avauksen....Että...
Ihania unia ihan joka säädylle....Toivoopi Brune...=:)))))
Ajattelin tän...
7
347
Vastaukset
- kippari
unia sinulle myös kippari painuu kanssa koisaamaan;=)
- Loun Sam
Jään tänne sitten yksin. =(
- Tohtori Swan
BBrunetti kirjoitti:
pärkules...mun kiroilusanani...hih...et sie kumminkaa yksin.....;))))
Ai ai ai...en ole vielä selvittänyt Bodom-järvellä tapahtuneita kuvioita,mutta läheltä liippaa :)))
Tule Bruune sinäkin tuonne rikos osastolle ,koska yhdessä saattaisimme ratkaista tämän ongelman....
Dr.Swan
"Koukussa Bodomiin"
....hmmmm....Bodom...BB...hmmmm....jotakin yhteistä?....
mutta nyt yritän nukkua!
- rahtari1
join tossa jo kahvit,mut nyt täytyy lähtee tien päälle palaillaan astialle
- AMR-52
Siulle Brune..pärkules....))) kylmää oli varmaan sielläkin aamu ulkona... mut aurinkoista..))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391669En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271578Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly131373Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3411329Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681265- 121028
- 81021
- 20939
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7931- 71846