Miten runkata miestä

lissu

Kertokaapas miehet nyt miten teitä tulisi runkata?! Hetikö nopeeseen tahtiin, miten esinahan kanssa jne? Kertokaa tytölle joka haluaa saada miehensä voihkimaan nautinnosta!

16

17358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siinä

homomiehellä naisen nimi

• Smart sininen

kannattaa ottaa peliin aluksi jotain liukastette, koska jos alat "kuivaa" munaa runkata niin esinahka saattaa hiertää inhottavasti, ja se ei tunnu kivalta. Toinen asia runkkaamisessa on että et kynsi munaa mitenkään, ja terskaa ei kannata puristella yms. No ei siinä runkkaamisessa ole mitään muuta kummallista osattavaa kun on vain liukasteita pelissä ja "vahvan hellät" otteet pelissä niin eiköhä se mies ala nauttimaan...

• hyvä

ensin täytyy aloittaa hitaasti, sitten pikkuhiljaa nostaa tempoa ja taas välillä laskea.

• näinikkään

silleen vaan runkkaat. että vetelet kourallasi juuresta aivan terskan päähän saakka. terskan runkkaaminen yllä saa äänen kuulumaan. onhan terska se kaikkein herkin alue kyrvässä.ei se varren runkkaaminen niinkään saa ukkoas voihkimaan. vaan sen terskan imeminen, nuoleminen, runkkaaminen. varo kuitenkin mikäli suuhusi otat koskettamatta hampaillasi terskaan.sen jos teet. se tuntuu todella ärsyttävältä.

• sexmilk

laita suolaa esinahan alle ja ala vempata

• Mimmi-täti

Pyykkipojat ensin palleihin. Runttaa sitten kesäkurpitsa tai iso kurkku perseeseen. Sitten vetelet kyrpää hiekotetulla kumirukkasella. Mun ukko ainaskin voihkii.

• lissu

kiitos asiallisista neuvoista :)

• Anonyymi

Aloita hyväilemällä kulkusia ja kullia vuorotellen. Kun kulli alkaa nousta pystyyn, niin hyväile terskanpäätä ja levitä sieltä tulevaa kiimanestettä ympäri terskaa. Ota kevyesti esinahka sormiisi ja työnnä se taaksepäin niin syvälle, kuin se menee. Ota kova kulli kokonaan nyrkkiisi ja ala runkata hitaasti edestakaisin. Pidä pieniä taukoja aina välillä ja vaihtele otetta useasti. Tauon aikana voit hyväillä taas palleja ja painella sormella g-pistettä pallien takana. Käytä mielikuvitusta ja tee jotain yllättäviä juttuja, siitä mies pitää. Käytä molempia käsiä runkkaamiseen tai toinen käsi runkkaa ja toinen hieroo palleja. Siinä vaiheessa kun kyrpä alkaa nytkyttämään kovasti ja purkaus on jo lähellä, niin silloin kädet heti irti kullista. Anna kullin rauhoittua ja jatka sitten taas haluamallasi tavalla. Kun haluat miehen laukeava, niin silloin voit antaa vähän kovempaa kyytiä kyrvälle. Kun varsinainen laukeaminen alkaa, niin mukaile kädenliikkeillä sperman purkautumista.
        Toivottavasti tästä oli jotain iloa sulle. Kiihottavia runkkailuhetkiä sulle ja sille kovalle sykkivälle kyrvälle! 😊

• Anonyymi

Itse olen himo runkkari, nainen saa spermat ulos muutamalla vedolla, tosin käsirasvaa tarvitaan liukasteeksi

• Anonyymi

Itsellä ei tarvi naisen kun koskea vehkeeseen niin lastit tulee pitkin.

• Anonyymi

Katsele netistä muutama video, niistä on apua.

• Anonyymi

Käytä voidetta niin kyllä lähte

• Anonyymi

Mä haluun et esinahka liukuu ja puristelu ooh

• Anonyymi

Aloita, kullin hyvväily oikein rauhallisesti, liukuvoiteella liukastettuna ja juttele miehellesi asioita seksistä joista miehesi pitää, esim jokin fantasia asia, tapahtuma josta miehesi pitää, ja tai voit kieleläsi suulla antaa koskettavia suudelmia ihan kullin päähä, sekä älä unohda kivespusseja, niistä mies pitää aina tässä alkua Onnea !

• Anonyymi

Laitat pelkät sukkahousut jalkaasi. Otat peniksen jalkapohjiesi väliin ja alat vedellä edestakaisin. Sitten nouset ratsaille ja hierot pillullasi penistä kuitenkin sukkahousujen ollessa vielä ehjänä välissä.

Jos mies nauttii tuosta, niin seuraavalla kerralla puet hänellekin sukkahousut jalkaan.

Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe