D-asema ei ei avaa levyjä ja Adapted DirectCD Wizard sanoo: No supported CD-R/CD-RW drive! Tähän koneeseen on juuri asennettu joku Nero StartSmart ja vaihdettu D-asema. Missä vika?
Mitä pitää tehdä kun....
3
368
Vastaukset
- PeterPan
sulla siihen d asemaan mitään tietoja? Kun löydät ne mene nettiin valmistajan sivuille ja etsi ajurit sieltä. MB-netin ajuriapajalta löytyy myös paljon ajureita.
asenna ajurit koneeseen ja kokeile sitten.
Voit myös mennä ohjauspaneeli>järjestelmä>laitehallinta. etsi sieltä tuo d-asema ja katso ettei se ole poistettu käytöstä.
Voit myös katsoa ajurin tilanteen ja päivittää sen em. kohdastaEn ainakaan löytäny sitä mistään laitehallinnasta. Lisäksi
tuossa työpöydän alapalkissa kun on se levyaseman kuva (tai joku semmonen) niin sen päällä on punanen rasti. Eikö se tarkota sitä ettei semmosta asemaa enää ole?
- Fox
Vasta älysin, että sulla on kaksi pakettikirjoittamiseen kykenevää softaa koneessasi: Nero InCd ja Adacptecin Direct CD.
Taitaavat riidellä keskenään(conflict) ja tuloksena cd-aseman toimimattomuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602844
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322395- 802216
- 602053
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171577Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301420Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351408