Mitä mieltä olette naisesta, joka ei halua aktin aikana nousta ollenkaan ratsastamaan? Itse en mielelläni tee sitä, koska en saa sitä tuntumaan kovin hyvin (enkä muutenkaan saa kyllä yhdynnässä orkkua), enkä mielestäni edes "osaa" tehdä sitä.
Muutoin haluan kyllä olla aktiivinen sängyssä, ehdottaa asentoja ja etenkin takaa päin naimisesta nautin, mutta päälle en tahtoisi tulla. Se saattaa johtua myös siitä, etten ole itse sinut vartaloni kanssa (vaikka sitä on useasti kehuttukin)...
Jääkö mielestänne seksistä puuttumaan olennaisesti "se jokin", jos nainen ei ole päällä? Miten saisin ratsastusasennon tuntumaan parhaiten?
Jos nainen ei halua päälle..?
38
25630
Vastaukset
- Kartsa
Kuulostaa oudolta. Juuri ratsastusasennosta naiset yleensä nauttivat ja usein saavat siinä helpoimmin orgasmin. Nainenhan voi itse määrätä tahdin ja liikkua niin, että klitoris kiihottuu parhaimmin.
Kehoittaisin sinua rohkeasti vaan ratsaille. Meille miehillekin se on mieluinen asento, joten ei kun kokeilemaan. Väittäisin, että ajan kanssa opit oikean tekniikan ja orgasmi yllättää sinut!- _Lizzy_
..olen siis outo? No, kuten sanoin, en saa orgasmia yhdynnässä OLLENKAAN (trust me: sitä on koitettu jo sadoilla tavoilla usean vuoden ajan, eikä ole ikinä ollut edes lähellä), joten se ei tule tapahtumaan myöskään ratsastaessa. Olisi vaan mukava saada se tuntumaan edes jossain... Mä en ole siinä vaan onnistunut... (Sitä paitsi mun mielestä on kiihottavampaa, jos tahdista määrää mies..;) Myöskään epävarmuus omasta kropasta ei tosiaan auta asiaa.:(
- kundi
_Lizzy_ kirjoitti:
..olen siis outo? No, kuten sanoin, en saa orgasmia yhdynnässä OLLENKAAN (trust me: sitä on koitettu jo sadoilla tavoilla usean vuoden ajan, eikä ole ikinä ollut edes lähellä), joten se ei tule tapahtumaan myöskään ratsastaessa. Olisi vaan mukava saada se tuntumaan edes jossain... Mä en ole siinä vaan onnistunut... (Sitä paitsi mun mielestä on kiihottavampaa, jos tahdista määrää mies..;) Myöskään epävarmuus omasta kropasta ei tosiaan auta asiaa.:(
Meillä tehtiin aikoinaan niin, että kun naistani rupesi ujostuttamaan kun katselin häntä ja vartaloaan, hän heitti tyynyn naamalleni. Suostuin siihen, vaikka siellä olikin vähän hengitysvaikeuksia. Hän teki lantiollaan kahdeksikkoa kullini ympärillä ja tuntui nauttivan tavattomasti.
Seuraavilla kerroilla laitoin ihan pyytämättä huivin silmilleni, kun se tuntui helpottavan hänen oloaan. Hän kun selvästi tuntui ujostelevan sitä, kun katselin häntä. Siitä se pikkuhiljaa kulkeutui siihen että hän vapautui ujostelustaan. - Voi kun
kundi kirjoitti:
Meillä tehtiin aikoinaan niin, että kun naistani rupesi ujostuttamaan kun katselin häntä ja vartaloaan, hän heitti tyynyn naamalleni. Suostuin siihen, vaikka siellä olikin vähän hengitysvaikeuksia. Hän teki lantiollaan kahdeksikkoa kullini ympärillä ja tuntui nauttivan tavattomasti.
Seuraavilla kerroilla laitoin ihan pyytämättä huivin silmilleni, kun se tuntui helpottavan hänen oloaan. Hän kun selvästi tuntui ujostelevan sitä, kun katselin häntä. Siitä se pikkuhiljaa kulkeutui siihen että hän vapautui ujostelustaan.kaikki yrittäisivät keksiä ratkaisuja seksiongelmiin sinunlaillasi. Mulla suhteen alussa vei koko nautinnon se kun en vakuutteluista huolimatta uskonut näyttäväni hyvältä alasti. Mieheni suostui tuohon huivihommaan ja heti oli rennompi olo ja pystyin nauttimaan. Oikeastaan ei mennyt kuin joitakin viikkoja kun oltiin jo ilman mitään "näköesteitä". Vaatii vain vähän kärsivällisyyttä miehen puolelta.
- kundi
Voi kun kirjoitti:
kaikki yrittäisivät keksiä ratkaisuja seksiongelmiin sinunlaillasi. Mulla suhteen alussa vei koko nautinnon se kun en vakuutteluista huolimatta uskonut näyttäväni hyvältä alasti. Mieheni suostui tuohon huivihommaan ja heti oli rennompi olo ja pystyin nauttimaan. Oikeastaan ei mennyt kuin joitakin viikkoja kun oltiin jo ilman mitään "näköesteitä". Vaatii vain vähän kärsivällisyyttä miehen puolelta.
Taidat olla ensimmäinen nainen, joka sanoo minua ihanaksi mieheksi. Kiitos siitä.
Tuntuu näin jälkeenpäin, etten ole osannut olla ihana yhdellekään naiselle. Sen huivitempun keksin vain ihan ohimennen, ja huivi silmillä rakastelu kuului sen jälkeen vakio-ohjelmistoomme.
Jäin miettimään, jotta miksiköhän kumppanini ei ujostellut saunassa, suihkussa jne. mutta meni kipsiin rakastellessa, kun asento oli sellainen jossa näin hänen koko kroppansa (jossa ei muuten ollut mitään ujostelun aihetta). Olisiko esim. kasvojen ilmeiden näyttäminen tms. aiheuttanut... - mulkkuisille
_Lizzy_ kirjoitti:
miehille tuo ratsastus on vähän ongelmallinen, saarnaajassa saa mulkun syvemmälle, kuin jos nainen on päällä...
- ??!
_Lizzy_ kirjoitti:
sitten saat orgasmin? Itse tekemällä vai tekeekö miehesi sen sinulle? Kyllä kai te yhdynnän jälkeen hoidatte sen sinulle jollakin tavalla?
- _Lizzy_
??! kirjoitti:
sitten saat orgasmin? Itse tekemällä vai tekeekö miehesi sen sinulle? Kyllä kai te yhdynnän jälkeen hoidatte sen sinulle jollakin tavalla?
...noita keinoja löytyy. Eihän se yhdyntä ole kuitenkaan kuin osa koko touhua. Yleensä ensin mies tyydyttää minut joko kielellä tai käsin.
(Ei sentään ihan itse tarvitse sitä hoitaa, jos mieskin on kerran paikalla..:D)
Jotenkin kyllä hävettää ja harmittaa tuo, etten osaa olla päällä...:( Muutoin kun tykkään olla aktiivinen sängyssä (vaikka on se miehen määräämä tahtikin hyvin kiihottavaa:).
- miekkonen2
Mielestäni seksistä puuttuu jotain jos nainen ei silloin tällöin kiipeä satulaan. Minua se ainakin vaivaisi sillä pidän vaimoni rintojen heilumisesta naaman edessä. Ja saahan nainen pitää haluamaansa tahtia yllä.
- noname
mulla taitaa olla sama onkelma.. :)
- nainen24
En minäkään ratsasta oikeastaan koskaan, joskus jos mies ruinaa. En myöskään koskaan saa yhdynnässä, enpä juuri kyllä muutenkaan. Ja olen varmasti kokeillut kaikki asennot mitkä fysiikan lait vain sallii, mutta mikään asento ei klittaa hankaa.
Päällä en tykkää olla, koska siinä liikkuminen on epämukavaa ja liian raskasta (Ei, en ole läski). Muutenkin... why bother.- aikuinen mies
Että, en viitsi vaivautua. Kyllähän se mies tekee hommat. Viitsitkö edes nousta sängystä aamulla.
- nainen24
aikuinen mies kirjoitti:
Että, en viitsi vaivautua. Kyllähän se mies tekee hommat. Viitsitkö edes nousta sängystä aamulla.
Miksi vaivautuisin? Mies saa hoitaa hommat, sehän seksiä haluaa. Mun puolesta voidaan olla ilman.
- yx vaan
tekisin sen mielelläni, koska tykkään tehdä asioita joista mieskin nauttii. Mutta kun tuntuu etten oikein osaa.. Olispa kiva kun joku kertois mitä siinä oikeesti pitäisi tehdä, niin että se tuntuis miehestä kaikkein parhaimmalta. Liikkua ylös ja alas vai miten?
- kundi
Taisin tuossa ylempänä sanoa, että kumppanini teki lantiollaan kahdeksikkoa kullini ympärillä. Tuntui nauttivan kovasti. Kokeile. Ainakin meillä se toimi.
- Jossu
kundi kirjoitti:
Taisin tuossa ylempänä sanoa, että kumppanini teki lantiollaan kahdeksikkoa kullini ympärillä. Tuntui nauttivan kovasti. Kokeile. Ainakin meillä se toimi.
siis nautti, mutta nautitko sinä. Eli mikä miehetä tuntuu parhaimmalta tässä asennossa. Ylös ja alas vai edestakaisin vai jotain muuta?
Jossu kirjoitti:
siis nautti, mutta nautitko sinä. Eli mikä miehetä tuntuu parhaimmalta tässä asennossa. Ylös ja alas vai edestakaisin vai jotain muuta?
Nauttia, vaikka ihan yksinoikeudella, sillä mieshän on antavana osapuolena.
Meillä ratsastus sujui aluksi niin, että naiseni tuli päälleni alkaen ratsastamaan todella kovalla temmolla, ylös-alas-suunnassa. Se alko sattumaan kulliin aikaa myöden, joten pyysin häntä nautiskelemaan, ilman kiirettä.
Hieman hän rauhoittuikin ja hän pyysi laittamaan käteni lantionkaarille ja ohjailemaan itseään niin, että mustakin tuntui hyvältä.
Nykyään nautin siitä, että naiseni ratsastaa hitaasti muutaman työnnön joitakin nopeasti, ylös-alas, muutaman kerran pyörittää lantiollaan ympyrää tai kasikkoa ja katselen kuinka kalu uppoaa piiloon.
Nainnin aikana saatan nostaa lantiotani ylöspäin saaden kaluni niin syvälle kuin siinä asennossa vain pystyy ja molemmat nauttivat silminnähden.
Yksi suosikkini on sellainen, että nainen liikkuu ylös-alas-suunnassa hitaasti, nojaten käsillään rintakehääni.
Yllättävä temppu on sellainen (kesken nainnin), että viedään terska juuri ja juuri sisään jääden paikalleen hetkeksi. Sitten hän nousee niin, ettei terska pääse pois huulien välistä ja upottaa uudestaan sisään vain terskan, toistaen edelläkuvatun ulosvedon. Kun tätä on tehty muutaman kerran, on munanvarsi hieman jäähtynyt kiimanesteiden kanssa, upotetaan koko kalu sisään, on pimsanlämpö huumaavan tuntuinen kalun varressa.
- ericforrester
Jos miehesi siitä nauttii ja haluat tuottaa hänelle nautintoa, niin siitä vain yrittämään. Harjoitus tekee mestarin, sanotaan, eli liiku siten kuin se tuntuu sinusta hyvältä.
Minä nautin siitä, että nainen tarjoaa rintansa välillä näykittäväkseni, välillä niin, että nainen ratsastaa peppu minuun päin, koska siinä on sitten hyvät näkymät ja voin hyväillä häntä pepusta samalla...
Jos vartaloasi on vielä kuhuttukin, niin usko, mitä sinulle sanotaan. Sanoja puhunee totta!!! - minä myös
Minäkään en nauti ratsastamisesta. En saa siitä mitään tuntumaan. Mies kyllä nauttii, mutta minä en... Välillä tuntuu että en edes hallitse koko hommaa ja häpeän vartaloani. Ihan kuin olisit kirjoittanut minun ongelmani. Ilmeisesti olemme molemmat "outoja".
Nousen kyllä ratsaille, mutta en mielelläni. Haluaisin näistä estoista pois niin voisin olla sängyssä aktiivisempi.
Tykkään erilaisista asennoista. Eniten nautin lähetyssaarnaajasta ja takaapäin naimisesta.- Sussu vaan
Mä oon läski. Tykkään silti ratsastaa, vaikka ainoa asento, jossa yhdynnässä saan orgasmin on sellainen jossa mä makaan selläni polvet koukussa ja mies on kyljellään polvieni alla. Tässä asennossa pystyn itse hyväilemään klittaa sormilla ja orkku on taattu. Myös ratsastus on hyvä asento, miestäni se vaan kiihottaa niin kovasti, et siitä en yksinkertaisesti ehdi mukaan... ;)
- Markku
Sussu vaan kirjoitti:
Mä oon läski. Tykkään silti ratsastaa, vaikka ainoa asento, jossa yhdynnässä saan orgasmin on sellainen jossa mä makaan selläni polvet koukussa ja mies on kyljellään polvieni alla. Tässä asennossa pystyn itse hyväilemään klittaa sormilla ja orkku on taattu. Myös ratsastus on hyvä asento, miestäni se vaan kiihottaa niin kovasti, et siitä en yksinkertaisesti ehdi mukaan... ;)
Sussu vaan, olet varmasti upea nainen!
"Nainen/tyttö on liian lihava jos: Päällä ei pysy, takaa ei yllä ja alle ei uskalla mennä."
- ratsaille
Luulin aikanaan että orgasmi yhdynnässä on satua kunnes... Ratsastamalla saan orgasmin takuuvarmasti, useaan kertaan peräkkäin, jopa niin nopeasti että mies ei ehdi mukaan.. Häpesin ensin kroppaani mutta sekin meni ohi kun kuulee tarpeeksi kehuja, vaikka en missi olekaan. Vapautunutta, estotonta kokeilua, se oli siinä! Aivan mahtava homma!
- repe41
milestäni hyvään parisuhteeseen kuuluu kummankin toivoiden täyttäminen,mutta pakolla ei pidä tehdämitään jos se tuntuu epämiellyyttävältä.
sanoit että et saa orkkua yhdynnässä,mutta oletteko kokeilleet että kumppanisi tekee sen kielellä, tämä on takuu varma juttu kuka sen osaa tehdä. - muutakin
Minulla oli miesystävä, joka karsasti sitä, että halusin ratsastaa. Hän pisti nauruksi, ai että heti päälle, heh heh. Arvaatte kai, että se mies jäi jonkin ajan kuluttua tienposkeen. Sivistymätön moukka mikä lie, mutta rakastelun päälle ei ymmärtänyt yhtään mitään. Ja sitten otti pultit, kun päätin suhteen. Hän oli rakastunut, minä en.
Kyllä aikuisen miehen pitää ymmärtää naisen seksinnälkä eikä vain istua kynttilänvalossa suukottelemassa ja pitämässä kädestä kiinni. - täälläkin
Minä kyllä pidän olla päällä. Tuntuu hyvältä jne. Mutta myös jotenkin 'nolottaa'. Vaikka olenkin kehuja saanut ulkomuodoistani. Tosin voihan sitä harrastaa vaikka sitten pimeässä tai miehelle side silmille niinkuin joku kertoi. Tuo asento on kuitenkin ainoa mistä saan varmimmin. Olen kyllä muissakin toisinaan saanut. Ja etenkin suuseksissä. Tai jos kädellä hyväilee. Niin ja se ehkä enempi nolottaa kun tuntuu ettei hommaa hallitse. Vaikka mies olisikin tyytyväinen.
- poju
Yhdessä rehellisesti toisiinsa tutustuminen on varmaankin helpoin tapa rakentaa molempia seksuaalisesti tyydyttävä suhde. Ei ole kiirettä, ei tarvitse toisaalta välttämättä odottaakaan, meitä on täällä pallolla 6 miljardia erilaista ihmistä, jokainen tavallaan. Jos kaksi ihmistä nyt kuitenkin toisensa onnistuvat huomioon ottamaan niin petipuuhista voi tulla jotain uskomattoman ihanaa ja kaunista! Ennenkaikkea kuitenkin nautinnollista molemminpuolin, ja se lienee tärkeintä?!
Ja vielä ujostelusta ja oman kehon häpeilystä...naiseni on ihana ja on sen itsekin tajunnut, uskokaa te muutkin naiset miehiänne kun he teitä kehuvat!! =)
- 4kymppinen
Ujostelussa täytyy olla jotakin muutakin kuin vain oman vartalonsa kritisointia. Naiselle ei ole luontaista itsensä esille tuominen julkealla tavalla. Jos nainen yhtäkkiä julkisella paikalla seisoessaan joutuu alasti, hän peittää käsillä ensin rintansa. Mies peittäisi peniksensä. Jos nainen saisi etukäteen harkita, hän peittäisikin kenties sukuelimensä. Pritiivireaktio ei siis olekaan sukupuolisuuden kätkeminen vaan paljastumisen pelko, joka voimakkaimmin kohdistuu tarpeeseen kätkeä rinnat. Olen huomannut, kuinka monet naiset korjailevat jatkuvasti tissiliivien olkaimia vaikka ne on ihan paikoillaan.
Nainen voi sukupuolisessa mielessä olla aivan estoton sängyssä, mutta jos hän hoksaa vaikka, että naapuri kattelee ikkunasta niin halut katoaa siihen paikkaan ja verhot äkkiä kiinni. Ratsastusasennossa nainen näkyy kauas ja julkealla tavalla.
Jotkut kokeneemmat naiset nauttivat siitä, että joku urkkii touhua kauempaa, mutta siinäkin on kysymys jännityksen tuomasta kiihkosta.
Aikaa myöten estot vähenee, mutta niitä voi koittaa poistaa myös seuraavalla konstilla. Nainen, ota kokovartalopeili ja katsele itseäsi häpeämättä, aivan kuin miehen silmin. Älä arvostele vaan etsi jotakin kaunista.
Nainen, strippaa miehesi edessä. Tee kaikki irstaimmat asennot mitä tiedät. Sen jälkeen tavallinen ratsastus tuntuu helpommalta. Ratsastuksen aikana voi olla vaikea nauttia ja keskittyä, mutta strippauskessa eiole väliä, koska et ole hakemassa orgasmia. - Markku
_Lizzy_, ei seksistä jää puuttumaan "se jokin", jos nainen ei ratsasta, mutta kivaahan se olisi, jos nainen olisi päällä. Ratsastava nainen näyttää aina hyvältä.
Mutta onneksi myös takaapäin naiminen on tosi kivaa! - Blue777
Se on vain yksi asento kaikkien joukossa. Olen huomannut myös, että se on teknisesti aika vaikea asento, nimittäin saada homma tuntumaan hyvältä verrattuna esimerkiksi lähetyssaarnaajaan tai takaapäin -asentoihin.
Itse olen hyvin harvoin saanut hyviä tuntumia tässä asennossa, kyllä em. asennot ovat kaikkein parhaita. Ja löytyyhän niitä monia muitakin. Naisystäväni kanssa emme suosi tätä asentoa, joskin tänään viimeksi se oli käytössä.
Voi siinä olla sekin, että monia naisia saattaa ahdistaa tuo asento, jos he eivät ole sinut vartalonsa kanssa, siinä kun on kokonaisuudessaan aika paljaana ja kasvokkain katseltavana, enemmän pintaa näkyvissä kuin missään muussa asennossa.
Ei kaada maailmaa, jos tuosta luopuu, mutta kokeilkaa nyt eri kulmista ja liikeillä.- elli
Itse pidän ratsastamisesta ja saan siinä orgasmin, usein turhan nopeastikin. En ole kropaltani enää nuoruuden hoikka, mutta sili häpesin itseäni nuorempana enemmän. Seksi on jollain tapaa primitiivistä heittäytymistä viettien vietäväksi. Jos on kova tarve kontrolloida itseään ja altis häpeälle jne, ei anna itselleen lupaa vapautua nauttimaan ja kokeilemaan estottomasti asentoja. Sama asia varmaan vaikuttaa orgasmin saantiin. Jos on koko ajan sama pieni jarru ja kontrolli päällä, ei rentoudu nauttimaan. Asennot jne ei silloin auta, ongelma on pään sisällä. Tilkka viiniä rentouttamaan??
- wendy
elli kirjoitti:
Itse pidän ratsastamisesta ja saan siinä orgasmin, usein turhan nopeastikin. En ole kropaltani enää nuoruuden hoikka, mutta sili häpesin itseäni nuorempana enemmän. Seksi on jollain tapaa primitiivistä heittäytymistä viettien vietäväksi. Jos on kova tarve kontrolloida itseään ja altis häpeälle jne, ei anna itselleen lupaa vapautua nauttimaan ja kokeilemaan estottomasti asentoja. Sama asia varmaan vaikuttaa orgasmin saantiin. Jos on koko ajan sama pieni jarru ja kontrolli päällä, ei rentoudu nauttimaan. Asennot jne ei silloin auta, ongelma on pään sisällä. Tilkka viiniä rentouttamaan??
Ratsastan kyllä, mutten siitä pidä. Se ei tunnu hyvältä ja vaikka olenkin hyvässä kunnossa, rupeaa reisissä tuntumaan. EN PYSTY KO: ASENNOSSA KESKITTYMÄÄN OMAAN NAUTINTOONI. Ongelma ei ole siinä, ettenkö olisi sinut vartaloni kanssa tms.
- Blue777
elli kirjoitti:
Olet oikeassa, seksi nimenomaan on heittäytymistä primitiivisten viettien vietäväksi.
Mutta siihen on annettava ensin lupa, sehän on kaiken symboliikan ja kielen katoamista, järjen menettämistä ja kontorollista luopumista. Vasta sitten voi kunnolla nauttia. Pitää siis muuttua aidoksi eläimeksi :)
Naisille rentoutuminen voi olla vielä tärkeämpää, miehiä pieni paine voi auttaa pidättelyn kanssa, jos jollakulla on taipumusta liialliseen nopeuteen.
Sekin kyllä on totta, että toimivat asennot ovat aina tapauskohtaisia johtuen anatomioista, taidoista, tunteesta jne. - Blue777
wendy kirjoitti:
Ratsastan kyllä, mutten siitä pidä. Se ei tunnu hyvältä ja vaikka olenkin hyvässä kunnossa, rupeaa reisissä tuntumaan. EN PYSTY KO: ASENNOSSA KESKITTYMÄÄN OMAAN NAUTINTOONI. Ongelma ei ole siinä, ettenkö olisi sinut vartaloni kanssa tms.
Naisen nimenomaan on pystyttävä keskittymään omaan nautintoon, miehen tehtävä on toimia naisen nautinnon arkkitehtina ja ohjaajaja ja odottaa, mikäli haluaa itsekin oikeasti hyvää seksiä.
- Nainen vm-75
Saan aina kun olen päällä,toki muutenkin mutta helpoiten päällä. Joku kyseli että miten siinä liikutaan..ei ole olemassa yhtä oikeaa tapaa. Välillä nostan ja lasken pyllyä niin että penis pääsee liukumaan sisään ja ulos, välillä tuota kahdeksikkoa. Mutta mieheni suosikki on se kun liikutan lantiotani eteen ja aavistuksen ylös, samalla kiristän emätinlihaksia eli siis puristan penistä(mieheni sanoo sitä imuksi)ja sitten taas takaisin lähtöasentoon. Tekee kyllä minunkin mielestäni hyvää! Mutta takuuvarmasti saan orgasmin kun liikutan lantiotani edestakaisin ja samalla klitoris hankautuu miestä vasten...NAM! Tahtia voi tuossa kiristää aika rytkeeksi ja mies on alla ja vikisee! Itselläni on myös ollut joskus hieman estoja kun mies näkee...mutta ne ovat onneksi iän myötä karisseet ja kun mies vielä kehuu että olen kaunis kun saan ogasmin niin kyllä ne estot unohtuu!;-)
- Angeline_85
En minäkään tykkää olla ratsailla. Saan paremman orgasmin nopeammin jos mies määrää tahdin ja näyttää suunnan. Mieheni kuitenkin pitää tästä asennosta ja käyn ratsaille joskus pelkästään koska haluan olla hänelle hyvä.
Ei se kuitenkaan ole ollenkaan omituista ettei tämä asento erityisemmin miellytä. - ukkelivm81
käännypä ympäri satulassa!!!! jos tykkäät saada takaa niin pidät tästäkin....eli selkä miehen kasvoja kohti ja eiku ratsastaa....miehestäkin vois olla kivempaa
- tuntuisi siltä
Oletteko huomannut sellaista, että ns. etupillu-tyyppisen naisen kanssa ratsastus on kivempaa kuin takapillu-tyyppisen naisen kanssa. Samoin takapilluisen kanssa "kivempaa" takaapäin kyljittäin ja etupillusen kanssa takaapäin ei niin kivaa kuin ratsastus. Analyysin otos on pieni, joten subjektiivisena kommenttina tämän heitän ilman tilastollista analyysiä...
On kyllä äärimmäisen kivaa kun nainen saa valtavan horkkaorkun ratsastaessaan ja NAUTTII 110%:sti ja itse huipentuu sitten vasta naisen toisella tai kolmannella kierroksella...
- mie.
itse ujostelin ennen hirveesti päällä olemista.
on aivan mahtavaa kun saa hallita tilannetta ja näkee kuinka toinen nauttii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih557187Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7143343Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1441630Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2601481- 841355
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841351- 891230
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631217Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321165- 811124