mistähän sais tietoo minkä hintaista on irlannista lähettää paketti suomeen. Oon lähdössä sinne reissuun ja mietin et sieltä saattaa olla tuliaisia niin paljon matkassa takaisin et tulisko halvemmaksi lähettää ne postin mukana suomeen kuin maksaa ylikiloista lentoyhtiölle??
Kiitollisena ottaisin neuvoja ja vinkkejä vastaan :)
paketin lähettäminen irlannista suomeen
3
3839
Vastaukset
- ex-irkku asustelija
paketin lähetys oli muistaakseni aika kallista... Muutin takaisin Suomeen pari vuotta sitten ja silloin tuli selattua aika paljon kaiken maailman lähetysfirmojen sivuja...En ole kuitenkaan varma mikä hintataso on nyt...
Tässä sulle muutamat sivut,mitkä kannattaa tsekata...
www.dhl.fi
www.dpd.fi
www.gls-finland.com
www.ups.com
www.anpost.ie- damo
Postilla ovat mun tutut lähettäneet. Eihän se ilmaista oo mut halvempaa kuin lentokentät taksat.
- Onomaatti
2kg paketti maksoi lentopostissa 13€
ja economy luokassa 9€.
Sitte jos se paketti meni yli sen 2kg niin ainakin lentopostin hinnat kohahti pilviin, yli 30€. Economyluokasta en olekaan niin selvillä, An Post tarjoaa heti kättelyssä vain sitä lentopostivaihtoehtoa..
Au Pair aikani päätteeksi lähetin noin 14kpl 2kg pakettia osan lentopostissa osan taas economyllä.
Lentoposti kestää 3-4päivää, economy 3-5viikkoa.
Oli siinä kyllä aikamoinen pähkäily ja punnitseminen etukäteen mitä kannattaa lähettää postissa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645