Vetasin tuosa just vaimon siskoa kannikkaan, ei voi miehen elämä tästä ennää parantua elintaso meinaa, akka tullee huomenna kotiin pittää olla totisennäkösenä kummanki! mutta nyt napataan saaremaata 80 volttisena,laimennettunna mutta kulli otaa eteen,seisoo aivan sinisenä!eiku uutestaan petiin!oonko alkkoholisti?
Aaaahhh...
6
724
Vastaukset
- vee
no voi hyväjumalauta.mitäs muuta oot puuhannu monta kuukautta?
Tenkasta ei ookkaan
palstalla näkynyt ko joskus talvella!!
vieläkö sulla Tenkanen on se skootteri?
ja miten se vaimon sisko jakselee?- tenkanen
kaikile tiedoksi mulla mennee hyvin ja on kootterit ja matkavaunut tallela, akan kans kylläkii ollu vähäsen vaikeuksia, on otalleltu tuosta siskostansa mutta nyt tyven vaihe.työterveysakka nosti helevetin metelin verinäytteestä jouvuin oleen viikon nokanvalkasukuurila ja antaan uuven putkilon punasta että on tyytyväinen!on ollu tää palsta pikkusen hukasa kun menivät muuttaan näitä sivuja.ajokortin oon saanu takaisn samoilla kirjaimilla.
Kyllä on tenkasella sellaiset oireet, että viina on vienyt... ei enää moraalisia rajoja. Vaimon siskoa kannikkaan 80-volttista naamassa..hmm. Oli se kokemus sitten todellinen tai mielikuvituksessa, niin oireet on huonot. Johtuuko tenkasen palstoille ilmestyminen ilmojen kylmenemisestä??
- aahoohoo
sen verran et sehän on joutunu osittaiseen ulkoruokintaan sinne asuntovaunuun ku vaimo pisti sitä ojennukseen. On tainnu jätkälle tulla holotna ku on luikerrellu ittesä sisätiloihin.
Lämpimikseen se paskaa jauhaa.
Ouhaioun junivöösitin psykiatrian tiedekunnan naisjaosto on tehny empiirisiä kokeita sattumanvaraisesti valituilla, yli 18 v täyttäneillä miespuolisilla yksilöillä ja tullu siihen tulokseen tutkimuksissaan, et mitä suurempi suu, sitä pienemmät vehkeet.
Ihan vain tietoiskuna tämmönen juttu. - se...
aahoohoo kirjoitti:
sen verran et sehän on joutunu osittaiseen ulkoruokintaan sinne asuntovaunuun ku vaimo pisti sitä ojennukseen. On tainnu jätkälle tulla holotna ku on luikerrellu ittesä sisätiloihin.
Lämpimikseen se paskaa jauhaa.
Ouhaioun junivöösitin psykiatrian tiedekunnan naisjaosto on tehny empiirisiä kokeita sattumanvaraisesti valituilla, yli 18 v täyttäneillä miespuolisilla yksilöillä ja tullu siihen tulokseen tutkimuksissaan, et mitä suurempi suu, sitä pienemmät vehkeet.
Ihan vain tietoiskuna tämmönen juttu.Tenkasen vehkeet on varmaan ihan sopivan kokoiset,kun kerran siskolle näyttää kelpaavan.
Tenkanen kai on kesän ollu pusikossa ja alkaa näyttäytymään taas sisätiloissa,että kyllä se siitä taas alkaa lutviutumaan,tuo tenkanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506873Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6762978Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831290Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981271- 841265
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891150
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371120- 721022
- 223927