Kamala päänsärky koko päivän ollut. Rv 17 menossa ja ennemminkin tuota särkyä on ilmaantunut. Onkohan sillä tekemistä matalan hg:n kanssa. viime mittauksessa oli hg 115 ja laskee koko ajan. Syön Obsidal- merkkisiä rautalääkkeitä 1 per päivä, mut ei tunnu tehoavan. Mitä muita merkkejä olette käyttäneet?? Tämä on niin kestämätöntä kun pää meinaa räjähtää...
päänsärky
7
782
Vastaukset
- bee
Mulla on kovia kipuja ollut myös ja lääkäri sanoi Buranan olleen jo niin kauan markkinoilla ja sitä voi ottaa tarpeeseen.
Eli jos uskallat ottaa buranan, niin helpottaa.
Soita vaikka päivystykseen ja kysy sieltä lisää lääkejutusta, mutta kova pääkipukaan ei ole hyväksi raskausaikana.Annan neuvon Lähihoitajana parempi Panadol kun Burana..Mutta parempi myös käydä lääkärissä.
- Riikka
Kyllityttö kirjoitti:
Annan neuvon Lähihoitajana parempi Panadol kun Burana..Mutta parempi myös käydä lääkärissä.
ja itsekkin sain lääkäriltä ja apteekissakin neuvon että buranaa sitten. Ikinä ei ole panadol tms. auttanut mihinkään särkyyn mutta varmasti jollain toisella auttaa.
- hoitaja
älä mene ottamaan sitä buranaa!kaikista vatsaystävällisin ja kun raskaanakin olet on kaikki parasetamoli-lääkkeet esim. panadol,para-tabs jne. buranassa ja panadolissa on aivan eri vaikuttavat aineet,joten kun otat 500 mg panadolia kaksi tablettia saat saman vaikutuksen kuin yhdellä 400 mg buranalla.jos et usko,kysy lääkäriltä tai apteekista, kyllä siitä panadolistakin hyötyä on!
- *äityli*
Juotko miten nestettä päivän aikaan? Itselläni on ollut melkein päivittäistä päänsärkyä,välillä lievempää,välillä kovempaa...Mutta neuvolassa kehotettiin juomaan runsaasti nestettä..vesi kaikista parasta.
Mulla riittävä nestetys auttoi.Jospa sinullakin tämä tepsisi.... =)- bee
Ei kerta kaikkiaan kaikille auta Panadolit ja eiköhän lääkäri ole asiasta tietoinen mitä neuvovat.
Ensimmäistä odottaessani kärsin koko raskauden ajan kovista päänsäryistä ja kun synnärillä tästä sanoin, niin kaikki ihmettelivät miksi en ole ottanut buranaa jos se auttaa..
Tietenkään kenenkään ei pidä mennä itse aloittelemaan, vaan keskustella lääkärin kanssa!!! - Piiperi
bee kirjoitti:
Ei kerta kaikkiaan kaikille auta Panadolit ja eiköhän lääkäri ole asiasta tietoinen mitä neuvovat.
Ensimmäistä odottaessani kärsin koko raskauden ajan kovista päänsäryistä ja kun synnärillä tästä sanoin, niin kaikki ihmettelivät miksi en ole ottanut buranaa jos se auttaa..
Tietenkään kenenkään ei pidä mennä itse aloittelemaan, vaan keskustella lääkärin kanssa!!!Itseasiassa olin neuvolas viimeksi ja terkkari sanoi että pissatestin mukaan en juo tarpeeksi.. ja tottahan se puhui. Vessas kun saa koko ajan kulkea niin ei huvita juoda paljoa. mut jos sillä olis jotain tekemista päänsäryn kanssa niin menempä heti juomaan... pieni vaiva vessas käynti tiheään tahtiin kuin tämä kamala särky...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471