Kun eivät saa suutaan auki kun pitäisi keskustella esim.suhteesta. Puhelimessa kyllä puhutaan ja luvataan vallan vaikka mitä,mutta miksi te miehet ette voi puhua samoista asioista kasvotusten,eikö teillä kantti riitä sanomaan aina asiaa suoraan nokan edessä vaan aina pitää kierrellä asiaa ja naisen lypsää tietoja teiltä. Miksi teidän kanssa miehet ei voi puhua suoraan. En yleistä että kaikki miehet olisivat tälläisiä mutta omalle kohdalle näkyi taas sattuvan tämän sortin mies.
Mikä miehiä vaivaa
38
2369
Vastaukset
- kale
te naiset olette niin pelottavia noin kasvotusten siksi on helpompaa puhua vaikka puhelimessa
Olen aivan samaa mieltä Mami sinun kanssasi..Mulla on samanlainen suhde
- täti
Olen samaa mieltä sun kanssa. Mullakin on tollanen tapaus....
- liityn joukkoon
Perustetaanko kerho?
- Pete
päin on asiat meidän taloudessa.No meillä nyt on paljon muitakin asioita toisin päin(itse kotona hoitamassa 3 lasta :-)
Mutta meillä on niin että minä haluaisin istahtaa paikoilleen ja keskustella kasvotusten parisuhteemme ongelmista(joita on kertynyt jo liian paljon).Vaimo tykkää taas hoitaa keskustelemisen puhelimitse töistä käsin....
Tällöinhän jos sanon jotain "pahaa" niin luurin voi lykätä kiinni ja olla vastaamatta tuntiin.Nykyään tuntuu vain siltä että ero alkaa hiipiimään eteen jos asoista ei puhuta.Olen sanonut jo vaimolle että minulle alkaa riittämään,mutta minkäs teet kun kaikki menee toisesta korvasta ulos.
No näin meillä....- Reebus
Otan osaa. Eihän sitä tosin sais menettää toivoaan edes kun vaikea aika iskee päälle. Yhdessähän se on "rakennettu", joten yhdessä se pitäis myös purkaa. Vaan ainahan on helppo syyttä sitä toista ja esittää itse martyyriä tms.
Nostan hattua sulle, joka kotona häärit lastesi kanssa, kaikista isistä kun ei siihen hommaan ole kuunaan. Sekin aika on rikkaus vaikkei siltä aina tunnukaan... : )
Kandeis vaan yrittää rauhallisesti ja rakkaudella saada se vaimokin pysähtymään ja funtsimaan parisuhteensa tilannetta, sen ongelmakohtia, omia fiiliksiä ja unelmia jne. yhdessä sun kans. Ei se taito ole mihinkään kadonnut, sen eteen vaan on ilmeisesti kasautunut kaikenlaista, ja perhe vie aikaa kaksinolemiseltakin, joten sitä yhteistä aikaa kaksin pitäis nyt järkätä erikseen.
Yksi avioero lisää tilastoihin ei ole mikään "päämäärä", joten älkää antako periksi!
- Brewer
Tulipa mieleen eräs vast'ikään lukemani artikkeli jossa todettiin:
"Aviovaimoille neuvoksi: Jos haluat kehittyvän, paranevan parisuhteen, älä aloita keskustelua rajun negatiivisesti arvostelemalla miestäsi. Tämä näet liittyy hajoavien parisuhteiden vaimojen käyttäytymistapoihin."
Vilkaisepas artikkelia :
http://www.vaestoliitto.fi/yksilo-ja_pariterapia/artikkeleita/?x13200=20097
Herättääkö mitään ajatuksia?
/B - niin ei onnistu
Mitä niiden pitäisi tehdä! Jos ei osaa puhua kasvotusten, niin ei osaa. Luuletko, että sinun arvostelusi parantaa asiaa? Luuletko, että kun oikein nalkutat, niin toisen on helpompi alkaa puhumaan!! Anna sille miehelle tilaan hengittää ja hyväksy hänen juuri sellaisena kuin hän on.
Aivan laitetaanko kerho pystyyn???
- mami
Juu, tossa oli ideaa....perustetaan vaan kerho...
mami kirjoitti:
Juu, tossa oli ideaa....perustetaan vaan kerho...
Aivan Missäpä Täti on?Miten tätä asiaa alettais pyörittämään?
- mami
Kyllityttö kirjoitti:
Aivan Missäpä Täti on?Miten tätä asiaa alettais pyörittämään?
mä tääl savon sydämessä olelen......mites saatas tosiaan tää kerho perustettua.... ja lyödä viisaat päämme yhteen ja keksittäs keino millä miehet saadaan puhumaan.
- Mies..
Miksi teidän naisten kanssa ei pysty puhumaan kasvotusten ? Eli miehenä minulla on täysin päinvastaisia kokemuksia. Tekstareita ja sähköposteja kyllä tulee ja varsin tulikivenkatkuisia mutta sitten kun ehdottaa että mitäs jos ihan keskustellaan kasvotusten asiasta niin sitten kaikki onkin muka hyvin eikä enää olekaan keskusteltavaa.
Ja miten niin naiset haluaa keskustella ? Tehän yleensä oletatte että miehen pitäisi osata lukea niitä ajatuksianne ilman keskestelujakin.
Pääsiskö siihen teidän kerhoon mieskin mukaan niin voisi edes jonkun naisen kanssa keskustella kasvotusten ? Ja sitten ei aleta leikkimään mitään ajatusten lukua.- Laila L
Tunnistin kyllä itseni tuosta, varsinkin nuoruusiän itseni. Silloin ei ollut oikein kanttia käsitellä omia heikkouksia miehen kanssa kaksin ja vieläpä naamatusten, mieluummin sitä luikki esim. puhelimen päähän piiloon.
Se on kipeää kun ei olekaan "niskan päällä" syyttämässä tosita vaan onkin itse "syytettyjen penkillä". Siinä pitää olla rehellinen ja uskaltaa katsoa peiliin. Monesti helpommin sanottu kuin todella tehty.
Oppia ja kasvua ikä kaikki.
Moikka Mami Ja Täti.Totta tokihan me yks mies edes porukkaan kait otetaan pohtimaan miesten asioita..
- Mies..
Vai rupeekohan mua jänskättää jos kolme naista alkaa tivaamaan multa asioita ;)
Mies.. kirjoitti:
Vai rupeekohan mua jänskättää jos kolme naista alkaa tivaamaan multa asioita ;)
Eli arvasin että pupuhan miehille aina näissä tulee¨...
- Mies..
Kyllityttö kirjoitti:
Eli arvasin että pupuhan miehille aina näissä tulee¨...
Arvasit väärin, kunhan kiusaan ;). Ei tuu pupuja. Ja ehkä minäkin sitten saan vihdoin vastauksen siihen että miksi naiset ensin haluaa jutella ja sitten kun tule se ajankohta jutteluun niin kaikki onkin yllättäen hyvin ?
Missäs me pidetään eka kokous ? Itse asun etelä-suomessa, uudellamaalla. Mies.. kirjoitti:
Arvasit väärin, kunhan kiusaan ;). Ei tuu pupuja. Ja ehkä minäkin sitten saan vihdoin vastauksen siihen että miksi naiset ensin haluaa jutella ja sitten kun tule se ajankohta jutteluun niin kaikki onkin yllättäen hyvin ?
Missäs me pidetään eka kokous ? Itse asun etelä-suomessa, uudellamaalla.Odotetaan Mamin ja Tätin vastauksia ekana..
- Mies..
Kyllityttö kirjoitti:
Odotetaan Mamin ja Tätin vastauksia ekana..
NO ootellaanpa. Menee tylsäksi jos me vaan kahdestaan keskustellaan kasvotusten. Mut hei, ethän sä nyt vaan oo menossa karkuun ? Pupu taitaa tulla sulle ... ;))
Mies.. kirjoitti:
NO ootellaanpa. Menee tylsäksi jos me vaan kahdestaan keskustellaan kasvotusten. Mut hei, ethän sä nyt vaan oo menossa karkuun ? Pupu taitaa tulla sulle ... ;))
Nyt kaikki ovat hävinneet..
- mami
Kyllityttö kirjoitti:
Nyt kaikki ovat hävinneet..
Täällähän sitä ollaan ja nyt tuntuu siltä että ero napsahtaa tulla..... Tosi kiva kun edes yksi mies uskaltautuu meidän joukkoomme nyt vain hihat heilumaan ja miettimään miten jatketaan yhteydenottoja.....
mami kirjoitti:
Täällähän sitä ollaan ja nyt tuntuu siltä että ero napsahtaa tulla..... Tosi kiva kun edes yksi mies uskaltautuu meidän joukkoomme nyt vain hihat heilumaan ja miettimään miten jatketaan yhteydenottoja.....
Miten voitais ottaa yhteyttä toisiimme??Juteltais asioita.Moissä asut???
- mami
Kyllityttö kirjoitti:
Miten voitais ottaa yhteyttä toisiimme??Juteltais asioita.Moissä asut???
Niinpä mites saatas yhteys toisiimme että voisimme jutella. Mä asun savossa.
mami kirjoitti:
Niinpä mites saatas yhteys toisiimme että voisimme jutella. Mä asun savossa.
Miten vaihdettais tietoja mulla asioita ja paljon puhuttavaa.
- mami
Kyllityttö kirjoitti:
Miten vaihdettais tietoja mulla asioita ja paljon puhuttavaa.
Koeta sä keksiä miten saadaan yhteys toisiimme sillä mulla kanssa olisi paljon juteltavaa.
mami kirjoitti:
Koeta sä keksiä miten saadaan yhteys toisiimme sillä mulla kanssa olisi paljon juteltavaa.
Antaa numeron???
- mami
Kyllityttö kirjoitti:
Antaa numeron???
Ei täällä uskalla numeroa antaa,mutta kai me joku keino keksitään,vaikka jossain chat huoneessa numerot vaihdetaan,jokupäivä kun ilmoitat jos käyt chatis,mä pääsen yleensä koneelle arkisin puolenpäivän jälkeen heti. Tiedoksi vaan että puhuttavaa olisi ja paljon. Siel chat huoneessa voitas vaihtaa puh.numeroita jos haluat? missäpäin asustelet?
mami kirjoitti:
Ei täällä uskalla numeroa antaa,mutta kai me joku keino keksitään,vaikka jossain chat huoneessa numerot vaihdetaan,jokupäivä kun ilmoitat jos käyt chatis,mä pääsen yleensä koneelle arkisin puolenpäivän jälkeen heti. Tiedoksi vaan että puhuttavaa olisi ja paljon. Siel chat huoneessa voitas vaihtaa puh.numeroita jos haluat? missäpäin asustelet?
Mentäis vaikka Elisalaajakaistan chattiin muuaalle en osaa mennä.Asun Turun suunnassa.
- mami
Kyllityttö kirjoitti:
Mentäis vaikka Elisalaajakaistan chattiin muuaalle en osaa mennä.Asun Turun suunnassa.
mä en taas osaa mennä elisalaajakaista chattiin...mitä nyt tehdään?
Päätä miten treffatais..
- Mies..
Kyllä se voi olla teillä naisilla sitten vaikeeta ;). Ettehän te pääse edes keskenään juttelemaan ilman miehen apua.
Täällä Suomi24:ssä on paljon eri sätti chatti osastoja. Valitsette etukäteen niistä jonkun ja myöskin ajan koska olette siellä. Sitten menette sinne niillä nimimerkeillä mitä nytkin käytätte ja sit siellä klikkaatte toisen nimeä ja sen jälkeen klikkaatte siitä kohtaa missä sanotaan "kutsu yksityiskeskusteluun". Sitten vaan jutskaamaan ja numeron vaihteluun. Näin se muistaakseni toimii, eikä pitäis muiden nähdä. Tai okei, kun ei siitä kuitenkaan mitään tule niin päätän teidän puolestanne. Olette osastolla "huuhaa" klo 18 tasan. Siellä sit vaihdatte tietoja missä haluatte jatkaa.
Minne olet eksynyt???
- mami
Täällähän minä..... Minkäikäinen olet mä jo 42v.
Mites ois tuo suomi24.fi chatti siellä voitas vaihtaa puh.numerotkin jos vain haluat. Meillä varmaan puhumista riittäisi. Voitas myös meilailla.
Mulla meinaa pukata masista päälle. mami kirjoitti:
Täällähän minä..... Minkäikäinen olet mä jo 42v.
Mites ois tuo suomi24.fi chatti siellä voitas vaihtaa puh.numerotkin jos vain haluat. Meillä varmaan puhumista riittäisi. Voitas myös meilailla.
Mulla meinaa pukata masista päälle.Moikka Mami kyllä vain sopii kun tiedän milloin ja mihin aikaan??Olen 33 vuotias.Ja mulla todella paljon asioita tällä hetkellä mitä haluaisin puhua viime viikolla tuli kova pala mulle jota tässä sulattelen ja mietin..
- mami
Kyllityttö kirjoitti:
Moikka Mami kyllä vain sopii kun tiedän milloin ja mihin aikaan??Olen 33 vuotias.Ja mulla todella paljon asioita tällä hetkellä mitä haluaisin puhua viime viikolla tuli kova pala mulle jota tässä sulattelen ja mietin..
Käykö huomenna 12 maissa suomi24 chatis huoneessa äidit ja isät. Olen tällä mami nikillä.
mami kirjoitti:
Käykö huomenna 12 maissa suomi24 chatis huoneessa äidit ja isät. Olen tällä mami nikillä.
Sopii.Olen Kyllityttönimellä ja olen paikalla.
Moikka Mami menen sinne chättiin nyt odotan sinua siellä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471