Kaavaillaan autonvuokrausta Irlannissa ja siitä tulikin mieleen että uskaltaako matkatavarat jättää autontakakonttiin kun lähtee esim katsomaan nähtävyyksiä?? Elikkäs tartteeko pelätä että joku käy sillä välin tyhjentämässä auton?
Autonvuokraus
Zazu
3
506
Vastaukset
- Alli
Kokemukseni (ja näköjään tilastojenkin) mukaan Irlanti on ehkä vielä vähän turvallisempi maa kuin Suomi. Jos uskallat Suomessa jotain jättää autoosi, niin kyllä varmasti Irlannissakin.
Sattuu ja tapahtuu tietysti joka paikassa, mutta nyt puhun todennäköisyydestä.
Allikki- zazu
ainahan mulla täällä koto suomessa kaikki tavarat ovat autossa pitkin ja poikin..
Ja sit se on tosi huonotuuri jos jotain viedään :) Toivotaan siis parasta ja pelätään pahinta
- fdsdfsdfds
Kyllä uskaltaa. Muistakaa ottaa matkavakuutus/matkatavaravakuutus jo kotimaasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667