Että syyttäjä "sepittelee" jotain satuja 45 vuotta sitten tapahtuneen murhan vuoksi.
Henkilöstä tehdään julkinen "eläin", vasten tahtoaan.
Siihen en ota kantaa, murhasiko tää "nisse" ne kolme kaveriaan.
Ihmettelenpä tässä vaan.
Voi voi sentään.
Kyllikki saarenkin murhakin on vielä ratkaisematta.
Sekö seuraavaksi?
Voi voi ja vielä yksi voi tähän päälle!.
:|:::.../ö
On se ihmeelistä.
3
511
Vastaukset
jännä juttu toi kyllikin murha..... Ajattele sitä murhaajaa ikuiset tunnontuskat... tuskin sekään enää elävien kirjoilla.... Mutta eiks se silleen mene että murha ei vanhene koskaan.....
Hengestään sairauden vuoksi jatkuvasti kamppaileva ei valehtele. Sen vuoksi luotan prof. Paloon, jonka havainnot murhien tekoajalta ovat loogisia, ja kun hän ei ollut yksin. Syyllinen on Hans Assman, joka teot ennen kuolemaansa tunnusti. Piste.
Sisäministeri ja poliisiylijohto pelasivat DNA:n varaan, mutta se lienee tullut heille yllätyksenä, että DNA-tulokset paljastivat paikalla olleen seurueen ulkopuolisen, jonka henkiköllisyydestä poliisilla ei ole hajuakaan, etenkin kun Assman on Ruotsissa puupalttoossa. DNA antoi Gustafssonin puolustukselle tieteellisen valtin, jota mikään oikeus ei voi ohittaa. Kun sirkus aloitettiin, niin se on vietävä läpi Gustafssonin vapautukseen asti. Piste.- AROSUSI-09
joku voi tollasia muistella nui pitkän ajan kuluttua...itte paljo kuvaa 80-luvustakaan...no olin kyl kaasus koko vuoskymmenen,mut kuitennii...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999