Muija ei noudata sääntöjä

tasapuolista pitäisi olla

Olen aika mustasukkainen enkä halua että tyttöystäväni käy yksin kapakoissa tms. Olemme sopineet ettei kumpikaan käy yksin. Olemme riidelleet usein ja olleet yksiksemme iltaisin ja nyt kuulin että hän on joka kerta istunut kapakassa yksin.Suutuin kun kuulin asiasta, ja kun sanoin hänelle että nyt minä käyn yksin, ja hän istuu kotona, niin ei muija suostu. Jotain tekisi mieli asialle tehdä, miten sitä näpäyttäisi?

13

1368

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Annan neuvon mustasukkainen ei kannata olla.

• KAIKELLA ON SEURAUKSENSA

JOS MUN MUIJA TEKISI NOIN NIIN MÄ KYLLÄ HOITAISIN ETTEI SEN TEKISI MIELI ISTUA PYLLYLLÄÄN VIIKKOON, JOHAN JÄIS BAARIT

• KAIKELLA ON SEURAUKSENSA kirjoitti:

JOS MUN MUIJA TEKISI NOIN NIIN MÄ KYLLÄ HOITAISIN ETTEI SEN TEKISI MIELI ISTUA PYLLYLLÄÄN VIIKKOON, JOHAN JÄIS BAARIT

Kaikki ihmiset ovat samanarvoisia ei ketään saan kurittaa eikä kostella asoilla.

• Puhu!

Kostaminen on tosi tyhmää.Se ei ratkaise mitään, toinen sitten kostaa taas jne. ja elämässähän riittää kostettavaa. Ymmärrän kyllä että harmittaa kun toinen ei noudata juttuja - kannattaa jutella kunnolla toisen kanssa ja saada se ymmärtämään miksi olet loukkaantunut, ja mitä se on tehnyt väärin.

• Örkkinä

Pakkoko siellä kapakoissa on luuhata - yksin ja/tai yhdessä, onhan sitä muutakin tekemistä vapaa-ajalla! Väkisinkin kapakat yhdistää iskumestoiksi varsinkin jos on mustis, joten pakkoko on kiusata, puolin ja toisin...haloo...?!

• pohtinut

Tässäpä mielenkiintoinen kysymys aloittajalta pohdittavaksi.
        Jotkut tuntuvat viihtyvän kapakoissa, vaikka kotielämässäkin olisi kaikki ihan hyvin.
        Kotielämä ei kuitenkaan kaikille riitä, he tuntevat tarvitsevansa "suurempaa yleisöä", (terapian tarpeessa olevalle rikkinäiselle, ehkä alemmudenkin tuntoiselle ja ahdistuneelle) persoonalleen.
        Tämä kapakoissa "luuhaaminen" vie kuitenkin pikkuhiljaa siihen, että suhde raunioituu.

Eikä se ole toisen omistamisenhalua, eikö olekin ihan luonnollista, että vietetään vapaa-aikaa yhdessä, sen sijaan, että toinen viettää sitä kapakissa ?
        Enkä tarkoita, että "käsi kädessä" pitäisi kulkea joka sekunti.

Kiusaamis ja mustis-ajatukset on aika alkeellisia, ellei puoliskosi sitten ole "henkisesti kehittymätön", ongelma on
        varmaan jossain muualla, mutta missä ?

Samaa olen pohtinut ja yrittänyt ymmärtää, hokemaa, että "ihmisellä täytyy olla vapaus parisuhteessakin".

Ymmärrän, että mennään hyvän ystävän kanssa iltaa viettämään ja juttelemaan, mutta että tie vie kärjistetysti kapakkaluusereitten luo kännäämään melkein aina mieluummin kuin kotiin, jotain on vialla.
        Itse tunnen, että minä en ole vialla, eikä hänkään, meidän kummankin pitäisi löytää uusi itsellemme paremmin sopiva kumppani tai ei ainakaan jatkaa tätä menoa.

Ensin meilläkin se oli satunnaista, sitten siihen tuli toiselle tapa.
        Älä anna tilanteen luiskahtaa käsistäsi, pistä peli ajoissa poikki, keskustelkaa asiat läpi suoraan ja rehellisesti - jos vain pystytte !

Myöhemmin se on vaikeampaa.

• toimii hyvin
        pohtinut kirjoitti:

Tässäpä mielenkiintoinen kysymys aloittajalta pohdittavaksi.
        Jotkut tuntuvat viihtyvän kapakoissa, vaikka kotielämässäkin olisi kaikki ihan hyvin.
        Kotielämä ei kuitenkaan kaikille riitä, he tuntevat tarvitsevansa "suurempaa yleisöä", (terapian tarpeessa olevalle rikkinäiselle, ehkä alemmudenkin tuntoiselle ja ahdistuneelle) persoonalleen.
        Tämä kapakoissa "luuhaaminen" vie kuitenkin pikkuhiljaa siihen, että suhde raunioituu.

Eikä se ole toisen omistamisenhalua, eikö olekin ihan luonnollista, että vietetään vapaa-aikaa yhdessä, sen sijaan, että toinen viettää sitä kapakissa ?
        Enkä tarkoita, että "käsi kädessä" pitäisi kulkea joka sekunti.

Kiusaamis ja mustis-ajatukset on aika alkeellisia, ellei puoliskosi sitten ole "henkisesti kehittymätön", ongelma on
        varmaan jossain muualla, mutta missä ?

Samaa olen pohtinut ja yrittänyt ymmärtää, hokemaa, että "ihmisellä täytyy olla vapaus parisuhteessakin".

Ymmärrän, että mennään hyvän ystävän kanssa iltaa viettämään ja juttelemaan, mutta että tie vie kärjistetysti kapakkaluusereitten luo kännäämään melkein aina mieluummin kuin kotiin, jotain on vialla.
        Itse tunnen, että minä en ole vialla, eikä hänkään, meidän kummankin pitäisi löytää uusi itsellemme paremmin sopiva kumppani tai ei ainakaan jatkaa tätä menoa.

Ensin meilläkin se oli satunnaista, sitten siihen tuli toiselle tapa.
        Älä anna tilanteen luiskahtaa käsistäsi, pistä peli ajoissa poikki, keskustelkaa asiat läpi suoraan ja rehellisesti - jos vain pystytte !

Myöhemmin se on vaikeampaa.

sääntöjä ei tarvita !
        On itsestäänselvyys ja sanomattakin selvää, että haluaa "puhaltaa yhteiseen hiileen".

• älyvapaita sääntöjä

En tajua noita sääntöjä, ja oletko varma että tyttöystäväsi haluaa niitä? Jospa vangitset häntä väkisin, vapaasta tahdostaan hän sun kanssa on, joten miksi sua nyt häiritsee hänen liikkumiset?

• jos ei sovi niin tos on ovi

Ihmetyttää nämä vastaukset, arvostellaan toisten parisuhdetta ja sillai. Etteste hyvät naiset IHAN itse valitse minkälaisen miehen kanssa haluatte olla? Hankkikaa joku vapaamielinen mies joka sitten kenties panee kaikkia vastaantulijoita, ja antaa teidänkin panna...tai eläis sit sen mukaan mitä valitsi.

• Perheenpää

SAMAA MIELTÄ KUN ITSEHÄN SUT VALITSI-NIMIMERKKI!Mitä ne muijat valittaa kun itse ovat suhteensa valinnut. Onhan meitä moneen junaan...joten jos haluaa mennä ja tulla niin varmaan niitäkin miehiä löytyy jotka vaikkapa kattelee kun niitten muijat iskee miehiä.

Mun muija oli aikoinaan vähän samanlainen kun riideltiin, häipyi vain eikä näkynytkään aikoihin. Kerran sanoin sille aika nätistikin asiasta ja se sanoi ymmärtävänsä ja toisen kerran vähän pahemmin, ja taas se sanoi et kaikki muuttuu,mut sit se taas teki sen taas ja oli pari päivää poissa ja kärsin kovasti kun mietin mitä sille on tapahtunut. Lapsenkin jätti mun hoitoon. Kun se
      vihdoin tuli pakkasin sen kamat ja sanoin et nyt loppu, etsin uuden muijan. Siitä se kyl pelästy ja koska se nyt kuitenkin on mun rakas ja meillä menee muuten hyvin ja lapsikin on, enkä halua sitä jättää, niin lepyin mut sanoin tiukasti et jos se ei noudata meidän yhdessä tekemiä sääntöjä niin siitä tulee seurauksia, en rupea enää kattelee. Muija lupasi ja hyvin meni vähän aikaa, mut sit se taas suutuspäissään läksi eikä kotiin kuulunut viikkoon. Tuli sitten viimein itkua tuhertaen ja anteeksi pyytäen ja olin jo jättämässä sitä mutta mä annoin sille niitä seurauksia sit muulla tavoin,eli sai multa ihan kunnon perinteisen selkäsaunan. Enkä ole yhtään katunut,ansaitsi sen,koska jos sen pyllyä sattui sit viikon niin mun mielestä se nyt oli pientä siihen miten muhun sattui kun viikon verran mietin onko se kuollut vai elossa vai ei. Eli tasapuolisuutta mun mielestä.
      Sanoin sille että se voi lähteä jos haluaa, mutta jos mun kanssa elää niin eletään kuten mun kanssa eletään ja teoilla on seuraukset, eikä ne hauskoja aina sit tosiaan ole.
      Nyt meillä menee hyvin,kerran se vähän vielä yritti jotakin ja taas samoin tuloksin. Mun muija on valinnut mut, ja meillä tällasta. Jos joku Kylli haluaa asiasta nipottaa niin siitä vaan, hoitais omat perheasiansa kuntoon ensin. Sanon vaan että kyllä perheen päällä (joka nyt sattuu olemaan mies sanakirjankin mukaan) jotain sanomista asioihin pitää saada olla.

• ARVATKAAMIKÄVUOSISATAMENOSSA

Kyl on järkyttävää miessovinismia tälläkin palstalla.Mun kundikaveri on onneksi IHMINEN ja meillä keskustellaan. Meidän keskustelunaiheisiin EI KUULU ONNEKSI saako mennä kapakkaan vai ei ja muuta typerää ja lapsellista.ILJETTÄÄ LUKEA!

• OSMO

Miten joku voi kohdella naisiaan noin? Kyllä meilläkin vaimon kanssa ongelmia joskus on mutta eipä noin naurettavista aiheista.Naiset ovat tasavertaisia ihmisiä, haloo! Kyllä ne ihan aikuisia jopa ovat ja osaavat tehdä itse ratkaisunsa,ei se pelko rakkautta ole. Vaimoni rakastaa minua, ja tiedän sen. Teillä on itsetunnossa vikaa

• minä

Luota tyttöystävääsi, jos hän haluaa mennä niin anna mennä..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      101
      8053
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      107
      5657
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      279
      5003
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      49
      4943
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      76
      3727
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      54
      2940
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      64
      2667
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2508
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2442
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      42
      2358
    Aihe