Kaunis karvainen - katso

Anu ja Antti

18

8996

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • M-nen

Tosi seksikäs!

• tosi mahtava

sais olla muillakin naisilla samanlain,oli tosi hieno ja kiihottava kuva.

• mikä kuva,

tosi kauhee. Eiks naiset muuten saa kun hiromasauvalla jos ne on karvaisia? Ajaisi ne karvat niin johan kelpaa, ei tienkään apinamiehille. ;)

• Pölli-Pekka

Oon ihan samaa mieltä, kyllä sitä saa olla karvainen, ja pitääkin saada olla! Täällä tuntuu vaan olevan niin perusteelisen suvaisematonta ja ahdasmielistä porukkaa, ettei kyllä uskois että ollaan 2000-luvulla. Mutta näköjään meitä jotka tykätään luonnollisuudesta on näköjään muitakin, tosin meidän ehkäpä pitäis perustaa tänne oma osasto, että nämä toiset sais keskustella omasta valinnastaan mielin määrin!

• kanki kauko

otsikko kertoo kaiken..

• olette väärässä ryhmässä.

Ei täällä ole perusteelisen suvaisematonta ja ahdasmielistä porukkaa, vaan sinä kirjoitat vain väärässä keskusteluryhmässä. Koita ymmärtää, tämä keskusteluryhmä on varattu keskusteluun *Täällä voit kysyä neuvoja ja vastata kysymyksiin karvojen ajelusta* eikä siitä kuinka paljon karvoja on naisen tavarassa ja kiihoittaako se jotain apinafania.

• Pölli-Pekka
        olette väärässä ryhmässä. kirjoitti:

Ei täällä ole perusteelisen suvaisematonta ja ahdasmielistä porukkaa, vaan sinä kirjoitat vain väärässä keskusteluryhmässä. Koita ymmärtää, tämä keskusteluryhmä on varattu keskusteluun *Täällä voit kysyä neuvoja ja vastata kysymyksiin karvojen ajelusta* eikä siitä kuinka paljon karvoja on naisen tavarassa ja kiihoittaako se jotain apinafania.

Minä mielestäni kyllä taisin mainita omassa kirjoituksessani siitä oman saitin perustamisesta, älä tule minua neuvomaan, en oo pyytäny. Toisekseen, kyllä minä tiedän mikä saitti tämä on, useimmat mielipiteet, kysymykset on ihan ok. mutt on siellä kyllä todella paljon todella asiatonta uhoomista, nimittelyä ja tuomisemista. Tosin saattahan joku kirjoittaa ihan provosoidakseen, mutta kuitenkin, kyllä me jotka ollaan toista mieltä ollaan ihan samanarvoisia kuin tekin jotka ajelette karvanne. Yritän malttaa mieleni, mutta joskus on ihan pakko ottaa kantaa kun näkee tarpeeks paljo joitakin tyyliin: Karvat ei kuulu 2000-luvulle, yms. Periaatteessa on ihan sama ajeleeko tai jättää ajelematta, mutta turha tulla tuomitsemaan, koska meille kaikille on täällä tilaa, kaikki ei vaan tykkää kaikesta, ja on hyväkin ettei tykkää,ois aika kauheeta jos kaikki ois samanlaisia. Me ei todellakaan olla mitään apinafaneja yms, sitäpaitsi mikä sellainen yleensä on, ja muistuttaisin että tollainen nimittely on just sitä suvaisemattomuutta ja ahdasmielisyyttä, josta mainitsin. Minä vastasin siihen mielipiteeseen, koska tuntui siltä että piti vastata, että meitä on tosiaan muitakin, tosin tiesin sen kyllä entuudestaankin

• jos kerta sulla on piintymä.
        Pölli-Pekka kirjoitti:

Minä mielestäni kyllä taisin mainita omassa kirjoituksessani siitä oman saitin perustamisesta, älä tule minua neuvomaan, en oo pyytäny. Toisekseen, kyllä minä tiedän mikä saitti tämä on, useimmat mielipiteet, kysymykset on ihan ok. mutt on siellä kyllä todella paljon todella asiatonta uhoomista, nimittelyä ja tuomisemista. Tosin saattahan joku kirjoittaa ihan provosoidakseen, mutta kuitenkin, kyllä me jotka ollaan toista mieltä ollaan ihan samanarvoisia kuin tekin jotka ajelette karvanne. Yritän malttaa mieleni, mutta joskus on ihan pakko ottaa kantaa kun näkee tarpeeks paljo joitakin tyyliin: Karvat ei kuulu 2000-luvulle, yms. Periaatteessa on ihan sama ajeleeko tai jättää ajelematta, mutta turha tulla tuomitsemaan, koska meille kaikille on täällä tilaa, kaikki ei vaan tykkää kaikesta, ja on hyväkin ettei tykkää,ois aika kauheeta jos kaikki ois samanlaisia. Me ei todellakaan olla mitään apinafaneja yms, sitäpaitsi mikä sellainen yleensä on, ja muistuttaisin että tollainen nimittely on just sitä suvaisemattomuutta ja ahdasmielisyyttä, josta mainitsin. Minä vastasin siihen mielipiteeseen, koska tuntui siltä että piti vastata, että meitä on tosiaan muitakin, tosin tiesin sen kyllä entuudestaankin

” tollainen nimittely on just sitä suvaisemattomuutta ja ahdasmielisyyttä”, mutta kun saitti on täysin väärä missä jauhatte omaa apinafantasiaa, laskeutukaa nykyaikaan.

Tämä keskusteluryhmä on omistettu ajatukselle ”Täällä voit kysyä neuvoja ja vastata kysymyksiin karvojen ajelusta” miten se sinun aihe liittyy siihen?
        Jos et pääse niistä karvoistasi eroon kysy neuvoa täällä, neuvotaan hyvin auliisti miten ne poistat.

Jos haluat jankuttaa karvojen puolesta tee se ryhmässä http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&subcat=1191
        se on lähin sille ajatukselle. ;)

• nainen

no nättihän tuo oli

• oln sellanen

juttu, että on naisella sitten se värkki karvanen tai karvaton niin kyllä miehelle kuin miehelle kelpaa.

• jätkässä itsessä
        oln sellanen kirjoitti:

juttu, että on naisella sitten se värkki karvanen tai karvaton niin kyllä miehelle kuin miehelle kelpaa.

vikaa jos karvainen-karvaton ei nosta heppiä. Itse kun harrastan paljon seksii niin karvaton on jes, menee siinä karvainenkin tussu, ei mitään väliä. ;)

• getgu
        jätkässä itsessä kirjoitti:

vikaa jos karvainen-karvaton ei nosta heppiä. Itse kun harrastan paljon seksii niin karvaton on jes, menee siinä karvainenkin tussu, ei mitään väliä. ;)

huomioon sellainen seikka ettei ne karvat ole reiässä vaan koristeena sen läheisyydessä,et mie rakastan tuheroita,tussuja,karvapesiä.luonnollisuutta.en luonnottomuutta.lapsillahan on karvaton repikää siitä.tietenkään ei kaikilla ole partakaan ajamatta,mutta kyse on varmaan toisesta asiasta?

• nai
        getgu kirjoitti:

huomioon sellainen seikka ettei ne karvat ole reiässä vaan koristeena sen läheisyydessä,et mie rakastan tuheroita,tussuja,karvapesiä.luonnollisuutta.en luonnottomuutta.lapsillahan on karvaton repikää siitä.tietenkään ei kaikilla ole partakaan ajamatta,mutta kyse on varmaan toisesta asiasta?

sitä naista ja puhdasta karvatonta pillua eikä niitä koristuksia. Ne pillunkoristelut on muuten fetistien hommia. ;)

• Jussi_03

äkkiä veet käyttön, karvat pois!

• kuvassa

olis käyttänyt veettiä, sen ei olisi tarvinnut turvautua hieromasauvaan, ja se sais oikeata kunnollista aikuisen miehen kalua. ;)

• posliinityttö:)
        kuvassa kirjoitti:

olis käyttänyt veettiä, sen ei olisi tarvinnut turvautua hieromasauvaan, ja se sais oikeata kunnollista aikuisen miehen kalua. ;)

meinaa ylös tulla, anteeksi vaan suvaitsemattomuuteni! mun on nyt kyllä heti poistuttava suihkun puolelle siistimään se pieni sänki pois, joka on paris päiväs ehtinyt kasvaa! ja odotella poikaystävää kotiin.. tulee vasta yöllä. mut ei haittaa!!!

• tussu.

Ihanan näköinen ja luonnollinen!

• kyllä tuo oli kaunis vaikka vieläki posu on kivempi mutta menoa ei haittaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      53
      7115
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      711
      3266
    3. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      134
      1514
    4. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1341
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1325
    6. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      228
      1322
    7. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1207
    8. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1200
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      232
      1145
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1104
    Aihe