Käykö teistä kukaan...

Henrietta

...no TIETENKIN KÄY... lukemassa aviero-palstaa?
Mun TÄYTYY olla eri planeetalta, jos siellä kerrotut jutut on sääntöjä eikä poikkeuksia. Mikä ihme meitä ihmisiä oikein riivaa, kun revimme itsemme rikki, haemme mahdottomia, etsimme unohdusta ja tuijotamme omaan napaamme? Maailma on sairas ja sairaammaksi menee. Jos jonkinlaista rauhoittumista elämän tosiasioiden edessä ei tämänkään ikäisiltä löydy, niin se pienikin kauneuden hitunen katoaa ympäriltämme.

Tuntuu kuin kaikesta puuttuisi maltti. Mitä mieltä Sinä olet?

6

820

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar

sielläkin "pyörinyt"..Päätä pitää joskus puistella minunkin..haavoja on paljon ja särkyneitä koteja..:((

• paljon kävin tuolla kyseisellä palstalla jokin aika sitten.
      Nuo aiheet käsittelevät niin akuutteja tilanteita, että ne tuntuvat erittäin raskailta lukea.
      Kun ns. tilanne on päällä, siinä ei kukaan pysty oikein järkevästi ajattelemaan asioitaan.
      Vasta tietyn ajan jälkeen voi vähän objektiivisemmin suhtautua omaankin eroonsa.

Kyllä sieltä ihan vertaisapuakin on löytynyt, siihen alkushokin tuskaan.
      Kullä sitä kauneutta jokainen alkaa pikkuhiljaa löytää ympäriltään, kun antaa vain ajan kulua.

• nainen-60

turha rypeä.

• kirjoittaa
        nainen-60 kirjoitti:

turha rypeä.

saa!!!

• jpntar
        kirjoittaa kirjoitti:

saa!!!

ymmärrän, mutta en sitä, että ihmisten vaikeuksiin ottavat osaa kaikki..nekin, jotka eivät ymmärrä asioista yhtään mitään..Silti moni saa apua, kun voi purkaa mieltään täällä..sen myönnän. Henk. kohtaiset asiat ovat kuitenkin hyvin intiimejäkin, ja väärinymmärrysten vaarakin on suuri..

• jpntar kirjoitti:

ymmärrän, mutta en sitä, että ihmisten vaikeuksiin ottavat osaa kaikki..nekin, jotka eivät ymmärrä asioista yhtään mitään..Silti moni saa apua, kun voi purkaa mieltään täällä..sen myönnän. Henk. kohtaiset asiat ovat kuitenkin hyvin intiimejäkin, ja väärinymmärrysten vaarakin on suuri..

usein tuleekin väärinymmärretyksi. Tämä lyhyt kirjoitusmuoto antaa usein mahdollisuuden väärinymmärrykseen, vaikka kuinka käyttäisi hymiöitä ja yrittäisi esittää asiat rennompina kuin teksti antaa olettaa.
        Noista ilkeistä sekaanhuutelijoista olen täysin samaa mieltä.
        Jos joku kirjoittaa omaa pahaa oloaan noilla avioeropalstoilla, ei ole korrektia viskoa tällaista henkilöä mätämunilla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4870
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2265
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1444
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      89
      1364
    5. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1346
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      131
      1153
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1085
    8. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      264
      988
    9. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      72
      967
    10. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      965
    Aihe