Naiset enemmän miehiä, vai päinvastoin?
Ihan kuin joku ois joskus sanonut, että naiset on aina mollaamassa toista sukupuolta.
Jos niin on, niin onko se ehkä vain täällä palstalla 'purkautumista', vai sama juttu myös kotioloissa?
Kuka mollaa ketä?
7
605
Vastaukset
- ne varmaan
mollaa. Tai päinvastoin.
- Loistava.polku
...enemmänkin yksilö- kuin sukupuolikysymys.
en kotona paljon mollaile,kun ei se auttaisi mitään.täällä palstalla nyt tulee moitittua,kun on oikein kurkkuaan myöten täynnä....
mii-su kirjoitti:
en kotona paljon mollaile,kun ei se auttaisi mitään.täällä palstalla nyt tulee moitittua,kun on oikein kurkkuaan myöten täynnä....
vähintään kymmenen vuotta; mun työpaikalla oli vanhempi naisihminen. Hauska ja huumorintajuinenkin. Jossain vaiheessa alkoi pistää korvaan, kun esim. kahvihuoneessa isommassa porukassa hän tosi usein alkoi haukkua 'ukkoaan', kait siinä oli sitä huumoriakin, mutta totta ainakin toinen puoli?
Silloin vielä ajattelin, että mä en omaa kumppania hauku isomalle porukalle, vaan kerron hänelle suoraa mikä mättää.
En tiedä mitä tapahtui, mutta niinpä vaan minunkin 'ihanne' sortui. En nyt ihan yleisön edessä, mutta parille parhaalle ystävälle olen arvostellut, ensin ex:ää, ja nyt nykyistäkin, mutta vasta täällä, 'nimettömänä'.
Molemmille kyllä ainakin yritin/yritän tuoda asiat myös heidän omaan tietoonsa :))
Mitäköhän ravistelukeinoja sinun 'mörököllillesi' voisi keksiä? Älä loukkaannu nimityksestä, sen kuvan saa :))Sanin kirjoitti:
vähintään kymmenen vuotta; mun työpaikalla oli vanhempi naisihminen. Hauska ja huumorintajuinenkin. Jossain vaiheessa alkoi pistää korvaan, kun esim. kahvihuoneessa isommassa porukassa hän tosi usein alkoi haukkua 'ukkoaan', kait siinä oli sitä huumoriakin, mutta totta ainakin toinen puoli?
Silloin vielä ajattelin, että mä en omaa kumppania hauku isomalle porukalle, vaan kerron hänelle suoraa mikä mättää.
En tiedä mitä tapahtui, mutta niinpä vaan minunkin 'ihanne' sortui. En nyt ihan yleisön edessä, mutta parille parhaalle ystävälle olen arvostellut, ensin ex:ää, ja nyt nykyistäkin, mutta vasta täällä, 'nimettömänä'.
Molemmille kyllä ainakin yritin/yritän tuoda asiat myös heidän omaan tietoonsa :))
Mitäköhän ravistelukeinoja sinun 'mörököllillesi' voisi keksiä? Älä loukkaannu nimityksestä, sen kuvan saa :))en tiedä.ehkä tässä nyt vain jollain lailla näkyy meidän ikäero.ei sitä nyt ihan jumalattomasti ole,mutta kuitenkin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911