Miksi kirottu, ja mikä mahtaa olla se vakkarin raja?
Että kuinka paljon pitää tai saa tänne kirjoittaa, että tuollaisen arvonimen saa. Onko jotain muita tunnusomaisia piirteitä.
Uskallatko mainita, jos sinun mielestä täällä on 'vakkareita', muutamia nikkejä :))
"Kirottu vakkari"
18
1866
Vastaukset
- Mobiili
Minä käyn tällä palstalla satunnaisesti, ja mikä sinuakaan estää tänne kirjottamasta. Ei kukaan!
Eikä väliä oletko satunnainen vaiko vakkari. Moni kirjoittaa ilman vakituista nimmaria. JOs tänne joka päivä kirjoitat, kai sen "vakkarin" arvon saat, hih!
Mitään nimiä en käy kirjoittelemaan, huomaat sen kyllä, kun luet viestejä. Ei kai sitä joka ketjuun tarvi vastata, jos ei kiinnosta.
Mistä keksit tuon "kirotun"?En tiedä, en varmaan ole itse keksinyt sitä. Ihan kun se ois täällä joskus pilkahtanut joissain jutussa/jutuissa esiin.
Enkä tarkoita, ettei voisi kirjoittaa, vaan nimenomaan mietin/ihmettelen itsekin miksi ei, ja miksi siitä voisi jotakuta nimitellä/arvostella.
Siis vastaukseni lopputulos: "hyvää päivää kirvesvartta" :))
- ggnojoP
Kannata takertua moisiin pikkusieluisten kiti-
nöihin, joissa nämä sanat saavat pilkallisen
leiman. Lienet sen huomannut itsekin.
Vakkari on typerä sana sinänsä. Jos olet kotona
käymässä, oletko vakkari? Jos olet kirjastossa
käymässä oletko vakkari? Jos seurustelet, oletko
vakkaripojan/tytön kanssa kimpassa? No, toki...
Jos viihdyt jossain, onko sille oltava nimitys?
Ai, niin. Jos käyt enemmän kuin kerran kirkossa,
oletko vakkari?- Ninas
Olen huomannut, ei kannata takertua, kunhan kyseskelin.
Mutta wautsi, sainpa hienon ei rek. nikin, kun vähän apinoin sinua :)) - ggnojoP
Ninas kirjoitti:
Olen huomannut, ei kannata takertua, kunhan kyseskelin.
Mutta wautsi, sainpa hienon ei rek. nikin, kun vähän apinoin sinua :))Huomasin saman. Eksoottinenkin. ;)
Er... no, niin, hyi minua. - effut
ggnojoP kirjoitti:
Huomasin saman. Eksoottinenkin. ;)
Er... no, niin, hyi minua.ei yhtään eksoottinen ;))))
ggnojoP kirjoitti:
Huomasin saman. Eksoottinenkin. ;)
Er... no, niin, hyi minua...'hyi minua'? Ai niin, ei saa pilkkuja nuss.. viilata.. takertua ;))
- ggnojoP
effut kirjoitti:
ei yhtään eksoottinen ;))))
aivan juutalaiselta. ;D
- ggnojoP
Sanin kirjoitti:
..'hyi minua'? Ai niin, ei saa pilkkuja nuss.. viilata.. takertua ;))
Jeps...thihihiiihhihhihh....(kuvittele tähän
kohtaan Jean-Pierre Gusela) ;D - ninaS
ggnojoP kirjoitti:
Jeps...thihihiiihhihhihh....(kuvittele tähän
kohtaan Jean-Pierre Gusela) ;DTullee soimaan päässä koko loppuillan ;)
Noin päin tuo nicki ei kyllä näytä yhtään ex.. eikä er...? ;) - ggnojoP
ninaS kirjoitti:
Tullee soimaan päässä koko loppuillan ;)
Noin päin tuo nicki ei kyllä näytä yhtään ex.. eikä er...? ;)ei vaadi muuta kuin mielikuvitusta ;;;;D
- Ninas
ggnojoP kirjoitti:
ei vaadi muuta kuin mielikuvitusta ;;;;D
SE sitte on hyvä ;))
- ggnojoP
ggnojoP kirjoitti:
ei vaadi muuta kuin mielikuvitusta ;;;;D
- jpntar
Ei minusta, jos puhutaan "kirotusta"..Porukka vaihtuu täälläkin koko ajan, ja sama valta täällä on kirjoittaa jokaisella. Työkenttä on varmaan jokaisella kuitenkin muualla kuin täällä:)))) Noh, kaikki ei voi miellyttää kaikkia...
- Sani
ois pitänyt olla myös " -merkeissä.
Totta kyllä, mikä se sanonta onkaan, että kun toiseen suuntaan kumartaa, niin toiseen pyllistää.
Eli, kaikki ei voi miellyttää kaikkia :))
- eeva - sisko
edes sanan leikillisessä mielessä, siis oikeasti.
Paljon kirjoittavat tulevat luonnollisestikin enemmän luetuiksi ja joku saattaa siitä johtuen kutsua heitä tuolla kyseenalaisella "arvonimellä".
Vakkari taitta siis olla aktiivisesti osallistuva kirjoittaja. Hän on tuskin koskaan päivääkään pois pslstalta. Minä olen henkilökohtaisesti vain iloinen, että on heitä, jotka tekevät aloituksia ja ovat tiiviisti mukana.
Itseltäni ei jäisi millään aikaa, sillä käyn päivät työssä ja illalla usein muut harrastukset kutsuvat ja liveystävillekin täytyy antaa aikaa.
Senkin voin sanoa,että nämä useimmin kirjoittajat vetävät mielellään uusiakin mukaan.
Meistä uusimmistakin saattaa joskus vielä tulla moita "kirottuja vakkareita." - tuffe
Aina välillä löytyy joku "nikitön" joka tuntee itseään ulkopuoliseksi ja alkaa haukkua rekattuja. Useamman kerran täällä on mainittu ettei rekkaamattomille vastata, vaikka itse en ole moista huomannut. Nyt ei ole kyllä täällä vähään aikaan näkynyt... *kop kop*.
Pidän itseäni kyllä tämän palstan vakkarina, liekö se sitten hyvä tai paha asia... Olen aika kauan kirjoittanut tänne ja olen suht uskollinenkin :) Joskus on pidempiäkin taukoja täältä, joskus on maratonistuntoja :))Yksi 'vakkari' ilmoittautuu itse :)
Muutama vähän epäröi, onko vai ei. Kyllä on hyvä, mun mielestä, että on/ois 'tukipilareita'.. olikohan tuo hassu vertaus.
Kun on rekkautunut, jotenkin enemmä kuitenkin seisoo sanojensa takana, luulisin.
En ole myöskään huomannut, jos hyvä aihe, että nikittömille vastattais sen vähempää kuin rekkautuneillekaan.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854