Kuka tälle palstalle kirjoittajista on "luupäisin"
Gallup
9
941
Vastaukset
- tom
Vom on Tom.....
- Punainen tähti
Kalle.
- tom
Mimmonen pimppa sulla on ?
Näin minäkin sen koin! Claes ja Suvi-Anne onnensa kukkuloilla!
vomPyydän kovasti anteeksi! Näin siinä käy kun turpeasorminen vanhus yrittää kommunikoida nyky-
näppäimillä! Vastaus oli oikea, mutta palsta väärä! Bitte, verzeihen sie Mir!
vom
Taetaa olla tuo vom! Toeseks paras on ehottomasti se Herra yksil...?
näe meiä keske!- herra yksilön vapaus
ihan omaa luupäisyyttäni kiistämättä; meinasi tulla tippa silmään tätä ketjuasi ja kirjoituksiasi selatessa.
kai vielä muistat miten tyttöjenkin kanssa oltiin? ei ammuta pikaisesti ja epämääräisesti räkien vaan halliten ja asiansa osaten.
se nyt vähän päähän tässä avauksessasi ottaa, että Kalle noteerattiin paljon enempi kuin minä. miksi näin? ovatko kommunistit alkaneet allekirjoittaa käsityksiäni kommunismista?
- Kalle
Kalle on ylpeä saavutuksestaan. Kommunistien valinta osoittaa hänen olevan oikealla tiellä kertoessaan ikäviä totuuksia kommunisteista ja kommunismista. Tälläinen palaute kommarileiristä piiskaa Kallea jatkamaan valitulla tiellä, sillä se vaikuttaa olevan oikea.
Hän muistaa vieläkin tyydytyksellä sen kerran kun eräs ärtynyt kommunisti yritti kieltää muita vastaamasta Kallen viesteihin. Mutta itse hän vastasi koko ajan ja Kalle vei kommaria kuin pässiä narussa. Lopuksi kommunisti kertoi, että he olivat saaneet jopa kaksi uutta jäsentä puolueosastoon Kallen kirjoitusten takia. Ja Kallen ihmeteltyä, että onko se nyt sitten huono asia jos saadaan uusia jäseniä - eikö siis pitäisi vilkastuttaa keskustelua Kallen kanssa eikä kieltää sitä. Ja kommunisti vaikeni. Hahaa - se on antanut monet makeat naurut jälkeenkin päin.
/Kalle, joka saamastaan palautteesta kiitollisena tulee jatkamaan palstalla totuuksien esilleottoa - Vieno
Taisit ampua itteäs nilkkaan!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527040Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7043138Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1021332Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831320- 841305
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631187- 891180
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2181149Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 781069