Hei ku cradleoffilth.comist o otettu pois se video juttu, ni tietääkö kukaan mitään linkkiä mis vois kattoo niit videoi.. kuulostaa vähä epätoivoselt, mut nii mä oonki! :D
ARGH! MUSAVIDEOITA!!??
HeavyMetal91
5
2177
Vastaukset
- Demon of Power
Mitä jos hakisit mieluummin DC ohjelmalla!
- HeavyMetal91
kun...ih.. xD en ossaa käyttää sitä... :D
- gdfani
Vaikka oon Green Day fani autan sinua.Mene http://www.musicvideocodes.com/?cat=50 Siellä on muitakin kuintän sun lempi yhtyeen mut käyppä tuolla.
- sadjonymous
ja OSTA videot!
Virallisilta julkaisuilta kyllä löytyy
myös videoita livekonserttien lisäksi.
Ja nyt eikun odotellaan uusinta julkaisua...- helloween
mistä olette hankkineet cof levynne ja muunkin kaman? olen yrittänyt etsiä mutta ei löydy mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221098- 70820
- 48814
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50685- 33662
- 60659
- 52627
- 50615