Nelosella klo 22.00. Pitää katsoa ohjelma, kun mulla melkein on moppeli.
Taatto hoi, katsoppa sinäkin ;))). Siinä näet oikein tosi koirahöperöitä.
Tv:ssä tänään ti. Mopsin ylellinen elämä
18
734
Vastaukset
- Taatto
Olen kaikenlaisista koiruuksista kiinnostunut.
- Marion.T
Mitenkähän mun tuli mieleeni juuri sut kun katselin sitä ohjelmaa, tosin sillai toisella silmällä vain, kun noi siivoushommat ton eilisen kanailun takia jäi vähän kesken ))
Kyllä sulle ehdottomasti se mopsi sopisi, siitä ei pääse mihinkään, sinähän osaat laittaa ruokaakin, niin mopsi siinä viereesä pöydällä istumassa, kuolaamassa ja tuhisemassa kieli pitkällä olis ihan idyllinen mielikuva. Ja koska kukaan ei kuulemma ota vain yhtä mopsia, niin pian sinulla olisi niitä kokonainen lauma :)))
Soitapa äkkiä johonkin Kenneliin joka kasvattaa mopseja, ja varaa itsellesi ja avokkaallesi pari kolme oikein kunnon ruttunaamaa :))) :DDD Eiks ollukkin ihania apinanaamoja?
Mikähän lienee se elokuva jossa se mopsi oli yksi *tähti*. Olis kiva nähdä.
Jaahas, että kaikenlaisista koiruuksista olet kiinnostunut ;).
Taidatkin harrastaa itse niitä *hymy*.- Marion.T
Mariet kirjoitti:
Eiks ollukkin ihania apinanaamoja?
Taidatkin harrastaa itse niitä *hymy*.oli juuri viime viikonloppuna tullessa "Man in blac II" elokuvasta. Se esitti siinä avaruusolentoa:))
Joten katselen myös noita ski-fi juttuja, vaikka se olikin sellainen komedia:)) Marion.T kirjoitti:
oli juuri viime viikonloppuna tullessa "Man in blac II" elokuvasta. Se esitti siinä avaruusolentoa:))
Joten katselen myös noita ski-fi juttuja, vaikka se olikin sellainen komedia:))Himpetti kun en huomannut sitä leffaa viikonloppuna. Täytyy kaivaa se jostain.
Haluan ehdottomasti nähdä sen.- Taatto
Marion.T kirjoitti:
Mitenkähän mun tuli mieleeni juuri sut kun katselin sitä ohjelmaa, tosin sillai toisella silmällä vain, kun noi siivoushommat ton eilisen kanailun takia jäi vähän kesken ))
Kyllä sulle ehdottomasti se mopsi sopisi, siitä ei pääse mihinkään, sinähän osaat laittaa ruokaakin, niin mopsi siinä viereesä pöydällä istumassa, kuolaamassa ja tuhisemassa kieli pitkällä olis ihan idyllinen mielikuva. Ja koska kukaan ei kuulemma ota vain yhtä mopsia, niin pian sinulla olisi niitä kokonainen lauma :)))
Soitapa äkkiä johonkin Kenneliin joka kasvattaa mopseja, ja varaa itsellesi ja avokkaallesi pari kolme oikein kunnon ruttunaamaa :))) :DDDJa ruokaliinat molemmilla kaulassa, kohottaen toisillemme maljan. Gurmeen nautittuamme pussaisin murut mopsin suupieliltä, tosi idyllinen painajainen. Mä en anna sun sielulles rauhaa, jos mä alan näkemään tommosia.
- Taatto
Mariet kirjoitti:
Eiks ollukkin ihania apinanaamoja?
Taidatkin harrastaa itse niitä *hymy*.Ettäkö jo eilen tuli. Jäi väliin. Oli siinä illalla sellaista reipasta muuta pikku puuhastelua.
Juu juu, kaikenlaisia koiruuksia, ne pitää mielen virkeänä. Entä itse? - Marion.T
Taatto kirjoitti:
Ja ruokaliinat molemmilla kaulassa, kohottaen toisillemme maljan. Gurmeen nautittuamme pussaisin murut mopsin suupieliltä, tosi idyllinen painajainen. Mä en anna sun sielulles rauhaa, jos mä alan näkemään tommosia.
sehän suorastaan henkii harmonista rauhaa ja yhteiseloa :DDDDDD
Ja usko vain - se mopsi pussaisi varmasti takaisin :))) - Taatto
Marion.T kirjoitti:
sehän suorastaan henkii harmonista rauhaa ja yhteiseloa :DDDDDD
Ja usko vain - se mopsi pussaisi varmasti takaisin :)))Pussaan sua, ellet lakkaa pelottelemasta tommosilla mielikuvilla.
- Marion.T
Taatto kirjoitti:
Pussaan sua, ellet lakkaa pelottelemasta tommosilla mielikuvilla.
Oletko ajatellut ryömiä johtoja pitkin vai ilmestytköö suoraan näytölleni, kuten siinä jossakin mainoksessa, jossa ne sitten menivät keilaamaan :))
Vai onko sinulla käytössäsi laite joka muuntaa sinut ensin atomeiksi ja sitten kokoaa taas takaisin? "beam me up Scotty" tyyliin (Star Trec) - Taatto
Marion.T kirjoitti:
Oletko ajatellut ryömiä johtoja pitkin vai ilmestytköö suoraan näytölleni, kuten siinä jossakin mainoksessa, jossa ne sitten menivät keilaamaan :))
Vai onko sinulla käytössäsi laite joka muuntaa sinut ensin atomeiksi ja sitten kokoaa taas takaisin? "beam me up Scotty" tyyliin (Star Trec)http://www.blazen.cz/data/225.jpe
Anna palaa! - Marion.T
Taatto kirjoitti:
http://www.blazen.cz/data/225.jpe
Anna palaa!kiitoksia vain pusuista mutta en viitsinyt töhriä näyttöäni, joten jos vain noita lentosuukkoja kuitenkin...... HEHHHEEEE.......
- lannenhunttari
ravintola[ei anniskeluoikeuksia mopelle] isannalle kyllakin--eikos tassa ole suuri vaaryys??
Missäs päin tuommonen moppeliravintola on? Käykö siellä emännätkin ;)?
Oisko täältä Suomesta pitkäkin matka sinne?
No höh... proxy erroria koko ajan...
Ei mene viestit perille ainakaan tällä koneella.- lannenhunttari
Mariet kirjoitti:
Missäs päin tuommonen moppeliravintola on? Käykö siellä emännätkin ;)?
Oisko täältä Suomesta pitkäkin matka sinne?
No höh... proxy erroria koko ajan...
Ei mene viestit perille ainakaan tällä koneella.onha tota matkaa jonniin verran.mutta jos moppe siita ilahtuu,on matka sen arvoinen..ja ema-
nnatkin piasee mukkaan.. lannenhunttari kirjoitti:
onha tota matkaa jonniin verran.mutta jos moppe siita ilahtuu,on matka sen arvoinen..ja ema-
nnatkin piasee mukkaan..Onhan tuota matkaa tosiaan. Täytynee jättää väliin tällä kertaa.
Harmi kun täällä näkee niin vähän noita moppeleita. Ja vielä vähemmän niitä moppelin isäntiä ;).
- Loistava.polku
Tarjoan koiraihmisille ilmaisen näytönputsauksen:
http://www.clean-your-screen-for-free-now.com/Olipa ihana rähmätassu. Nyt on näyttö taas puhdas ja niin on mun nassukin kun työnsin nenäni tuohon ruutuun kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911