auttakaa!!!!!! mää haluan alkaa harrastaa karatea!! asun kälviällä ja pitäis jostäin täältä aika läheltä päästä käymään karatessa!! ilmottakaa jos tiedätte jotain mun sähköpostiin!! kiitos.
hei!
7
706
Vastaukset
- Minä
Tuolla on paikkakunnittain seuroja joten eikun valitsemaan...
- kenttis
Kokkolassa taitaa ainakin olla toimintaa karatessa. Eikös Kälviä ole aika lähellä Kokkolaa?
- _xiaoyu_
kälviä on 15 minuutin ajomatkan päässä kokkolasta.. asutko lähellä...?
- kenttis
_xiaoyu_ kirjoitti:
kälviä on 15 minuutin ajomatkan päässä kokkolasta.. asutko lähellä...?
asun toisella puolen Suomea :) Eräs tuttuni asustaa Kälviällä
- _xiaoyu_
kenttis kirjoitti:
asun toisella puolen Suomea :) Eräs tuttuni asustaa Kälviällä
hei! kuka se sun tuttu on? mä voin sanoo jos tunnen sen! mistä koulusta se on?? :)
- kenttis
_xiaoyu_ kirjoitti:
hei! kuka se sun tuttu on? mä voin sanoo jos tunnen sen! mistä koulusta se on?? :)
En levittele tuttujeni henkilöllisyystietoja netissä, ja on ainoastaan ns. nettituttu.
- On?
Eikös Kälviällä (tai ainakin jossain lähikunnassa) toimi Wado-ryu Karate Academyn seura? Ihan asiallista meininkiä käsittääkseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647