Oletko hamsteri??

keskiyonkehraaja

Mulle iski taas tää jokasyksyinen hamstraus aika.
Mehua pitää olla ja hilloa joka lähtöön...
Sieniä purkit ja purnukat täynnä, porkkanaa ja kukkakaalia pakastin väärällään..
Kaikkea pitää olla ja runsaasti.
Onko tää nykyaikana ees normaalia kun kaikkea saa jo ympärivuoden kaupoistakin.

-Tää on vaan niin kivaa...
Ollaanko me "hamsterit" katoavaa kansanperinnettä vai onko meitä vielä paljon???

6

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en hamsterikis lukeudu, mutta mehua pitää keittää, vaikka ei sitä kukaan joisikaan ja omenoita pitää säilöa,että talvella saa helposti omenapiirakkaa.
      Olen siis pikkuhamsteri, marjat ostan kyllä torilta, metsään en hirvikärpästen syötäväksi lähde ja sieniä en tunne juuri lainkaan.
      Mutta sisällä piilee silti tuo hamstraamisen riemu, ihan niinkuin niitä ei talvella kaupan pakastealtaasta saisi.
      Riemua se on mehumaijan kanssakin touhuta...

• keskiyonkehraaja

Sitä oon keittänyt jo niin reilusti että kellehän juottasin??
        Onhan tää halvempaakin kuin kaupasta ostettuna..

Metsässä käyn monta kertaa viikossa mutta noita hirvikärpäsiä en oo vielä löytänyt.Oliskohan liiottelua niiden runsaus koska hirviä ja peuroja täältä kyllä löytyy..

• Sitroen.
        keskiyonkehraaja kirjoitti:

Sitä oon keittänyt jo niin reilusti että kellehän juottasin??
        Onhan tää halvempaakin kuin kaupasta ostettuna..

Metsässä käyn monta kertaa viikossa mutta noita hirvikärpäsiä en oo vielä löytänyt.Oliskohan liiottelua niiden runsaus koska hirviä ja peuroja täältä kyllä löytyy..

niistä mehuistasi viiniä. Saat joulujuomaa itsellesi ISON pullollisen.
        Minulla tulossa 20 litraa mustikkaviiniä... Slurp slurp!

• keskiyonkehraaja
        Sitroen. kirjoitti:

niistä mehuistasi viiniä. Saat joulujuomaa itsellesi ISON pullollisen.
        Minulla tulossa 20 litraa mustikkaviiniä... Slurp slurp!

Nyt menikin sormi suuhun että mites sitä sitten pitäisi tehdä???

• sitä

Tietenkin säilöä niin paljonko haluaa.Minä en vaan enään vihti.Koska elelen yksinään saan kaupasta sen mitä tarvin.Nautin kyllä luonnossa kulkemisesta.Syksyn terveiset!!

• PirreXX

mehupulloja sekä omppu-, mansikka- ja mustikkahilloa purkeissa. Toi hillosokeri on yksi parhaita keksintöjä, todella helppo käyttää.

Pakastimessa on kaikki mahdolliset marjat, varsinkin vadelmat ovat ihania talvella.
      Vihanneksia en enää pakasta, kun nuo kaupan valmiit sekoitukset on niin helppoja käyttää. Sienet jätän metsään.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe