Mikkeliläistä hehkutus "yökerhosta"!

naurettavaa

Nyt sitä on Mikkelin juntit niin innoissaan kun Mikkeliin on tullut oikein "yökerho". Vetää jo vertoja Mikkeli-junttien McDonald's-jonotukselle heinäkuussa 1995. Juntti-mikkeliläiset jonotti 1995 hampurilaisia ja jono ylttyi sinne Angelaan kääntyvälle kadulle.

No olihan se ihmeellistä, kun Mikkelin peräkyläläiset sai maistaa hampurilaista ihan omassa käpykylässään.

Nyt sitten ihmetellään ja ihastellaan tätä uutta "yökerhoa". Rinta rottingilla kehutaan, kun meillä Mikkelissä on nyt YÖKERHO! Vautsi vau!

Tai muistatteko sitä mikkeliläisten ihmetystä marraskuussa 1994, kun ihmiset kommentoivat paria kauppaa "Tää on kuin laiva".."Siis mitä 18 kassaa!".."Tää on niin valtava, että takaseinää ei näe kun astuu sisään".

No ymmärtäähän nyt mikkeliläisten junttiuden. Eipä siellä junttilassa juuri mitään olekaan.

8

2780

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kati

ja kirjoittajan sivustymättömyys paistaa kilometrin päähän *nauraaa*

• :) :)

Mitäpä tuohon sanoisikaan?? :D :D

• kateeks???

Sinusta se junttius paistaa!!!Sinä ja sinun puheesi!Jaksatkin takertua tuollaisiin asioihin!Keksisit jotain fiksumpaa!
      Kaikki te jotka ette muusta puhu,kuin mikkeliläisten haukkumisesta,niin olette TOTAALISIA juntteja!varmaan olette jostain mikkelin lähistöltä kotoisin(maalta)ja kateuksissanne haukutte!Voi,voi!

• sykoloki

Sulla taitaa olla paha ongelma. Nimittäin itsetunnossa. Koitat näköjään pönkittää muiden mollaamisella täällä netissä.

Ja mitä pahaa siinä on jos uusia asioita ihmetellään? Pitäisikö vaan olla kuin ei mitään olisi/tapahtuisi?

• Minä

Taidat olla Juvalta xDDDDDD!!!

• cheri

Kylläpä maalaisjuntin kateus paistaa....

• ylpeä mikkeliläinen

Hyvinpä taidat olla Mikkelin tapahtumista...Samaan kastiin eli mikkeliläisiin taidat itsekin kuulua.Tai siis "juntteihin",kuten itse sanoit.
      Minusta on vain hyvä,että ihmiset ovat innoissaan uusista ravintoloista ja kaupoista yms.Valitettavasti Mikkeli on pikkukaupunki ja täällä ei todellakaan voi olla pääkaupunkiseutuun verrattavaa ravintola/yökerhotarjontaa,joten on tosi hyvä,että uusia yrittäjiäkin Mikkeliin uskaltautuu.

-Mikkeliläinen ja ylpeä siitä-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      673
      4259
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      19
      2135
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      92
      1213
    4. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      70
      1086
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      66
      908
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      113
      852
    7. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      73
      837
    8. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      65
      816
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Kitee
      245
      779
    10. Mies, mikä on kauneinta, mitä kaivattusi

...on sulle sanonut? Kuhan kysyn ♥️
      Ikävä
      37
      773
    Aihe