kuinka kauan olette kuunnelleet yötä??

Nimetön

Niin elikkä kauan olette diganneet yötä??
MÄ itse henk.kohtasesti olen kuunnellu jo vuodesta 1992 saakka ja voin sanoa et yö rulettaa edelleen todella hyvin :)
Nykyään yli 30:senä voin sanoa et akan jalka rokkaa ja lujaa keikoilla :)

7

927

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jenni

Mä olen suhteellisen uusi fani, aloin kuunnella Yötä vasta tossa viime keväänä. Tottakai biisejä olin kuullu aikasemminki radiosta yms ja ihan hyvältä ne on kuulostanu, mut nykyään kuuntelen Yön musiikkia oikeestaan päivittäin, eikä vielä ainakaan oo ilmaantunu minkäänlaisia kyllästymisen merkkejä. :)

• kypsä keski-ikäinen

olen kuunnellut yötä kahdeksankymmentä luvulta asti, siis alusta saakka ja jatkan kuuntelemista niin kauan, kun ne vaan jaksaa jatkaa. Henkilökohtaisesti pidän enemmän niitten vanhemmasta tuotannosta, mut kai tätä nykyistäkin kestää. Hyväähän sekin on.

• antsku

Olen itsekin kuunnellut vasta aika vähän aikaa (keväästä asti) ja aion jatkaa niin kauan kun yhtye pysyy koossa. Toivottavasti kauan!

• juki

Oon fanittanu yötä ihan bändin perustuksesta saakka. Eli vuodesta 1981,ens vuonna tulee 25v täyteen yön-fanitusta. Ja edelleen ykkös bändi,aina...

• 1987. Joutsenlaulu ei ikinä saa vertaistaan seuraajaa. Mikä tietysti onkin ihan oikein. Se on elävä legenda.

• Emppu

Nyt olen 19v, ja 'löysin Yön' yläasteella, eli noin 4 vuotta sitten. Tykkään tosi paljon, kuuluu suomen parhaimpiin yhtyeisiin. Olen käynyt kerran keikalla, ja olen menossa Kuolematon-konserttiin.

• ...

hmm... no empä kovinkaan kauvaa... kolomisen vuotta... tosin sitä ennen ollut kovinkaan edes musiikkia kuunnellut... :)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      190
      1201
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1068
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      800
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      794
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      740
    6. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60
      649
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      642
    8. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      48
      642
    9. Nainen, mitä ajattelet minusta?

Mitä tuntemuksia saan aikaan sinussa? :/
      Ikävä
      52
      607
    10. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      50