Kyllä oluen hintaa olisi laskettava vähintään puoleen nykyisestä. Mikäpä olisikaan mukavampaa kuin nautiskella entistä enemmän hienoja mallasjuomia kunhan se vain olisi rahallisesti työttömällekin mahdollista. Ei tarvitsisi aina ostaa samaa merkkiä kahta koria tarjouksesta tai vetää Lidlin halpoja litkuja.....
Viinaveroa ylös ja olutveroa alas!!!!
Oluen hintaa laskettava
5
432
Vastaukset
- se mukavaa
ostaa joskus muutakin olutta kuin lapin kultaa tarjous-sixbackissa
- Työtön...
Oluthan on jo nyt liian halpaa. Kyllä työttömällä on varaa kalliisiin viineihinkin! Tänäänkin korkkasin pullon, jonka litrahinta oli 17,33e, oluthan maksaa huomattavasti vähemmän. Ei ole alkoholiveron vika, jos et osaa käyttää rahojasi hyvin.
- R.T
Mielestäni "liian halpa" on joka tilanteessa tarkastelua kestämätön ilmaisu.Mikään ei ole ikinä liian halpaa.
Vastuuta omista valinnoista ei voi laittaa hinnan piikkiin,ja siten hankaloittaa toisten elämää korkeampien hintojen muodossa. - Mr Cilju
Minä teen juomani itse. Juuri hain cassasta tarjoussokerit ja laskin että kyllä arkijuomana kilju tulee edelleen edullisimmaksi. Viikonlopulla otamme joskus emännän kanssa tarjouskaljaa, jos sattuu vieraita tulemaan.
Olemme toki molemmat työttömiä, mutta ei oo vielä päässyt janojuoma loppumaan.
Juopolle viina on aina hintansa väärti, verotukselliset jutut ovat kikkailua, ja kysyntä ja tarjonta aina kohtaavat, oli voimassa vaikka kieltolaki.
Minä ajattelen kylmästi, että kysymys on evoluutiosta. Holhoamisyritykset hinta- tai veropolitiikalla eivät ole koskaan johtaneet mihinkään hyvään lopputulokseen. Keski-Euroopassa tai jopa Virossa ollaan evoluutiossa pidemmällä kuin meillä, missä holhoamista on harrastettu sukupolvia.
Kaikilta alkoholijuomilta verot vaiheittain valtion sietämään minimiin- kansaa kaatuu kuin Kannaksen taisteluissa, mutta seuraava sukupolvi viimeistään osaa viinaa käyttää. Piste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih567207Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7193370Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1481650Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2781530- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 911240
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2331173- 811134