hiiren paristojen kesto

paska hiiri

Kertokaa kuinka kauan langattoman hiiren paristojen tulis kestää. Omassa hiiressä kestää alle viikon. Onkohan tässä jotain vikaa?

6

1147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NoitaNainen

Ostaessani langattomia, sanottiin paristojen kestävän kuukauden, mutta siinä oli pointti se, että se pitää sammuttaa yöksi...eli näprätä paristot pois molemmista ja sitten taas aamulla aktivoida uudestaan. Helevetin hiasta hommaa!

Viikon kestää ja sillä siisti.

• hiirulainen

Kun noissa langattomissa pariston kesto on lyhyt ja kun toiaalta hiirissä muutenkin on useita nappuloita, niin onhan tuo kumma ettei ole painiketta, joka toimisi virtakytkimenä! En ole moista ainakaan nähnyt.
      Tykkäisin kyllä langattomuudesta, mutta en tuosta paristojen irroittelusta.
      Onhan niitä akkukäyttöisiä, joissa hiiren voi laittaa lataustelineeseen silloin kun ei käytä sitä. Kuitenkin, kun käyttöä on harvoin ja vain lyhyitä aikoja, kestäisivät paristot iät ja ajat jos vain olisi tuo virtakytkin niin kuin muissakin paristovehkeissä.

• kertonut

hiiren merkkiä. Omassa optisessa Logitechissä kestää reilusti yli kuukauden. Olen silti ostanut akut ja laturin, joka lataa akut tunnissa. Lataus ajan käytän paristoja. Laturi on muutenkin tarpeen esim digikameraa ja DECT-puhelinta varten.

• Harski

Logitech ja kestää yli kuukauden.

• Mikisson

Uudessa Clas Ohlsonin luettelossa on optinen langaton USB-liitäntäinen hiiri, joka ei tarvitse paristoa. (25,90 €) Ehkäpä tällaiset yleistyvät?

• hiiret

ovat laadukkaimpia ja kestävät pisimpään. Niillä on monissa langattomissa hiirissä virtakytkin..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1294
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60