hei,
Millainen paikka on Rafaelle (hki)? Olen kaksi kertaa käynyt ja mietin omaa suhdettani paikan fiilikseen: kumpaa tarkistaisin itseäni vai miettisinkö olenko ollut väärässä paikassa
Rafaello (hki)?
3
3689
Vastaukset
- groz
Muuten sellainen "juppikiitorata"
kesälomani siellä vietin..:))))
Elävää musiikkia ja kivoja ihmisiä..liian täyttä joka kerta ollut, ei pääse kunnolla kävelemään, vaan tungoksessa täytyy ahtautua.
Voi olla, että olen siellä viihtynyt ihan oman seurueenikin takia,,kivojen ihmisten kanssa on hauska viettää iltaa vaikka missä.- Loistava.polku
Jotenkin outo fiilis minusta.... toimistotyttöjä ja markkinointipäälliköitä.... Tulee samanlainen tunne kuin teininä diskossa, kun kaikki yritti näyttää joltain muulta kuin mitä on.
Hiekkalaatikkomeininkiä.
Ja tämä on sitten vain minun vaatimaton mielipiteeni, jokainen muodostakoon omansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416