Niin elikkä kauan olette diganneet yötä??
MÄ itse henk.kohtasesti olen kuunnellu jo vuodesta 1992 saakka ja voin sanoa et yö rulettaa edelleen todella hyvin :)
Nykyään yli 30:senä voin sanoa et akan jalka rokkaa ja lujaa keikoilla :)
kuinka kauan olette kuunnelleet yötä??
7
927
Vastaukset
- Jenni
Mä olen suhteellisen uusi fani, aloin kuunnella Yötä vasta tossa viime keväänä. Tottakai biisejä olin kuullu aikasemminki radiosta yms ja ihan hyvältä ne on kuulostanu, mut nykyään kuuntelen Yön musiikkia oikeestaan päivittäin, eikä vielä ainakaan oo ilmaantunu minkäänlaisia kyllästymisen merkkejä. :)
- kypsä keski-ikäinen
olen kuunnellut yötä kahdeksankymmentä luvulta asti, siis alusta saakka ja jatkan kuuntelemista niin kauan, kun ne vaan jaksaa jatkaa. Henkilökohtaisesti pidän enemmän niitten vanhemmasta tuotannosta, mut kai tätä nykyistäkin kestää. Hyväähän sekin on.
- antsku
Olen itsekin kuunnellut vasta aika vähän aikaa (keväästä asti) ja aion jatkaa niin kauan kun yhtye pysyy koossa. Toivottavasti kauan!
- juki
Oon fanittanu yötä ihan bändin perustuksesta saakka. Eli vuodesta 1981,ens vuonna tulee 25v täyteen yön-fanitusta. Ja edelleen ykkös bändi,aina...
1987. Joutsenlaulu ei ikinä saa vertaistaan seuraajaa. Mikä tietysti onkin ihan oikein. Se on elävä legenda.
- Emppu
Nyt olen 19v, ja 'löysin Yön' yläasteella, eli noin 4 vuotta sitten. Tykkään tosi paljon, kuuluu suomen parhaimpiin yhtyeisiin. Olen käynyt kerran keikalla, ja olen menossa Kuolematon-konserttiin.
- ...
hmm... no empä kovinkaan kauvaa... kolomisen vuotta... tosin sitä ennen ollut kovinkaan edes musiikkia kuunnellut... :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595