Pokemon ruby helppiä

Nikke

Mä sain just poke rubyn. mitä pokeja kannattaa pyydystää siin et pärjäis????

8

1170

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samulis

alku pokeks kanttii ottaa mudkip ja sit melkei kaikkii mita vastaan tulee ja kouluttaa hyvaks kyl pitäis pärjätä ku mäki oon vetäny sen lävitte

• Nikke

mä otin kyl torchicin se on paras ainaki kaikki sano nii. mut mitä kannattas erityisesti pyydystää????????????

• samulius
        Nikke kirjoitti:

mä otin kyl torchicin se on paras ainaki kaikki sano nii. mut mitä kannattas erityisesti pyydystää????????????

joo kuule kyl mä ehkä tiiän ku oon vetäny sen lävitte 3-4 kertaa ja yhel kerral oli 100L swampert 100L hitmonlee ja 100L kyogre ja tiedoks et torchik on vaiken kouluttaa sit ku se on blaziken ja pokemonei mitä sun kanttii pyytää on ihan mikä vaan

• Nikke
        samulius kirjoitti:

joo kuule kyl mä ehkä tiiän ku oon vetäny sen lävitte 3-4 kertaa ja yhel kerral oli 100L swampert 100L hitmonlee ja 100L kyogre ja tiedoks et torchik on vaiken kouluttaa sit ku se on blaziken ja pokemonei mitä sun kanttii pyytää on ihan mikä vaan

no nii! jätkä on vetäny iha nörttinä! "100 L kolme" tottaikai se on helppo mennä iha mil vaa pokemoneil jos ne vaa kouluttaa sataselle!! tarkotin et millä pärjää ku ne on huono levusia. esim. kivi ja taistelu tyypeil ei pärjää ku ne kuolee helposti vesi, kasvi, tuli ja sähkö hyökkäyksistä. ja ne oppii muutenki vaa taistelu liikkeitä eikä ne tehoo kunnolla melkei mihinkää tyyppiin

• ukkeli@...

Miten rubissa pääsee eteen päin kun on mennyt pokemon liigan ja duelleturmin 50 ja 100 leveliset läpi???? Ja mistä saa uusia pokemoneja esim. rayguazan tapaisia "taru" pokemoneja????? Nopea vastaus kiitos! Onko olemassa toista maailmaa, kun kaveri sanoo että on? jos niin miten sinne pääsee?

• Minttu

Ota aluks Torcihc

• metang

torcihc kannattaa ottaa sit kun se on blaziken nii se on vaikee vastus.
        Pääsin poke-liigan läpi rubys ja oli 38-53 levelisii pokei.

• Dreadlord09

Treeko on myös hyvä se kun kehittyy grovyleks alussa niin pari absosbia peliin ja kaikki hävinny

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1274
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60