kuinka paljon voi laittaa bensan sekaan polttoöljyä ennenku rupee tulee ongelmia jälkikäyntiä ynnä muut ????
bensa + pölttoöljy
7
1086
Vastaukset
- FIHTY
Joskus tuli ajettua nissanin 1.5 -86 mallilla puolet bensaa ja toinen puoli diisselii.
Tyttärillä oli sattunu erehyksessä laittaa diisseli autoon bensaa tankin täyteen 35l ja siin autossa oli 70 litran tankki onneksi eivät ajaneet metriäkään sillä diisseli autolla. Mulla loppu sit datsunasta bensa ja mä sain sen sekodiisseli bensan ja ajelin tyytyväisenä. Ongelmia oli hiukka savutti aika paljon eikä meinannu aina sammua mut ei se menoo haitannu saatto hiukka nykiäkin enempi.
Siin datsunassa oli muutenkin kone aikasta lailla loppu joten riskillä ajelin muutenkin´.
Mut jos sieltä bensa auton tankista löytyy muuta kuin bensaa diisseli vero napsahtaa sillekin samalla lailla jos ajais porkkana mehulla diiseli autolla.- napsahtaa
kerrotko käytännössä.
- Raaseri
...ainakin 70 prosenttia. Voit vielä terästää seosta heittämällä kunnon ponukännin jälkeiset krapulakuset sekaan. Halvaksi tulee kilometrit, siis ne harvat, jotka sillä autolla ajat. Ellet sitten satu ajelemaan vanhalla kanttiladalla, mitkä ovat tosin käyneet aika harvinaisiksi Suomessa, tosin maaseudulla niitä edelleen näkee...
- jälkikäyntiä
jos on katalysaattori auto niin ei yhtään, mut vanhaan varmaan voit sekottaa.
kokeile ensin jollain pienellä seoksella esim. 5% ja siitä lisäilet 10% jne. kun alkaa käyntiongelmat niin palaat edelliseen prosenttiin.
ja sitten ei muuta kuin halpaa ajoa. - gasoil
miten siitä voi joutua kiinni, ei bensa auton tankkia tutkita (ratsiassa)jos joku sitten kusauttaa niin se on sitten eri asia.(tankkaa polttoöljyn tallissa, eikös nää uudet ruisku katti vehkeet säätele seoksia sun muuta polttoaineen mukaan ????
ja eikös tuo katti vie sen savutuksen pois- diesel
diesel kulkine, ajele sillä moottori- polttoöljyllä. Sitä saa suhteellisen edullisesti.
Näin tekee esimerkiksi Romaanit, mikset sinäkin. Oletko jotenkin huononpi ihminen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421