Tv:ssä tänään ti. Mopsin ylellinen elämä

Nelosella klo 22.00. Pitää katsoa ohjelma, kun mulla melkein on moppeli.
Taatto hoi, katsoppa sinäkin ;))). Siinä näet oikein tosi koirahöperöitä.

18

734

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taatto

Olen kaikenlaisista koiruuksista kiinnostunut.

• Marion.T

Mitenkähän mun tuli mieleeni juuri sut kun katselin sitä ohjelmaa, tosin sillai toisella silmällä vain, kun noi siivoushommat ton eilisen kanailun takia jäi vähän kesken ))

Kyllä sulle ehdottomasti se mopsi sopisi, siitä ei pääse mihinkään, sinähän osaat laittaa ruokaakin, niin mopsi siinä viereesä pöydällä istumassa, kuolaamassa ja tuhisemassa kieli pitkällä olis ihan idyllinen mielikuva. Ja koska kukaan ei kuulemma ota vain yhtä mopsia, niin pian sinulla olisi niitä kokonainen lauma :)))

Soitapa äkkiä johonkin Kenneliin joka kasvattaa mopseja, ja varaa itsellesi ja avokkaallesi pari kolme oikein kunnon ruttunaamaa :))) :DDD

• Eiks ollukkin ihania apinanaamoja?
        Mikähän lienee se elokuva jossa se mopsi oli yksi *tähti*. Olis kiva nähdä.

Jaahas, että kaikenlaisista koiruuksista olet kiinnostunut ;).
        Taidatkin harrastaa itse niitä *hymy*.

• Marion.T
        Mariet kirjoitti:

Eiks ollukkin ihania apinanaamoja?

oli juuri viime viikonloppuna tullessa "Man in blac II" elokuvasta. Se esitti siinä avaruusolentoa:))

Joten katselen myös noita ski-fi juttuja, vaikka se olikin sellainen komedia:))

• Marion.T kirjoitti:

oli juuri viime viikonloppuna tullessa "Man in blac II" elokuvasta. Se esitti siinä avaruusolentoa:))

Joten katselen myös noita ski-fi juttuja, vaikka se olikin sellainen komedia:))

Himpetti kun en huomannut sitä leffaa viikonloppuna. Täytyy kaivaa se jostain.
        Haluan ehdottomasti nähdä sen.

• Taatto
        Marion.T kirjoitti:

Mitenkähän mun tuli mieleeni juuri sut kun katselin sitä ohjelmaa, tosin sillai toisella silmällä vain, kun noi siivoushommat ton eilisen kanailun takia jäi vähän kesken ))

Kyllä sulle ehdottomasti se mopsi sopisi, siitä ei pääse mihinkään, sinähän osaat laittaa ruokaakin, niin mopsi siinä viereesä pöydällä istumassa, kuolaamassa ja tuhisemassa kieli pitkällä olis ihan idyllinen mielikuva. Ja koska kukaan ei kuulemma ota vain yhtä mopsia, niin pian sinulla olisi niitä kokonainen lauma :)))

Soitapa äkkiä johonkin Kenneliin joka kasvattaa mopseja, ja varaa itsellesi ja avokkaallesi pari kolme oikein kunnon ruttunaamaa :))) :DDD

Ja ruokaliinat molemmilla kaulassa, kohottaen toisillemme maljan. Gurmeen nautittuamme pussaisin murut mopsin suupieliltä, tosi idyllinen painajainen. Mä en anna sun sielulles rauhaa, jos mä alan näkemään tommosia.

• Taatto
        Mariet kirjoitti:

Eiks ollukkin ihania apinanaamoja?

Ettäkö jo eilen tuli. Jäi väliin. Oli siinä illalla sellaista reipasta muuta pikku puuhastelua.

Juu juu, kaikenlaisia koiruuksia, ne pitää mielen virkeänä. Entä itse?

• Marion.T
        Taatto kirjoitti:

Ja ruokaliinat molemmilla kaulassa, kohottaen toisillemme maljan. Gurmeen nautittuamme pussaisin murut mopsin suupieliltä, tosi idyllinen painajainen. Mä en anna sun sielulles rauhaa, jos mä alan näkemään tommosia.

sehän suorastaan henkii harmonista rauhaa ja yhteiseloa :DDDDDD

Ja usko vain - se mopsi pussaisi varmasti takaisin :)))

• Taatto
        Marion.T kirjoitti:

sehän suorastaan henkii harmonista rauhaa ja yhteiseloa :DDDDDD

Ja usko vain - se mopsi pussaisi varmasti takaisin :)))

Pussaan sua, ellet lakkaa pelottelemasta tommosilla mielikuvilla.

• Marion.T
        Taatto kirjoitti:

Pussaan sua, ellet lakkaa pelottelemasta tommosilla mielikuvilla.

Oletko ajatellut ryömiä johtoja pitkin vai ilmestytköö suoraan näytölleni, kuten siinä jossakin mainoksessa, jossa ne sitten menivät keilaamaan :))

Vai onko sinulla käytössäsi laite joka muuntaa sinut ensin atomeiksi ja sitten kokoaa taas takaisin? "beam me up Scotty" tyyliin (Star Trec)

• Taatto
        Marion.T kirjoitti:

Oletko ajatellut ryömiä johtoja pitkin vai ilmestytköö suoraan näytölleni, kuten siinä jossakin mainoksessa, jossa ne sitten menivät keilaamaan :))

Vai onko sinulla käytössäsi laite joka muuntaa sinut ensin atomeiksi ja sitten kokoaa taas takaisin? "beam me up Scotty" tyyliin (Star Trec)

http://www.blazen.cz/data/225.jpe

Anna palaa!

• Marion.T
        Taatto kirjoitti:

http://www.blazen.cz/data/225.jpe

Anna palaa!

kiitoksia vain pusuista mutta en viitsinyt töhriä näyttöäni, joten jos vain noita lentosuukkoja kuitenkin...... HEHHHEEEE.......

• lannenhunttari

ravintola[ei anniskeluoikeuksia mopelle] isannalle kyllakin--eikos tassa ole suuri vaaryys??

• Missäs päin tuommonen moppeliravintola on? Käykö siellä emännätkin ;)?
        Oisko täältä Suomesta pitkäkin matka sinne?

No höh... proxy erroria koko ajan...
        Ei mene viestit perille ainakaan tällä koneella.

• lannenhunttari
        Mariet kirjoitti:

Missäs päin tuommonen moppeliravintola on? Käykö siellä emännätkin ;)?
        Oisko täältä Suomesta pitkäkin matka sinne?

No höh... proxy erroria koko ajan...
        Ei mene viestit perille ainakaan tällä koneella.

onha tota matkaa jonniin verran.mutta jos moppe siita ilahtuu,on matka sen arvoinen..ja ema-
        nnatkin piasee mukkaan..

• lannenhunttari kirjoitti:

onha tota matkaa jonniin verran.mutta jos moppe siita ilahtuu,on matka sen arvoinen..ja ema-
        nnatkin piasee mukkaan..

Onhan tuota matkaa tosiaan. Täytynee jättää väliin tällä kertaa.
        Harmi kun täällä näkee niin vähän noita moppeleita. Ja vielä vähemmän niitä moppelin isäntiä ;).

• Loistava.polku
      • Olipa ihana rähmätassu. Nyt on näyttö taas puhdas ja niin on mun nassukin kun työnsin nenäni tuohon ruutuun kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      50
      6733
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      675
      2915
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1270
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      97
      1249
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1235
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1144
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1130
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1100
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1012
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      241