Nyt on lupauksen täyttämisen aika.

Koska olen luvannut "tehdä 'aloitteen'jatkoksi edellissivulla olevaan lauluriimittelyyn,niin en kai saata olla sitä tekemättä.
Vaikka meitsi vietiin 'kahville' tiukan matsin jälkeen 5-3,niin pyyhin tipan silmästä ja eipä muuta,kuin pulinat pois ja hommiin.

Siis jatko-osa eri laulujen riimien yhteensovittamiseksi ilman sen kummempia tallimääräyksiä,joten kynnys on matala,mutta olkoon puolestaan katto sen sijaan korkealla.

Sen verran suosituksena,että otsikko olisi sen riimin/tai useamman alkuna,niin ei tule luettavuus ongemaa seuraavan viestin kirjoittajalla.

Se,jos polut lähteen rönsyilemään,niin haitanneeko sekään,vaan katsotaan mitä tulee.

Yritän siirtää viimeisen säkeen aloitukseksi aloituksen alle, kun huomaan hierarkkian liikaa syvenneen.
Toki kuka tahansa voi kohdallaan tehdä,kun huomaa niin käyvän.

Nyt hymyä huuleen ja menoksi.

116

3864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sen verran jos uusia osalistujia tulee,niin ei mielellään saman laulun (ainakaan)seuraavalla säkeellä jatketa,vaan pyritään etsimään jokin uusi laulu joko aiheeseen sopiva tai ei.

Ps.-toivottavasti uusia myös löytyy..

• ei löytyny ku vanha...:))

• mii-su kirjoitti:

ei löytyny ku vanha...:))

Meinas mennä väärään paikkaan ja menikin,mutta oon mikä oon,en virheittä selviä..

• Hannamari.O
        emw34 kirjoitti:

Meinas mennä väärään paikkaan ja menikin,mutta oon mikä oon,en virheittä selviä..

Ymmärsinkö jutun oikein, jossakin laulujutuissa jatketaan viimeisestä sanasta. Vai onks tää jotenkin erilainen juttu?

• Hannamari.O kirjoitti:

Ymmärsinkö jutun oikein, jossakin laulujutuissa jatketaan viimeisestä sanasta. Vai onks tää jotenkin erilainen juttu?

joo,sana on 'vapaa' ja tunnelmakin saa vaihdella kirjoittajan mielen mukaan.

• Hannamari.O
        emw34 kirjoitti:

joo,sana on 'vapaa' ja tunnelmakin saa vaihdella kirjoittajan mielen mukaan.

Ihanaa Rauli Baddingia:)

• Hannamari.O kirjoitti:

Ihanaa Rauli Baddingia:)

Tämä tyttärelleni(19-v), huomenna polille sellaseen sydämen toiminnan korjukseen liittyvään esi palaveriin.

Ei pitäis olla kovin vaikea juttu,mutta aina lapsen sairaudet ovat niitä vanhemmille vaikeampia asioita,jotka pysäyttävät.

No sen jälkeen pitäisi saada lääkehoito loppumaan,että tässä syksyn aikana tehdään se operaatio ja luotan kyllä lääkäreihin,että eiköhän se siitä hoidu.

• Hannamari.O
        emw34 kirjoitti:

Tämä tyttärelleni(19-v), huomenna polille sellaseen sydämen toiminnan korjukseen liittyvään esi palaveriin.

Ei pitäis olla kovin vaikea juttu,mutta aina lapsen sairaudet ovat niitä vanhemmille vaikeampia asioita,jotka pysäyttävät.

No sen jälkeen pitäisi saada lääkehoito loppumaan,että tässä syksyn aikana tehdään se operaatio ja luotan kyllä lääkäreihin,että eiköhän se siitä hoidu.

sen viimein oon mä saanut ymmärtää......
        Tämä oli sinulle ja tytärellesi,
        pidän peukkuja, lääkärit osaa nykyään auttaa niin paljon.
        Kaikki menee kyllä hyvin, olen ihan varma siitä.
        Voimia sulle ja tyttärellesi.

• Hannamari.O kirjoitti:

sen viimein oon mä saanut ymmärtää......
        Tämä oli sinulle ja tytärellesi,
        pidän peukkuja, lääkärit osaa nykyään auttaa niin paljon.
        Kaikki menee kyllä hyvin, olen ihan varma siitä.
        Voimia sulle ja tyttärellesi.

Hyvää huomenta ja päivää kaikille!

• Masse-setä
        emw34 kirjoitti:

Hyvää huomenta ja päivää kaikille!

päivää vaan täältäkin.

• Hannamari.O
        Masse-setä kirjoitti:

päivää vaan täältäkin.

hautapaikka...

Nyt se onni peruttiin:)

• Masse-setä
        Hannamari.O kirjoitti:

hautapaikka...

Nyt se onni peruttiin:)

oli avoinna kaikki portit, vaan ne suljin takanain

nyyh

• Hannamari.O
        Masse-setä kirjoitti:

oli avoinna kaikki portit, vaan ne suljin takanain

nyyh

mua elämä janottaa..

Sullako sitä kiljua oli?

• Hannamari.O kirjoitti:

mua elämä janottaa..

Sullako sitä kiljua oli?

Päivän hommat hoidettu?
        Kierrettiin vaimon kanssa järvi ympäri ,sellainen 15 km.sauvakävelylenkki ja voimisteltuakin tuli riittävästi,sillä hirvikärpäsiä sai usean km.matkan ajan irroitella milloin mistäkin.

Ja siksi kai vesi tuli mieleen.

• renata1
        emw34 kirjoitti:

Päivän hommat hoidettu?
        Kierrettiin vaimon kanssa järvi ympäri ,sellainen 15 km.sauvakävelylenkki ja voimisteltuakin tuli riittävästi,sillä hirvikärpäsiä sai usean km.matkan ajan irroitella milloin mistäkin.

Ja siksi kai vesi tuli mieleen.

tunteitteni katsomoon...
        (Jri Sillanpää)

• renata1 kirjoitti:

tunteitteni katsomoon...
        (Jri Sillanpää)

pois matkustan? Carola:ko?

• renata1
        emw34 kirjoitti:

pois matkustan? Carola:ko?

vanha kunnon Jukolan Jussi oon....

• Blondi
        emw34 kirjoitti:

Aivan ihana Elviksen kappale, jonka Eikka Grön lauloi suomeksi ja hyvin.

• renata1 kirjoitti:

vanha kunnon Jukolan Jussi oon....

uuden syntymän mä koin antaa paljon vielä voin,oon voimissain,oon voimissain.

• Blondi kirjoitti:

Aivan ihana Elviksen kappale, jonka Eikka Grön lauloi suomeksi ja hyvin.

Tähdet yössä,no eläähän Elvis ja Eikka senkun porskuttaa.

Oikeastaan ainoa Grönin laulu josta pidän.

Yleensä liian paatoksellista ja laulaa 'tahdin jäljessä' säestykseen,mutta ilmeisen tarkloituksella.

• renata1
        emw34 kirjoitti:

Tähdet yössä,no eläähän Elvis ja Eikka senkun porskuttaa.

Oikeastaan ainoa Grönin laulu josta pidän.

Yleensä liian paatoksellista ja laulaa 'tahdin jäljessä' säestykseen,mutta ilmeisen tarkloituksella.

niin ei sillä pelaa mikään

Junnu Vainion biisi

• renata1 kirjoitti:

niin ei sillä pelaa mikään

Junnu Vainion biisi

Mikko A-t./H.Rinne

• renata1
        emw34 kirjoitti:

Mikko A-t./H.Rinne

Mikko Alatalon laulu

• renata1 kirjoitti:

Mikko Alatalon laulu

Tultihin kosimahan ja tappelemahan

• renata1
        emw34 kirjoitti:

Tultihin kosimahan ja tappelemahan

(vanha ralli)

• renata1 kirjoitti:

(vanha ralli)

Kuriikkalaasia pakohon.

• renata1
        emw34 kirjoitti:

Kuriikkalaasia pakohon.

yksin

Kirka

• hatara hattara
        renata1 kirjoitti:

yksin

Kirka

• hatara hattara kirjoitti:

...,päättyyessä romanssin,lyhyen ,suloisen,nyt joka yö sut nähdä saan ja unissain oot mun sä vain,kaipuun .....

• renata1
        emw34 kirjoitti:

...,päättyyessä romanssin,lyhyen ,suloisen,nyt joka yö sut nähdä saan ja unissain oot mun sä vain,kaipuun .....

Irvinin "Rentun ruusu"

• on tääki biisi
        renata1 kirjoitti:

Irvinin "Rentun ruusu"

kokeilen mitä tapahtuu

• vanhaa se tämäkin..

• verry sorry!

• osallistuja joskus

sirkku:) nimimerkki tämän lauluriimittelyn on tänne tuonut aikapäiviä sitten, eipä kiinnosta osallistua kun matkija haluaa kunnian itselleen PISTE

• Siis tämän ketjun otsikko,mutta

Olen kyllä jo paljon aiemmin tuonut
        julki,että sirkku on tänne palstalle tämän tyyppisen ketjun on tuonut ja sanojensa mukaan "lainannut"naapuripalstalta,joten se siitä.

Katsoppas vähän aiempia kirjoituksiani,niin sen voit myös itse todeta,että asiasta olen edellämainitusti kirjoittanut.

ps. ei todellakaan ole kuin omasta tahdosta kiinni,ottaako osaa vai ei,mutta perustelusi kannanotossasi on väärä,joten suupielet korvia kohti ja mukaan vaan,jos se siitä "kunnianotosta"on kiinni.

jk.kyllä tästä 'aloitteesta'käytiin eräässä ketjussa sananvaihtoa,ja tiesin kyllä,mitä uusinta saa aikaan,mutta olen luvannut näin tehdä,niin tietysti myös tein ja otan vastaan myös ja,toki ennakoitavan palautteen.

Riittäisiköhän tämä tästä asiasta.
        Eiköhän jatketaan levyn soittoa,pienistä rahinoista huolimatta,sillä sekin kuuluu elämään.

• Hannamari.O
        emw34 kirjoitti:

Siis tämän ketjun otsikko,mutta

julki,että sirkku on tänne palstalle tämän tyyppisen ketjun on tuonut ja sanojensa mukaan "lainannut"naapuripalstalta,joten se siitä.

Katsoppas vähän aiempia kirjoituksiani,niin sen voit myös itse todeta,että asiasta olen edellämainitusti kirjoittanut.

ps. ei todellakaan ole kuin omasta tahdosta kiinni,ottaako osaa vai ei,mutta perustelusi kannanotossasi on väärä,joten suupielet korvia kohti ja mukaan vaan,jos se siitä "kunnianotosta"on kiinni.

jk.kyllä tästä 'aloitteesta'käytiin eräässä ketjussa sananvaihtoa,ja tiesin kyllä,mitä uusinta saa aikaan,mutta olen luvannut näin tehdä,niin tietysti myös tein ja otan vastaan myös ja,toki ennakoitavan palautteen.

Eiköhän jatketaan levyn soittoa,pienistä rahinoista huolimatta,sillä sekin kuuluu elämään.

jatketaan vain :)

• ennenkin

ja monen monta muutakin asiaa on täällä "kopsailtu", mutta mitäpä tuosta, kunhan ei ilkeillä, kunhan sopu säilyy, ja on mukavaa.. sillä onkohan tässä maailmassa oikeastaan enää mitään mitä ei jo olisi jossain muodossa joskus sanottu ja tehty? :)

• mistä aiheet
        ennenkin kirjoitti:

ja monen monta muutakin asiaa on täällä "kopsailtu", mutta mitäpä tuosta, kunhan ei ilkeillä, kunhan sopu säilyy, ja on mukavaa.. sillä onkohan tässä maailmassa oikeastaan enää mitään mitä ei jo olisi jossain muodossa joskus sanottu ja tehty? :)

Aiheen antaa pakkanen ja polte auringon,
        sen kertoilla voi helle sekä halla..

(Helismaan sanoja kappaleesta Lauluni aiheet)

• sirkku:)
        ennenkin kirjoitti:

Huomasin juuri tämän laululeikkinne, eikä minua haittaa lainkaan, että myös emw on laululeikin pystyyn pistänyt!

Idea, joka naapuripalstan leikissä aikoinaan oli, oli kylläkin juuri tämä jota emw nyt ajaa takaa. Itsehän siis aikoinaan muuntelin sitä hiukan. Minä ajoin silloin takaa sitä, että jokainen joutuisi kirjoittamaan kaksi riviä tekstiä, molemmat eri lauluista, ja seuraava jatkaisi aina edellisen viestin viimeisellä lauseella - ja jatkaen oman valintansa mukaan mistä kohtaa ketjua tahansa...

Emw:n ja minun ideani eivät siis samanlaiset ole, joten älkää suotta ainakaan riidelkö! Itse en nyt ainakaan leikkiin pysty osallistumaan, mutta en voinut olla kommentoimatta tähän väliin, koska tämän aloituksen satuin näkemään.
        Laitanpa lisäksi vielä tuon oman, ensimmäisen leikkini linkin tähän, joten näette, että ei emw minua matkimassa ole. Ja tuskinpa ketään haittaisi, vaikka täällä täysin matkittaisiinkin.

Leikkimieltä siis kaikille toivottelen!

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=500000000000009&posting=22000000008867900#22000000008867900

• sirkku:) kirjoitti:

Huomasin juuri tämän laululeikkinne, eikä minua haittaa lainkaan, että myös emw on laululeikin pystyyn pistänyt!

Idea, joka naapuripalstan leikissä aikoinaan oli, oli kylläkin juuri tämä jota emw nyt ajaa takaa. Itsehän siis aikoinaan muuntelin sitä hiukan. Minä ajoin silloin takaa sitä, että jokainen joutuisi kirjoittamaan kaksi riviä tekstiä, molemmat eri lauluista, ja seuraava jatkaisi aina edellisen viestin viimeisellä lauseella - ja jatkaen oman valintansa mukaan mistä kohtaa ketjua tahansa...

Emw:n ja minun ideani eivät siis samanlaiset ole, joten älkää suotta ainakaan riidelkö! Itse en nyt ainakaan leikkiin pysty osallistumaan, mutta en voinut olla kommentoimatta tähän väliin, koska tämän aloituksen satuin näkemään.
        Laitanpa lisäksi vielä tuon oman, ensimmäisen leikkini linkin tähän, joten näette, että ei emw minua matkimassa ole. Ja tuskinpa ketään haittaisi, vaikka täällä täysin matkittaisiinkin.

Leikkimieltä siis kaikille toivottelen!

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=500000000000009&posting=22000000008867900#22000000008867900

Sirkku käynistäsi ja selvityksestä asian tiimoilta.

Hyvää yötä niin Sirkulle,kuin myös muilekin palstalaisille.
        Taitaa olla tämän hanun aika mennä äiteen viekkuun katselemaan uutta alkua aamulle.

Yökyöpelit jatkakaa kaikessa rauhassa,'nähdään'huomenissa.

• Hannamari.O
        emw34 kirjoitti:

Sirkku käynistäsi ja selvityksestä asian tiimoilta.

Hyvää yötä niin Sirkulle,kuin myös muilekin palstalaisille.
        Taitaa olla tämän hanun aika mennä äiteen viekkuun katselemaan uutta alkua aamulle.

Yökyöpelit jatkakaa kaikessa rauhassa,'nähdään'huomenissa.

taidan jäädä asustamaan tälle palstalle:)
        Hyvää yötä, tämäkin yökyöpeli menee nukkumaan:)

• jjkk
        Hannamari.O kirjoitti:

taidan jäädä asustamaan tälle palstalle:)
        Hyvää yötä, tämäkin yökyöpeli menee nukkumaan:)

(kiusaus oli suuri)

• Hannamari***
        jjkk kirjoitti:

(kiusaus oli suuri)

näinhän se on :)

• Blondi
        emw34 kirjoitti:

Siis tämän ketjun otsikko,mutta

on Laura, Ellinoora Aleksandra Camilla Jurvanen usemapi etunimi turva sen pienen ihmisen jne. Joku otti herneet nenänsä näistä, mutta emme välitä. Mamban valokuvia on eniten soitettu biisi radiossa. Tässä ei kukaan muistanut Leevi&Leavingsien levyjä, joissa on kivat tarinat. Kuinka paljon meillä onkaan hienoja artisteja, jotka levyttäneet ulkomuistiin painuvia kappaleita. Ups, nyt on nukkumaanmenoaika, öitä.

• Blondi kirjoitti:

on Laura, Ellinoora Aleksandra Camilla Jurvanen usemapi etunimi turva sen pienen ihmisen jne. Joku otti herneet nenänsä näistä, mutta emme välitä. Mamban valokuvia on eniten soitettu biisi radiossa. Tässä ei kukaan muistanut Leevi&Leavingsien levyjä, joissa on kivat tarinat. Kuinka paljon meillä onkaan hienoja artisteja, jotka levyttäneet ulkomuistiin painuvia kappaleita. Ups, nyt on nukkumaanmenoaika, öitä.

Aivan Leevi oli tosi persoona ja todelinen boheemi,koska malttoi pysyä pois lavoilta,josta olisi voinut hankkia maallista hyvää "mielin määrin".
        Myös armoitettu jalkapallo fani,vaikkei päällepäin olis ehkä luullut.

No nyt sen menit sanomaan,että on maate,eiku nukkumaan meno aika,joten se kai olis parempi ottaa vaarin itsekukin ja valmistautua toiseen virtuaali maailmaan,unikuviin..
        Joten öitä myös omasta puolesta.

• renata1
        emw34 kirjoitti:

Aivan Leevi oli tosi persoona ja todelinen boheemi,koska malttoi pysyä pois lavoilta,josta olisi voinut hankkia maallista hyvää "mielin määrin".
        Myös armoitettu jalkapallo fani,vaikkei päällepäin olis ehkä luullut.

No nyt sen menit sanomaan,että on maate,eiku nukkumaan meno aika,joten se kai olis parempi ottaa vaarin itsekukin ja valmistautua toiseen virtuaali maailmaan,unikuviin..
        Joten öitä myös omasta puolesta.

tuo takaa kaukaisten rantain ...rauhan viestiä kantain....

Entinen La Paloma

• Hannamari.O
        renata1 kirjoitti:

tuo takaa kaukaisten rantain ...rauhan viestiä kantain....

Entinen La Paloma

maitten ja metsien taa, kerro et ikävä täällä mun on, aatoksein kaikki hän saa..

• renata1
        Hannamari.O kirjoitti:

maitten ja metsien taa, kerro et ikävä täällä mun on, aatoksein kaikki hän saa..

pikaista avioliittoa..

Mikko Alatalo :"Trikoo on riskillä ruma"

• Hannamari.O
        renata1 kirjoitti:

pikaista avioliittoa..

Mikko Alatalo :"Trikoo on riskillä ruma"

kai viimein sorruin naisen kyyneliin, tai vaimon tuomiin pieniin kaksosiin...

Irwin Goodman

• Masse setä
        Hannamari.O kirjoitti:

kai viimein sorruin naisen kyyneliin, tai vaimon tuomiin pieniin kaksosiin...

Irwin Goodman

sinä hymyilet vaieten

• Tästäpä jatkuu.

• Suomalaisen miehen tie,ei kai sentään..

• renata1
        emw34 kirjoitti:

Suomalaisen miehen tie,ei kai sentään..

Bushka Babitsinin laulama kauan sitten

• renata1 kirjoitti:

Bushka Babitsinin laulama kauan sitten

Pikkupoika postiljoon vannoo näin.

• renata1
        emw34 kirjoitti:

Pikkupoika postiljoon vannoo näin.

hetkiin menneisiin....

• renata1 kirjoitti:

hetkiin menneisiin....

Kun kerren tietä kuljin,..

• jjkk
        emw34 kirjoitti:

Kun kerren tietä kuljin,..

kävi miten kävi

• Uusi alku tämäkin

• kait tuo oli jamppaa..ihanaa jamppaa..

• renata1
        mii-su kirjoitti:

kait tuo oli jamppaa..ihanaa jamppaa..

ja kaipuu luokses on pohjaton...

• renata1

Vastaus

• renata1

Tapsa Rautavaaraa

• renata1 kirjoitti:

Tapsa Rautavaaraa

hän minne menee,mistä tulee taivas yksin ties.

Todellinen suuri reissumies,joka olisi pärjännyt maailmallakin taitojensa puolesta.
        Ja taitoja hänellä oli monipuolisesti ja lisäksi vähäosasille sykki sydän ja teot.

• renata1
        emw34 kirjoitti:

hän minne menee,mistä tulee taivas yksin ties.

Todellinen suuri reissumies,joka olisi pärjännyt maailmallakin taitojensa puolesta.
        Ja taitoja hänellä oli monipuolisesti ja lisäksi vähäosasille sykki sydän ja teot.

enemmän. Ole mulle vähän aikaa Hän!

Juce Leskinen

• Masse-setä
        renata1 kirjoitti:

enemmän. Ole mulle vähän aikaa Hän!

Juce Leskinen

Virta vie, vira tuo

• renata1
        Masse-setä kirjoitti:

Virta vie, vira tuo

missä joka linja on aa, sekä oo

vanha biisi

• Masse-setä
        renata1 kirjoitti:

missä joka linja on aa, sekä oo

vanha biisi

Sama laulu. Eihän tuo niin vanha oo

• Masse-setä kirjoitti:

Sama laulu. Eihän tuo niin vanha oo

Mauri Antero.
        Olen ollut hänen tätinsä työkaverina aikoinaan.

• Masse-setä
        emw34 kirjoitti:

Mauri Antero.

Jo äijä toinen prinsessan peitti kaavuin.

Olen ajanu Mauri Anteron kuskin kanssa kilpaa :o)
        Hävisin :o(

• renata1
        emw34 kirjoitti:

Mauri Antero.

Juostessa paljas pylly vilkkui kun (sä?)
        viuhahdit

Irviniä

• Masse-setä
        renata1 kirjoitti:

Juostessa paljas pylly vilkkui kun (sä?)
        viuhahdit

Irviniä

Pidä katse tiessä!

• renata1
        Masse-setä kirjoitti:

Pidä katse tiessä!

illalla yhdesä leikitään....

• Masse-setä
        renata1 kirjoitti:

illalla yhdesä leikitään....

....

• renata1 evk
        Masse-setä kirjoitti:

....

kerran tuulentuvan

• Masse-setä
        renata1 evk kirjoitti:

kerran tuulentuvan

Ei ole lupaa mun onnea pyytää.

• Renata1 evk
        Masse-setä kirjoitti:

Ei ole lupaa mun onnea pyytää.

eron hetki tullut on, mut viime kerran pyytää saa sinut valssiin kiehtovaan

Sumujen silta -Elokuvasta

• Roihu voi jatkua tästäkin!

• Masse-setä

menikö tämä oikein?

• renata1
        Masse-setä kirjoitti:

menikö tämä oikein?

sitten lasku.

Irvinin laulu

• Masse-setä
        renata1 kirjoitti:

sitten lasku.

Irvinin laulu

Vaan laskun sentään mä sinne siirtää saan.

• Masse-setä kirjoitti:

Vaan laskun sentään mä sinne siirtää saan.

"seuraava maksaa".

• renata1 evk
        emw34 kirjoitti:

"seuraava maksaa".

kaljani, juon mä stadin onneksi!

• hatara hattara
        renata1 evk kirjoitti:

kaljani, juon mä stadin onneksi!

• EtsijäN
        hatara hattara kirjoitti:

Onni suosii vain onnen etsijää.

Jari Sillanpää (ehkä)

• hatara hattara
        EtsijäN kirjoitti:

Jari Sillanpää (ehkä)

******************'

• EtsijäN kirjoitti:

Jari Sillanpää (ehkä)

Kulkurin ilta tähti, Rautavaara.

Monen etsinnän alku,ei onneksi omakohtainen.

• Raatajat eteenpäin,mars,mars!

• Palomiehistä pulaa,aa puu vah!

• Näitä katuja rakastin niin,..

Tuntuis Seija Simolalta,mutta empä yhtään varma

• renata1evk
        emw34 kirjoitti:

Näitä katuja rakastin niin,..

Tuntuis Seija Simolalta,mutta empä yhtään varma

alta seuraavaan, oman sydämensä sulkee kuoreen murtumattomaa...
        On lainaa ilon sekunnitkin - ne surun tunnein maksetaan....

En muista mikä tai kenen laulu

• Hannamari.O
        renata1evk kirjoitti:

alta seuraavaan, oman sydämensä sulkee kuoreen murtumattomaa...
        On lainaa ilon sekunnitkin - ne surun tunnein maksetaan....

En muista mikä tai kenen laulu

soi hiljaa, soinnuista sen ilo on mennyt pois, sinun lähtösi vei siitä riemun, suru vai siihen jäljelle jäi...

Ei aavistustakaan kuka lauloi

• Hannamari.O kirjoitti:

soi hiljaa, soinnuista sen ilo on mennyt pois, sinun lähtösi vei siitä riemun, suru vai siihen jäljelle jäi...

Ei aavistustakaan kuka lauloi

Mutta loppua kohden pidot paranee.

Kiitos kaikille taas hyvistä hetkistä ja rennosta kirjoittelusta.

Tapaillaan taas jossain ketjuissa ollaan iloisia,että myös leikki sijansa saa,sillä ei ihminen elä pelkästä leivästä vaan "sirkushuvejakin tarvitaan.

• renata1
        emw34 kirjoitti:

Mutta loppua kohden pidot paranee.

Kiitos kaikille taas hyvistä hetkistä ja rennosta kirjoittelusta.

Tapaillaan taas jossain ketjuissa ollaan iloisia,että myös leikki sijansa saa,sillä ei ihminen elä pelkästä leivästä vaan "sirkushuvejakin tarvitaan.

katson maailmaa ja samaa unta nään, kuin hullu huudan rakkauteni perään....
        (Juice Leskinen)

• renata1

Unohtumaton Elmeri

• renata1

Oli Elmeri miehistä parhain, häntä kukaan ei korvata voi....

• renata1 kirjoitti:

Oli Elmeri miehistä parhain, häntä kukaan ei korvata voi....

Naimisiin kyllä haluaisin ja menisin,mitä pikemmin,jos vaimoksein vain tytön saisin,yhtä puhtaan,kuin minäkin.

Ja Helsigistä hän ei vaimoa löytänyt;sill äitini sanoi niin:::::

• Masse-setä
        emw34 kirjoitti:

Naimisiin kyllä haluaisin ja menisin,mitä pikemmin,jos vaimoksein vain tytön saisin,yhtä puhtaan,kuin minäkin.

Hän ymmärtää ja lohduttaa...

• renata1
        emw34 kirjoitti:

Junnu Vainio

• renataevk
        Masse-setä kirjoitti:

Hän ymmärtää ja lohduttaa...

ja tätä mailmaa katselin, niin mutsi sanoi. kuules poika tää on Helsinki, sun ikioma Stadisi

• Masse-setä
        renataevk kirjoitti:

ja tätä mailmaa katselin, niin mutsi sanoi. kuules poika tää on Helsinki, sun ikioma Stadisi

Saa vanhat saatavat jokainen.

• renata1 kirjoitti:

Junnu Vainio

Tuollaisia tuoksuja taidan lähteä katselemaan tonne makkarin puolelle.

Laittakaa vaan sanoituksia edelleen,sillä eihä sota yhtä m...tä kaipaa.

Hyvää illan jatkoa ja yötä; kiitos kaikille.

Tarvan sanoin:"Sillä lailla,hymyillään kun tavataan.

• Renata 1evk
        emw34 kirjoitti:

Tuollaisia tuoksuja taidan lähteä katselemaan tonne makkarin puolelle.

Laittakaa vaan sanoituksia edelleen,sillä eihä sota yhtä m...tä kaipaa.

Hyvää illan jatkoa ja yötä; kiitos kaikille.

Tarvan sanoin:"Sillä lailla,hymyillään kun tavataan.

sieltä löydän mä kauniin satumaan.

• Masse-setä
        Renata 1evk kirjoitti:

sieltä löydän mä kauniin satumaan.

Aavan meren tuolla puolen, jossakin on hän...
        Oi, jospa kerran sinne satumaahan käydä vois, niin sieltä koskaan linnun lailla lähtisi en pois...

• Renata1 evk
        Masse-setä kirjoitti:

Saa vanhat saatavat jokainen.

Höyhensaarehen, pikkutontut ketterästi tuo taikavenehen.

• Masse-setä kirjoitti:

Aavan meren tuolla puolen, jossakin on hän...
        Oi, jospa kerran sinne satumaahan käydä vois, niin sieltä koskaan linnun lailla lähtisi en pois...

Nyt on veneet muovia ja miehet edelleen 'jautaa'

Huomenta ja perjantaita,

Pitänee lähteä lenkille.
        Äiti usein aamuisin kotona herätteli meidät lapset sanomalla;nyt ylös,ulos ja lenkille.

Illalla sitten nukkumaan valmistelu alkoi esim.'eiköhän tältä päivältä riitä,huomenna on päivä uus ja ens viikolla kuus'.(t.pesulle pisulle ja nukkumaan)

• pirtsakka
        emw34 kirjoitti:

Huomenta ja perjantaita,

Pitänee lähteä lenkille.
        Äiti usein aamuisin kotona herätteli meidät lapset sanomalla;nyt ylös,ulos ja lenkille.

Illalla sitten nukkumaan valmistelu alkoi esim.'eiköhän tältä päivältä riitä,huomenna on päivä uus ja ens viikolla kuus'.(t.pesulle pisulle ja nukkumaan)

mistähän kaloja?

• pirtsakka kirjoitti:

mistähän kaloja?

mahtaisko siellä olla hyvät apajat?

• mennyttä
        emw34 kirjoitti:

mahtaisko siellä olla hyvät apajat?

Nyt vasta tuonkin kuulin!

• renata1
        mennyttä kirjoitti:

käyn illoin kaupungilla, hauskaa seuraa saan..

Paula Koivuniemi (Perhonen)

• Hannamari.O
        emw34 kirjoitti:

Huomenta ja perjantaita,

Pitänee lähteä lenkille.

Titanic rautakuori, aina ainutkertainen sen eessä ihmismieli antautui...

Reetu, jotenkin tollee se meni..

• mennyttä kirjoitti:

Oppia ikä kaikki.Veljeni käy n.20 kert./vousi Inarilla kalassa,joten sinne,jos ei Mäntsälässä iske.

• Hannamari.O kirjoitti:

Titanic rautakuori, aina ainutkertainen sen eessä ihmismieli antautui...

Reetu, jotenkin tollee se meni..

Yli vaan ja anetaan elämän kantaa..

• renata1
        emw34 kirjoitti:

Oppia ikä kaikki.Veljeni käy n.20 kert./vousi Inarilla kalassa,joten sinne,jos ei Mäntsälässä iske.

kaiken. Kädet nämä sulle annan, koko elämäni kaiken.....

• Hannamari.O
        emw34 kirjoitti:

Yli vaan ja anetaan elämän kantaa..

mitä ikinä sä siellä teet...

• renata1
        Hannamari.O kirjoitti:

mitä ikinä sä siellä teet...

miten sen vanhan lauluun sydän lyö

(Paula Koivuniemi)

• Korpikenraali
        renata1 kirjoitti:

miten sen vanhan lauluun sydän lyö

(Paula Koivuniemi)

blompuukki laihutus kuurilla taas...
        (P.Ruuska)

Ketjusta on poistettu 89 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6275
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      642
      2594
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1209
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      82
      1113
    5. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      312
      1065
    6. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      75
      1064
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      59
      1064
    8. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      65
      942
    9. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      69