http://www.astro.fi/astrolog/
Mitäs merkkiä te tämän mukaan olette?
Käykääs laskemassa...
7
365
Vastaukset
- Animus
...ja se on vanhaa tietoa. Myös se että venus on skorpioni...hahaa...KAIKKI TAI EI MITÄÄN rakkauselämässä... ;))) Siis ei mitään.
nouseva jousimies.Ei tuo jousimies oikein tunnu sopivan minuun.Taitaa vasta vanhempana alkaa toimimaan toi nousevamerkki,,,vai olenko jo tarpeeksi vanha..???
- Loistava.polku
Pelkkää ristiriitaa.......
- tuffe
Mitä nuo nousevat ja venukset ja kuut tarkoittaa? No venus tais selvitä, mutta muut...
- - alter-egoni -
Vaaka-Skorpioni-Leijona
Systeri joskus kauan sitten lahjoitti synttärilahjaksi semmoisen tähtikartan ja näköjään tämä sanoo samaa.
Vaikuttais siis siltä että tähtienkin mukaan virtaa piisaa tässä muijassa...
Hmm... tiiä sitten...
Jos kerran tähdet vaikuttavat ihmiseen niin eikös niitä ja niiden asentoja pitäisi alkaa seurata jo siitä lähtien kun on hedelmöittynyt, tai edes siitä kun luokitellaan ihmiseksi ja sikiöllä on kaikki valmiina mutta vain kasvua ei riittävästi?
Miksi vain syntymähetken tähtiasennot vaikuttaisivat? - jpntar
nouseva merkki skorpioni. Ja kyllä minuun sopivat..
- tuffe
Jouduin siis itse selvittämään nuo planeettojen tarkoitus... olen neitsyt/neitsyt/vaaka... pöh... voiko tylsempää olla ;)
Pitäiskö vaihtaa uskontoa että pääsee syntymään uudestaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7394973Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734209Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732311Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o162087MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401888- 961706
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711473OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921193
- 941144