Tere,tere tulemast, good afternoon.
Hyvin pelasivat tänään nuo Ac Oulu-Rakuunat.
Kaksi rankkaria ja peli on siinä.
... mut katos katos minullahan on laitettu Ac Oulu ja rakuunat tasan... ja o ho Honka johtaa
3-0 KPv:ta tällä hetkellä. Taitaa tulla osuma.
Minä sain tarpeekseni Ubet ohjelmasta PYIIH vit...! ja tein itse oman itsenäisen ohjelman ilman Exeliä toimivan laskurin joka antaa arvioita vetoihin jos tarvis.Samalla se kuittaa pelikassan.
Se ei ole ihan hetken mielijohdon tuote.Sopivaa laskentakaavaa on mallinnettu muutamia viikkoja.
Ubet ohjelmaa kokeilin kuukauden ja se vei vain aikaa ja aikaa muuhun pikku puuhailuun ei jääny. Sitten lisäksi arvokkaita GPRS tavuja kului niihin loputtomiin jalkapallon www-sivujen selailuun.
Ja minun mielestä Ubet vastaukset on melkein ympäipyöreitä ja osuma tarkkuus ei riitä minulle alkuunkaan. Sieltä sivuilta UBet voi tutustua vedonlyönti masinoihin joita sielä on jos jonkin moisia malleja.
voisin lopuksi jättää omia vetovihjeitä...
Puhelin soi ovikello soi vastaa...
Ac Oulu - Rakuunat
Palle Palle
0
1014
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890