Olen tavannut jo useamman kerran tulevan anoppini,mutta nyt jo on tuntuma sellainen,etten tule pitämään jatkossakaan tästä ihmisestä.
Näinä tapaamisilla hän ei ole koskaan kiinnostunut minusta,mutta äidistäni ja isästäni utelee tuon tuosta.Vanhempani on mieleinen utelun kohde,heidän työnsä ja omaisuutensa.Minulla kulkee kylmät väreet selkäpiissä.
Toinen asia on poikaansa lääppivä kaulailu ja pussailu,vaatteiden ojentelu ja nenäliinan taskusta tarkastus.Kauhistuttaa ennalta,olenko työntymässä sellaiseen mihkä ei pitäisi?
Poika ei ole tilanteista vaivautunut,käytös on päättelynä "normaalia"
Tuleva anoppiko ?
11
2176
Vastaukset
- Kohtalotoveri
Minun appivanhempani kyselivät myös vanhempieni työstä ja utelivat heidän ansioistaan tyyliin "siinä työssä varmaan onkin hyvä palkka"...
Se oli mielestäni todella inhottavaa.
Mieheni on myös kertonut heidän useaan otteeseen kysyneen minun palkkani suuruutta.
Samalla he kehuivat edellisen tyttöystävän varakkaita vanhempia.
Appiukkoni tarkistaa muutenkin kaikkien tuntemiensa verotiedot.
Sanoin vain, että vanhempani ovat tietääkseni erittäin tyytyväisiä tuloihinsa, vaikkeivat nyt niin rahan perään olekaan. Tai että "haluatko, että kysyn tarkan summan".
Sen jälkeen eivät ole ainakaan minulta kyselleet. - yks toinen anoppi
Vaikka nyt olisi omasta pojasta kyse, (minulla niitä on useita aikuisiksi kasvaneita), niin aikuista poikaa en menisi kaulailemaan arkipäivän tilanteessa.
Valmistujaisjuhlat tms. ovat olleet soveliaat,joissa olen halaillut.
Nenukkaliinan tarkistukset ja vaatteiden ojentelu kertoo, että anoppisi kello jätättää pahasti.
Hän ei ole huomannut lastensa kasvaneen, ja veikkaan, että sinä joudut muorin jossain vaiheessa herättämään karvaaseen todellisuuteen.
Riippuu pojasta, kuinka hän on irroitettavissa napanuorasta.
Se nuora on joskus uskomattoman sitkeä!
Onnea matkaan, ja toivon, että katkaisusi onnistuu!- kyseli
vanhemmistani.
No minä siihen vastaamaan, et äiti on toimitusjohtaja ja isä suuren rahtilaivan päällikkö.
Sen jälkeen anoppi oli hiljaa jonkin aikaa, mutta silmissä näkyi vain dollarin kuvia.
No materialisti anoppi onkin!!! - naurattaa
oli niin hyvin sanottu asiat! Kiitos sinulle ehtoo nauruista! :)
- mies40
mieti vielä mihin pääsi työnnät
- prrr
todellakin. Haluatko miehen vai ikuisen mammanpojan?
- Lumikki76
sitä tarvitse kaikkiin kysymyksiin vastata mitään. Varsinkaan semmoisiin, jotka tuntuu menevän liian henkilökohtaisuuksiin. Eiköhän meistä kuitenkin, jokainen tiedä, että missä menee liiallisuuden raja?
- ämmä
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=4500000000000288&posting=22000000010327707
Justiin flunssapäivän iloksi vuodatin tuonne juttujani, lue läpi ajatuksella. Ja lisätäänpä tässä vielä anopin harrastama mieheni, aikuisen poikansa, jatkuva kaulailu ja lääppiminen, hiusten pörröttäminen, etc. Sohvalla kun istuttiin miehen kanssa, niin eikös anoppi tunkenut vielä väliin istumaan. Jeeee :) Ja saunaankin se nainen tosiaan tukki poikien (22-30v) mukaan. Kerran olisi aivan väkisin tullut miehen ja mun kanssa samaan saunaan, mutta jätti väliin, kun katsoin sitä härskisti silmiin ja kysyin hitaasti, että aivanko varmasti se haluaa mukaan.. *käkättää* Eipä siinä, varmaan olisi mielellään tullut petipuuhiakin neuvomaan.
Summa summarum: anoppi tuskin muuttuu, mutta vielä epätodennäköisempää on mammanpojan muuttuminen mieheksi. Lähde pois vielä, kun et hajota sydäntäsi totaalisesti.- ämmä
Niin juu, nyt kun näitä alko muistella...
Minua vaivasi kanssa ensimmäisistä tapaamisista lähtien se, että anoppia ei voinut vähempää kiinnostaa minun tekemiseni. Vanhempieni raha-asiat kyllä kiinnostivat pirusti. Ja luontaisen vaatimattoman kerroin, että joo, yrittäjiä ovat, kaksi ihan tulosta tekevää firmaa. Anoppi tietenkin tuhautteli nokkaansa, sillä olihan hän peräti entinen Kokki ja mies Insinööri. OOh. Mutta kummasti anopilla alkoivat silmät kiilua, kun he sitten näkivät vanhempieni uuden omakotitalon järven rannalla, kuulivat toisen omakotitalon olevan tyhjillään, mun elukoiden tallin, rantasaunan, veneen.. Sitten oltiin NiiN ystävällisiä että!
Tai sit vaikka koulumenestys. Mikään älykkö en ole, mutta kielet, historia, uskonto, filosofia ja kuvataide ovat olleet aina kiitettäviä. Anopin rakkaat pojat ovat matemaattisesti lahjakkaita (mutta käytännössä lähes kirjoitustaidottomia, kielet eivät vain onnistu) ja minä taas varmaan maailman epämatemaattisin ihminen. Että joka välissä mulle muistettiin kehua sitä, kuinka hyvin heidän pojilla koulu menee. Ja että mun varmaan pitäisi harkita jotain käytännön alaa. Jep jep, eihän mulla blondin tylleröisellä ole mahiksia ku siivoojaksi. Kiskaisin sitten kirjoituksista parikin ällää, äidinkielestä muunmuassa. Anoppi osasi sanoa kauniisti ja täräytti sitten päin näköä, että äidinkielen aineella mitataan vain valehtelukykyä ja valehtelijat pärjäävät siinä hyvin. Kiva! Kerrankin muuten olin sanaton.. - miehes
seinää vasten ja pakota valitsemaan, sinä tai anoppi!! Itse otin sen riskin ja mieheni valitsi minut. Ainakaan ei enää tarvitse kuunnella anopin lässytyksiä, koska mieheni, ex-mammanpoika, laukoo sille päin naamaa kaikki. :)) Ainahan sitä voi yrittää, jos se mies muuttuis! Ja ihan vaan taustatiedoksi, mun anoppi OLI enne just samanlainen, aina halailemassa mun miestä. Se teki esim. sellasta, et kun oltiin siellä kylässä, se saatto pyytää mun miestä lähtemään SEN KANSSA KAHDESTAAN vaikka lenkille yms. Ihan niinkun mä olisin ollu ilmaa. Mulla on onneksi niin ihana ja rakastava mies, että se vaan totes siihen, että lähtee mieluummin mun kanssa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471