Viittaan tuohon alempaan kiivaaseen keskusteluun tästä tappelusta tällä palstalla. Eikö olisi järkevää että fiksut ihmiset täällä, olivat sitten rekattuja tai ei, eivät ainakaan jatkaisi niitä selvästi riidanhakuisia ja provoavia viestiketjuja? Turha niihin on edes vastailla,kun sitten ne näyttävät jatkuvan loputtomiin koska aina joku haluaa sanoa viimeisen sanan. On aika vaikeaa yrittää poimia asiallista tietoa sisältävät viestit, kun seassa on liuta turhanpäiväisiä kiukkusanomia. Toki asioista voi olla eri mieltä ja sehän on vain mielenkiintoista kun on eri näkökulmia, mutta jos kuitenkin esitettäisiin ne mielipiteet asiallisesti. Ja kuten joku jo tuolla mainitsi, asiat ne riitelevät, ei ihmiset =)
Ihan pieni idea vaan...
8
477
Vastaukset
- sth
Oikein hyvä idea, tuota olen itsekkin yrittänyt täällä sanoa.
- mamacita
...
- onnistuisi
jos nuo muutamat ammattiriiteliät pysyisi rauhallisina niinku issu ja haukullinen ja pari muuta
- niinpä niin
Ei varmaan onnistu.
Sillä eukolla ei ole mitään mielipiteitä koirista, kohan on puuttumassa vaan heti jos jotkut on vähän erimieltä keskustelussa.Nauttii sairaalloisesta paskan kirjoittamisesta.Seurakkaapas vaan, se aloittaa taas iltayöstä...kiva aamulla lueskella. - issu56
teitä kersoja ja teidän kotkotuksianne!
Hmm.....menkäähän välillä ihan niihin rekkaamattomiin itteenne ja omiin kirjoituksiinne ja arvostelkaa muita vasta sitten sen jälkeen!!
- freia88
Kuten otsikko kertoo samaa mieltä ollaan.. paljon paremmin löytäisi etsimänsä, jos immeiset ei aina kirjoittelisi asiattomia kommentteja.. en siis tarkoita että kaikki, mutta välillä tulee kyllä vähän liikaakin...
- Kummallista
Kerran itse tässä kesällä ehdotin samaa, ja jo siinä ketjussa meni homma riitaisaksi :o)
Itse yritän olla vastaamatta tai ottamatta kantaa noihin riita/provo viesteihin. - piinityty
olen kanssasi samaa mieltä. Mitä intoa on kitissä ja haukkua jotakuta täällä palstalla. Kyllä sitä voi ihan asiallisesti "keskustella". Mä en ainakaan viitti kommentoida mihinkään noihin tappeluihin, koska se "ketju" siitä vaan turhaan pitenee. Enkä sitäpaitsi tykkää tapella=p.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164