.... puoskarii....Ootko letkun varreeeeeeesssssss.......!!!!!!! joks bodomin oot selvittänyt.....=:)))))))Ai nii joo... karmee rytinä siel asuntomme ylä-kerras.... Oishan tos ollu noi kierreportaat...sameri ku katon läpi melkein ryskitte...:))))Onko nuoremmassa vara parempi....(sisäpiiri)
Ai niin muillekin vaan moi.....!
Brunen kakkospersoona...
4
419
Vastaukset
- welhotar53
juttuja eetteriin.Oulussa oltiin kylpylässä likoamassa 2 päivää.
Olikos hauska loma sulla...=:)) Juuh piti puoskari herätellä... Se on vallan huuhaan potilaat unohtanut..Mullekaan ei oo suolistohuuhtelua tehnyt pitkään aikaan...=:))
- Dr.Swan
tässä viestitään niin rohkenen vastaamaan...Bodom tuntuu aina vaan päivä päivältä mysteerisemmältä...AnonyymitBodomAddiktit on jo perustettu,liity sinäkin ihan vaikka vaan kannattaja jäseneksi...
Oi oi joi Bruune... viime yö oli liian hyvää ollakseen totta :))) ...."niin hyvää ettei sanotuksi saa...."....hmmmm.....hmmmmmmmm....Taulutkin tippu seiniltä....;D
...unohdin laittaa nauhurin päälle joten et kuule nyt yksityiskohtia (sisäpiiri)puoskari.... Sainhan sut sielt murhia selvittämästä...heh...Miehän kyllä liityn ihan vaan kannatus jäseneksi.....Ja vaan sen takia koska pyydät..=:))
Dääm senkin olisin niin halunut kuunnella...heheheee....Hei ja sit viel siehän loistat puoskari...Hyvä...:)))
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa421986En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311640Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141424Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421381Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681285- 81201
- 121068
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7971- 20959
- 80929