Minulla on vähän yli kaksi viikkoa vanha tyttö.Tietääkö kukaan voiko DDS-junioria antaa tämän ikäiselle?.Ja miten nopeasti vaikuttaa jos on apua?.Onko haittaa jos kysymys ei olekkaan vatsavaivoista?.Kokeilin itse Disflatyl merkkistä vatsavaiva lääkettä,ei kuitenkaan ollut apua enemmänkin haittaa.Apteekista neuvoivat ostamaan koska cuplaton merkkinen oli loppu..Kiitos jo etukäteen vastauksista.. :).
neuvoja pian...
2
1105
Vastaukset
- DDS-juniorista
Kipin kapin lastenlääkärin kanssa juttelemaan. Vatsavaivat ovat tuossa iässä melko tavallisia, koska suolisto ei ole vielä täysin kehittynyt. Mutta aina vatsavaivoja ei kannata heti ensimmäisenä hoitaa erilaisilla valmisteilla. Uudet aineet elimistössä voivat aiheuttaa aivan samanlaisen reaktion kuin maitokin: lisää vatsavaivoja.
DDS-junior on maitohappobakteerivalmiste. Jos vatsavaivat johtuvat orastavasta maitoallergiasta, valmiste vain pahentaa vaivoja.
Juttele lääkärin kanssa mikä valmiste sopii teidän vauvalle, miten kauan sitä annetaan ja miten seuranta järjestetään. Ennen valintaa on hyvä tarkistaa vauvan iho ja muut mahdolliset oireet. - Nimetön
Sinne jäi meidänkin koliikki, 2 käynnillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670