Missä ois

mies

..joka hyväksyis lapset,,kun on niin kummallista,ku oon ettiny kaveria..niin heti mies katoo,ku kuulee et on lapsia..mitä ne oikein säikkyy..kerran mulla oli yks mies joka alússa näytti tykkäävän lapsestani,mutta sitten aikaa kun meni,niin se oli vain tiellä..arvaa vaan lopetinko mä sen suhteen?????No tietysti lopetin,,mä en semmosen miehen kaa rupea millekään joka alkaa hylkiä lasta.Olen sitten ilman kaveria jos ei miehistä oo mihinkään!!!!!
Kysyn vaan,,missä on kunnon miehet,,arvaan että varattuja kaikki!!!!

13

1700

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yh-äiti

Itse kerron samantien mikä on tilanne. Lapsi kuuluu samaan "pakettiin" kuin minä. Piste. Jollei hyväksy tätä, niin voi jatkaa matkaa saman tien. En voisi kuvitellakaan hylkiväni lastani jonkun miesystävän takia.

Yleensä 40 miehet kait ovat elämän realiteetteja nähneet ja kai suhtautuvat periaatteessa muksu(je)n olemassaoloon positiivisesti. Mutta niinhän se on, että vasta ajan kanssa nähdään onko väite teoriaa vai oikeaa stooria...

Empä tiedä ovatko kaikki hyvät varattuja, mutta tässä iässä moni on alkoholisoitunut tai muuten syrjäytynyt. Ja loput kai sit leikkivät "rosvoleikkejä" prätkäjengeissä tms... ;-)

• Eirek O.

"tai muuten syrjäytynyt"? Mitä tarkoitat?

• "isä" koe-ajalla

Ei sellasia miehiä kaikille riitä,,, yh-äitejä on niin mahottoman paljon.

• tuplamamma40+

Sepä se. Kyllä se niin vain on, että uusiokuviot on VAIKEITA. Puolin ja toisin. Ei vain voi seurustella niin "vapaasti" kuin nuorena, se on totuus. Lapset on otettava huomioon, jos niitä on ja harvoinhan sattuu niin onnellisesti, että toisen lapset on just samalla tavalla kasvatettuja kuin omat kultamussukat.

Eihän tietysti koskaan tiedä, mutta huonolta näyttää ainakin minun kohdalla.

• Ehkä meidän aika tulee sitten kun lapset on aikuisia ja omillaan. Löydetään jotkut kivat papat kaveriks. Tai sit ne papat on kuolleet maksakirroosiin tai eturauhas- tai keuhkosyöpään ja me mummut vaan kudotaan sukkia keskenämme.

• virgo65 kirjoitti:

Ehkä meidän aika tulee sitten kun lapset on aikuisia ja omillaan. Löydetään jotkut kivat papat kaveriks. Tai sit ne papat on kuolleet maksakirroosiin tai eturauhas- tai keuhkosyöpään ja me mummut vaan kudotaan sukkia keskenämme.

ja muistellaan nuoruuden villejä vuosia..:)

• jeejeejee

No, kunnon miehet on tietty pitämässä yllä suhdettaan omiin lapsiinsa edellisistä avioyrityksistä. Niiden kaikki aika menee siihen kun ex-muijat koittaa tehdä asiat mahdollisimman vaikeiksi ja kunnon mies yrittää vielä tässäkin vaiheessa käyttäytyä fiksusti, eikä pyri hylkäämään omia lapsiaan.

Mitäs arvon naiset sitten sanovat, kun kunnon mies ilmoittaa teille, että eikä tässä vielä kaikki. Pakettiinhan kuuluu vielä pari tyttöä ja lievästi vammainen poika.

Kyllä se eletty elämä asettaa tietyt realiteetit tuleville ja alkaville suhteille, se pitäisi meidän kaikkien ymmärtää. Tosin se tekee myös näistä "uusintakierroksista" todella haastavia ja toivottavasti myös joskus palkitsevia.

• Eirek O.

moni "kunnon mies" pyrkii minimoimaan vahingot, eli olemaan edelleen isä lapsilleen. Se on huomattavasti helpompaa, jos ei ole uuden naisystävän/elämänkumppanin/vaimon whatever lapset "sekoittamassa prioriteetteja". Tullaan nimittäin erittäin helposti tilanteeseen, jossa mies joutuu asettamaan jomman kumman lapset etusijalle. Ja siinä sitä on sitten taas riidan aihetta, ja miehen ex-vaimolle kättä pidempää millä mätkiä...

• pitänyt miehet täysin erossa lapsestani, eli tapaan heitä silloin kun lapseni ei ole kotona.

Jotenkin en halua sekoittaa lastani uusiin miehiin,ennenkuin tilanteet on selvitetty, miehen kanssa totaalisesti.Eli jatkuuko seurustelu vai onko kyse vain muutaman kuukauden kestävästä suhteesta.
      Tässä asiassa ajattelen etupäässä lastani, enkä niinkään sitä hyväksyyko uusi mies hänet vai ei.
      Jos ei hyväksy niin suhde ei millään voi jatkua kuin satunnaisina tapaamisina, jos edes sellaisinakaan.

Ensin yhteiset välit kuntoon ja sitten vasta yritykset sisällyttää lapsi myös mukaan.

Tämä voi johtua myös siitä, että lapseni on erittäin mustasukkainen kaikista miehistäni,,,ei niitä nyt montaa olen ollut..Joten vaikka mies hyväksyisi hänet,lapseni ei välttämättä hyväksy uutta miestä elämääni...monimutkaista tämä aikuisten tapaileminen,kun täytyy ottaa huomioon niin monta eri asiaa...

Joskus voi ehkä onnistuakkin tuon kaiken yhteensovittaminen..eppäilyttää vaan hieman.

• yh-äiti

..pidän tuon linjan,,mulla on kans lapsi erittäin mustis,niin tapailen miestä silloin,kun hän ei ole kotona.Parempi näin menetellä,säilyy jonkinlainen rauha molemminpuolin!

• asiasta kiinnostunut

Tuo asioiden järjestely ei tuu onnistumaan..

Lapset on osa sun elämää, etkä voi ottaa heitä "kapista" silloin kun luulet oman suhteesi olevan vankalla pohjalla.

Parempi lopputulos tulisi jos eläisit elämääsi ja katsoisit kuka OIKEESTI haluuu jakaa sen kanssasi.

Anteeksi tämä totuuden toitotus... mutta luulempa olevani tässä oikeassa.

• asiasta kiinnostunut kirjoitti:

Tuo asioiden järjestely ei tuu onnistumaan..

Lapset on osa sun elämää, etkä voi ottaa heitä "kapista" silloin kun luulet oman suhteesi olevan vankalla pohjalla.

Parempi lopputulos tulisi jos eläisit elämääsi ja katsoisit kuka OIKEESTI haluuu jakaa sen kanssasi.

Anteeksi tämä totuuden toitotus... mutta luulempa olevani tässä oikeassa.

lstani piilossa pitää, mutta en haluaisi tutustuttaa häntä miesystäviini, ennenkuin olemme itse varmat suhteen jatkuvuudesta.

Eihän se ole lapsellekkaan kiva esitellä aina vähän väliä,että tässä on nyt Make ja tämä on Pete jne.
        Tästä saa nyt sellaisen kuvan, että jokatoinen viikonloppu olisi eri mies kokeilussa, todellisuudessa noiden tyyppien välillä voisi olla vaikka vuosi tai kaksi.....
        Jos kukaan ei vaikka ikinä OIKEESTI haluakaan jakaa elämääni kanssani...tällainenkin vaihtoehto on olemassa....

• Nimetön

..sellaisen miehen. Tai oikeammin hän löysi minut eikä päästänyt menemään. Ihana, turvallinen, miehekäs ja aito mies. Meillä molemmilla on useampi lapsi ja todellakin erilaisia. Minun puolelta puheliaampia ja hänen hiljaisempia. Minun lapset hyväksyy hänet ja tämä mies minun lapseni, mutta hänen lapset ei minua, koska hänen ex aiheuttaa jatkuvasti ongelmia ja lapsethan siinä oikeasti kärsii. Kohtelen hänen lapsiaan oikeudenmukaisesti ja kiltisti ja annan oman rauhan. En tuki enkä yritä väkisin olla heidän ystävä tms. Me pidämme kuitenkin toisistamme lujasti kiinni ja rakkautta riittää runsaasti. Eikähän tässä ikuisesti nuoria olla, vanhanakin on hyvä olla rakkaan kanssa. Ei anneta periksi!

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe