelias,enhän.
        Minä pyöriskelen varmaankin vaan sohvan nurkassa,kun on taas tullut tänään vähän herkuteltua:)Ne him... nääs t pörri

No terveppäterve! Täs kuule ilta menee työn merkeissä, ja jos kerkiääs kotia ennen puoltayötä niin hyvä. ja jos kerkiän niin käyn vielä täälä pyörähtämässä ennen unimisaikaa.

Älä nyt liikaa siinä sohovalla pyöri, ettet tipahra laattialle.

Onneksi ne him... ei ole jatkuvia, vois meinaan olla aika hankala olotila:)

Hyvää alkavaa viikonloppua!

• pörri

kuin tuulahdus.Onpas aamu hupsahtanut pitkälle.
      olenkin tämän aamun käyttänyt vallan itseni hemotteluun.No,siitä nyt on turha sen enepää tässä käydä kertomaan:)
      Kohta lähden kokeilemaan tonne kylän itä-puolelle onko ollut mitään hyötyä aamun uurastuksesta:)
      Sullekkin tekis hyvää nyt lepäillä,kun on taas tää perjantai.sitä voi olla kaikenmoisia hmm,hmm liikkeellä.
      En nyt enempiä viestejä nyt tänne kirjoittele,et joutuisin lähtemään tästä ennen iltaa:)
      Hyvää päivän jatkoa vaan kaikille.Ehkäpä myöhemmin sit "muutaman" viestin tulen läpsäyttämään tänne.Kattoo nyt,t pörri

• karbidi

ja lähtökiirus painaa päälle! Ehtineeköhän sunnuntaiehtoonakaan koneelle, ku pitäs kattoo Ykköset nauhalta ja maanantaiks silti herätä aamutuimaan labraan?
      Tarttee kai varata paljon vattumehuu mukaan, ku lämmintä on luvassa!
      Erinomaista viikonloppua sorkalle kuin sorkallekin !

• Katsokin, että se on vattumehua. Maanantaina sitten kuitenkin kysellään, että miten se on Teidän alkoholin käyttö? Sanotko, että kun oli vaimon loma, niin pakko oli ottaa kuppia? Vai lähdetkö lääkärissä sille tavalliselle linjalle, että puhuessa korvatkin lepattaa?

• vee

kyllä maalla on mukavaa.ilman paitaa saa poleksia kirjastoon koneelle ja ihan raittiina.
      ei kukaan jaksa näin komeella ilmalla läträillä juopotellen?

• masa*

Tipaton työhuki takana.Ihan mielellään sitä menee töihinkin kun ei tarvi pastilleja syödä.Yks´kaveri oli saanut loparit lomani aikana.Arvatkaa minkä takia?
      Tervetuloa Dokaani tipattomien ketjuun.Päivä kerrallaan se onnistuu.

• sulle

täällähän se työnorjakin jo huuhuilee.Olikos "kiirettä"töissä?Mulla on tämä päivä mennyt taas ihan vaan söheltäessä.
        no,siihen tulee loppu,kun työt alkaa,että nyt hyvällä omalla tunnolla laiskottelen.t pörri

• alku
        sulle kirjoitti:

täällähän se työnorjakin jo huuhuilee.Olikos "kiirettä"töissä?Mulla on tämä päivä mennyt taas ihan vaan söheltäessä.
        no,siihen tulee loppu,kun työt alkaa,että nyt hyvällä omalla tunnolla laiskottelen.t pörri

ihan hyvä päivä oli.Sain puhua sekä käsillä että jaloilla.Meillä on kesätyöntekijä Tadzikistanista.Oli siirretty viimeiseksi viikoksi meidän jengiin.Ihan hyvä kaveri ja työ kävi laatuun.Tuntuu joskus että tämä saavutettu raittius on ainut järkevä asia mitä mun kohdalleni on sattunut.Sitä on vähän ku uudelleen syntynyt./masa*

• mitähän
        alku kirjoitti:

ihan hyvä päivä oli.Sain puhua sekä käsillä että jaloilla.Meillä on kesätyöntekijä Tadzikistanista.Oli siirretty viimeiseksi viikoksi meidän jengiin.Ihan hyvä kaveri ja työ kävi laatuun.Tuntuu joskus että tämä saavutettu raittius on ainut järkevä asia mitä mun kohdalleni on sattunut.Sitä on vähän ku uudelleen syntynyt./masa*

tohon käsillä puhumiseen sanois.mulla kanssa on muutaman kerran tollanen tilanne ollut.Se on van vähän hankalaa,jos niillä käsillä pitäis töitäkin tehdä hm.
        Elätkö sä siellä uutta nuoruutta,vai?
        Mä laulelen.Näyttää telkkarista tulevan Tammerkosken sillalla:)en kyllä vetäjästä oikein pidä.t pörri

• nenä
        mitähän kirjoitti:

tohon käsillä puhumiseen sanois.mulla kanssa on muutaman kerran tollanen tilanne ollut.Se on van vähän hankalaa,jos niillä käsillä pitäis töitäkin tehdä hm.
        Elätkö sä siellä uutta nuoruutta,vai?
        Mä laulelen.Näyttää telkkarista tulevan Tammerkosken sillalla:)en kyllä vetäjästä oikein pidä.t pörri

eläkepäiviä minä suunnittelen jo.Sisältyy 10-vuotis suunnitelmaan.Menee tuo aika niin nopeaan että ei tukka päässä pysy.Kyllä me kaikki työtkin tehtiin,hosumisesta huolimata.Mitäs ne siellä Tammerkosken sillalla vetää?En ole oikein ajan tasalla./masa*

• paljoa
        nenä kirjoitti:

eläkepäiviä minä suunnittelen jo.Sisältyy 10-vuotis suunnitelmaan.Menee tuo aika niin nopeaan että ei tukka päässä pysy.Kyllä me kaikki työtkin tehtiin,hosumisesta huolimata.Mitäs ne siellä Tammerkosken sillalla vetää?En ole oikein ajan tasalla./masa*

ehtinyt näkemään,kun en alkuun ehtinyt mukaan.Ainakin Arvotonta kissankultaa tuli ja nyt se jo loppui se ohjelma meinaan.Osan ajan paransin maailmaa puhelimessa.

Kattelet sä paljon telkkaria.Minä katson hyvin vähän.Olen vähän sellainen häärääjä,etten jaksa tuntikausia istua tollottaa.Sit jos menen vaakatasoon,niin nukahdan:)

Ootko muuten koskaan keilailua kokeillut.Mun tekis mieli käydä koittamassa minkmoista se on.Pahoin kyllä pelkään,et lentäisin pallon mukana sitä hihnaa pitkin:)
        Ai,niin en olekkaan muistanut tänään vissiin mainita,et olen selvinpäin:)(palstan aihe)t pörri

• myöhään
        paljoa kirjoitti:

ehtinyt näkemään,kun en alkuun ehtinyt mukaan.Ainakin Arvotonta kissankultaa tuli ja nyt se jo loppui se ohjelma meinaan.Osan ajan paransin maailmaa puhelimessa.

Kattelet sä paljon telkkaria.Minä katson hyvin vähän.Olen vähän sellainen häärääjä,etten jaksa tuntikausia istua tollottaa.Sit jos menen vaakatasoon,niin nukahdan:)

Ootko muuten koskaan keilailua kokeillut.Mun tekis mieli käydä koittamassa minkmoista se on.Pahoin kyllä pelkään,et lentäisin pallon mukana sitä hihnaa pitkin:)
        Ai,niin en olekkaan muistanut tänään vissiin mainita,et olen selvinpäin:)(palstan aihe)t pörri

kuin ei,meinaan tuota raittius lupausta.Tuntuu josku että palstan lukijat pitää meitä aika hölmöinä.Mitä kauemmin raittiina sitä hölmömmäksi muututaan.Mulla meni äsken yht´äkkiä palomuuri pois päältä.Arvelin että pörri siellä hakkeroi mun konetta.TV:n katsominen jää mulla aika vähiin,varsinkin näin kesäaikaan.Sitte on tätä nettiriippuvuutta liikkeellä.Keilailua olen sivusta seuranut.Sielläkin on se kaljatiski seläntakana./masa*

• vastaan
        myöhään kirjoitti:

kuin ei,meinaan tuota raittius lupausta.Tuntuu josku että palstan lukijat pitää meitä aika hölmöinä.Mitä kauemmin raittiina sitä hölmömmäksi muututaan.Mulla meni äsken yht´äkkiä palomuuri pois päältä.Arvelin että pörri siellä hakkeroi mun konetta.TV:n katsominen jää mulla aika vähiin,varsinkin näin kesäaikaan.Sitte on tätä nettiriippuvuutta liikkeellä.Keilailua olen sivusta seuranut.Sielläkin on se kaljatiski seläntakana./masa*

aamulla varhain.Kyllähän meitä hölmöinä pidetään,mutta mitä hölmömpi sitä parempi olla:)
        Meillä on vielä siinä mielessä asiat huonosti,että tajuamme mitä meistä ajatellaan.t pörri

• paranoidi

Ilman alkoholia on mennyt myös päiväni. Kahvia koneeseen vaan.

• masa*

näin se toimii.Varsinaisia=(on siinäki sana)Kahavikoneita tairetahan olla.Onko vappaa viikonloppu?

• pörri

Mulla on täällä mietinnässä,et mitä alkais harrastaa.masalle*jo vähän keilailusta puhuin,mut toisaalta vois olla toi lentopallon peluukin kivaa.Vai olisko sittennii baletti.Senkun vaan liihottelis:)t pörri

• paranoidi
        masa* kirjoitti:

näin se toimii.Varsinaisia=(on siinäki sana)Kahavikoneita tairetahan olla.Onko vappaa viikonloppu?

on viikonloput vapaat kun vieraalla töis. Tai vapaa elokuun 20. on huomenna. Kotohommia piisaa aina. Kahvia mennyt tänään niin paljon että häjyä rupes tekemään.

• paranoidi
        pörri kirjoitti:

Mulla on täällä mietinnässä,et mitä alkais harrastaa.masalle*jo vähän keilailusta puhuin,mut toisaalta vois olla toi lentopallon peluukin kivaa.Vai olisko sittennii baletti.Senkun vaan liihottelis:)t pörri

sitä valinnan varaa onkin. ei kai sillä väliä mitä harrastaa, pääasia että vihtyy siinä.

• aahoohoo
        pörri kirjoitti:

Mä rupesin kuvittelemaan itteeni balettipuvussa kun tyllit törröttäis vaakatasossa. Rupes puskee hikee jo pelkkä mielikuva.

Oon miettiny taas sitä maalaamista mut en oikein uskalla ruveta vielä tällä syönnillä kun siihen liittyi aikasemmin paljon negatiivisten tunteiden purkamista ja se oikeesti uuvutti. Tarinaa tuntu olevan sisuksissa paljon.

Tiijän että elämäntilanne on nyt kokonaan toisenlainen ja mieli on rauhallisempi kuin silloin mutta jos se iskee taas sellanen pakonomanen sutiminen niin siinä mulla on kova työ pitää itteni kurissa. No, hullu mikä hullu.

Apropoo, mites sinä hemmottelit ittees aamulla. Se jäi vaivaamaan niin, että piti tulla koneelle takasi. Mä meinaan syödä jäätelön. Nyt.
        Vaan balettia en ainakaa rupee.

• asiaa
        aahoohoo kirjoitti:

Mä rupesin kuvittelemaan itteeni balettipuvussa kun tyllit törröttäis vaakatasossa. Rupes puskee hikee jo pelkkä mielikuva.

Oon miettiny taas sitä maalaamista mut en oikein uskalla ruveta vielä tällä syönnillä kun siihen liittyi aikasemmin paljon negatiivisten tunteiden purkamista ja se oikeesti uuvutti. Tarinaa tuntu olevan sisuksissa paljon.

Tiijän että elämäntilanne on nyt kokonaan toisenlainen ja mieli on rauhallisempi kuin silloin mutta jos se iskee taas sellanen pakonomanen sutiminen niin siinä mulla on kova työ pitää itteni kurissa. No, hullu mikä hullu.

Apropoo, mites sinä hemmottelit ittees aamulla. Se jäi vaivaamaan niin, että piti tulla koneelle takasi. Mä meinaan syödä jäätelön. Nyt.
        Vaan balettia en ainakaa rupee.

En nyt sen kummemmin kunhan jalkoja liottelin jalkakylvyssä ja kasvohoitoa(ei kuitenkaan kurkunpaloilla eikä teepusseja silmille).Sitten vielä kynnet kauniin värisikisi ja erittäin sievä meikki ja hiukset somasti.Sitten menoksi.En kuitenkaan huomnnut tuolla kaupungilla pyöriessä mitään ahaa katseita,et siinäpä sievä tyttö.Et turhaan pakersin.
        tanssimisesta vähäsen:Taapertajat kun käyvät luonani ja katsovat jotain teletappeja,niin minä joskus innostun esittämään myös niitä tanssiaskeleita mukamas leijailen.Monasti nämä pikkuiset katsovat minua silmät pyöreinä ja sanovat äidilleen,et mummi on aivan hassu:)t pörri

• pörri
        paranoidi kirjoitti:

sitä valinnan varaa onkin. ei kai sillä väliä mitä harrastaa, pääasia että vihtyy siinä.

ainakin jääköön,kun masa*mainitsi,et siellä on niitä kaljatiskejä.Oksettaa kaljan haju.miten siinä sitten voi harrastaa mitään,yäk.t pörri

• KETUJU

Ketuju.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      56
      7207
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      719
      3370
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      148
      1650
    4. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      278
      1530
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1355
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1351
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1240
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1217
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      233
      1173
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1134
    Aihe