Päivää huuhelihaa....

mun rakas näppäimistö.... Nyyh alkaa tehdä eroa mun ihanista sormista....Tämä on hyvin järkyttävää.... Kai se uuden näppiksen ostoon huomen mentävä....
Mitäs tänne muuta....?=:))

42

869

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..ja huonosti.. on rahapulaa, kaljapulaa, halipulaa.. no ruuasta ei sentään oo pulaa.. söin lammaskaalikeittoo..

vaik vain näppäimistö onkin on ikävä suuri kun joutuu luopumaan..

• mie halaan sua näin virtuaalisesti...*haliiiiii*..Ei taida nyt kauheesti auttaa....
        Jep sormet tottunut tähän näppikseen.....Täytyy illal viel puhdistella ku typy unilla...=:))

• BBrunetti kirjoitti:

mie halaan sua näin virtuaalisesti...*haliiiiii*..Ei taida nyt kauheesti auttaa....
        Jep sormet tottunut tähän näppikseen.....Täytyy illal viel puhdistella ku typy unilla...=:))

..kiitoksii..haleja vaan.. yx pula vähemmän..

• pervokki kirjoitti:

..kiitoksii..haleja vaan.. yx pula vähemmän..

onkin karmee..... Inhoon sitä pulaa....

• BBrunetti kirjoitti:

onkin karmee..... Inhoon sitä pulaa....

..rahapulakin on aika ikäwä.. helpottais sosiaalista kanssakäymistä jos saisin jostain 15 euroooo.. muuten vietän tämänkin päivän kellarissa..

• pervokki kirjoitti:

..rahapulakin on aika ikäwä.. helpottais sosiaalista kanssakäymistä jos saisin jostain 15 euroooo.. muuten vietän tämänkin päivän kellarissa..

karmea pula... Mie taas hienosti kieltäydyin ku puoskari pyyteli...Meinasin että viimeisetkin kurkustako alas...juu taidan mielummin kotona...Olen ylpeä taasen itsestäni...Välil toi viinan himo niin voimakas...=:))

• BBrunetti kirjoitti:

karmea pula... Mie taas hienosti kieltäydyin ku puoskari pyyteli...Meinasin että viimeisetkin kurkustako alas...juu taidan mielummin kotona...Olen ylpeä taasen itsestäni...Välil toi viinan himo niin voimakas...=:))

..ole ylpeä.. hmm meikä tarvitsee kontakteja ja keskusteluseuraa ja yleensä se on viikonloppuisin tuopin ääressä.. muuten täällä oon arkipäivät..

• pervokki kirjoitti:

..ole ylpeä.. hmm meikä tarvitsee kontakteja ja keskusteluseuraa ja yleensä se on viikonloppuisin tuopin ääressä.. muuten täällä oon arkipäivät..

tärkeää välil nähdä ihmisiä...Eikä vaan seiniä himas katella.... Johan ne seinät niskaan kaatuu.....:)

• BBrunetti kirjoitti:

tärkeää välil nähdä ihmisiä...Eikä vaan seiniä himas katella.... Johan ne seinät niskaan kaatuu.....:)

..tässä pian tulee.... ellen jo oo..

• pervokki kirjoitti:

..tässä pian tulee.... ellen jo oo..

senkun meet jonnekin...Ei siel aina tarvii se tuoppi nokan edes...Mäkin yks vkl ku oli lapsivapaa...Mul oli kymppi taskus ja hyvin piisas kuhan lähin vaan discoileen pärsettä pyörittään...Meet ja kyl sulle siel joku aina tarjoo....:))))

• BBrunetti kirjoitti:

senkun meet jonnekin...Ei siel aina tarvii se tuoppi nokan edes...Mäkin yks vkl ku oli lapsivapaa...Mul oli kymppi taskus ja hyvin piisas kuhan lähin vaan discoileen pärsettä pyörittään...Meet ja kyl sulle siel joku aina tarjoo....:))))

..mut sä oot nainen.. sulle tietysti tarjotaan.. ja mä en mee p.. heiluttaa.. hyvänen aika..

luulen että tuopin tarjoajat on kyllä aika vähissä..
        en voi luottaa enkä oikestaan odttaakaan että joku tarjoo.. se on miehillä vähän eri asia..

• pervokki kirjoitti:

..mut sä oot nainen.. sulle tietysti tarjotaan.. ja mä en mee p.. heiluttaa.. hyvänen aika..

luulen että tuopin tarjoajat on kyllä aika vähissä..
        en voi luottaa enkä oikestaan odttaakaan että joku tarjoo.. se on miehillä vähän eri asia..

sitä lähinnä siel tanssilattial....Vai oisko pitänyt jonkun hyvännäköisen miehen nenän eteen...Pärkule ku en tajunnu....Tulin muuten silloin ihan selvinpäin kotiin....=:)))

• BBrunetti kirjoitti:

sitä lähinnä siel tanssilattial....Vai oisko pitänyt jonkun hyvännäköisen miehen nenän eteen...Pärkule ku en tajunnu....Tulin muuten silloin ihan selvinpäin kotiin....=:)))

..himputti kun ei oo oikein mitään myytävääkään.. ja levyjä en ainakaan viitsi myydä.. tätä rahapulaa tässä manailen kun on niin pienestä kii..

• pervokki kirjoitti:

..himputti kun ei oo oikein mitään myytävääkään.. ja levyjä en ainakaan viitsi myydä.. tätä rahapulaa tässä manailen kun on niin pienestä kii..

kamut läpi ja lainaat joltain...=:))

• BBrunetti kirjoitti:

kamut läpi ja lainaat joltain...=:))

..sitä vaan pitää lainata.. voihan vänkyrä..

taidan alkaa valmistautuu.. radalle, kyllä varmasti joku lainaa rahaa.. en vain pidä lainaamisesta..

• pervokki kirjoitti:

..sitä vaan pitää lainata.. voihan vänkyrä..

taidan alkaa valmistautuu.. radalle, kyllä varmasti joku lainaa rahaa.. en vain pidä lainaamisesta..

mut hauskaa perjantai-iltaa pervokki...=:))))

• BBrunetti kirjoitti:

mut hauskaa perjantai-iltaa pervokki...=:))))

..tuli sit koti-ilta tänään.. johonkin pitää purkaa tämä energia.. ehkäpä projekteihin.. yritän huomenna uudestaan.. huomennahan periaatteessa porukkaa on lähdössä jonnekin..

• pervokki kirjoitti:

..tuli sit koti-ilta tänään.. johonkin pitää purkaa tämä energia.. ehkäpä projekteihin.. yritän huomenna uudestaan.. huomennahan periaatteessa porukkaa on lähdössä jonnekin..

noh jos huomenna sit vaik pääsisit.....Niin ja joskus voi olla ihan hyväkin kotona sitä aikaa viettää... Nyt sit niiden projektien kimppuun...=:))

• LonesomeMan

Mullakin tupakantuhkaa ja mitä lie siellä, kaikenmaailman eväät voi haitata menoa =)

• just ravistelin ja kyl sielt murusii tippu...hih...=:))

• LonesomeMan
        BBrunetti kirjoitti:

just ravistelin ja kyl sielt murusii tippu...hih...=:))

tuli joskus yks tyyppi ja ensimmäisenä kaljalasi kaatu pöydälle näppiksen viereen, onneks ei ihan päälle =o

• LonesomeMan kirjoitti:

tuli joskus yks tyyppi ja ensimmäisenä kaljalasi kaatu pöydälle näppiksen viereen, onneks ei ihan päälle =o

se oliskin painajainen jos tähän viel jotain nestettä.....=:)))

• LonesomeMan
        BBrunetti kirjoitti:

se oliskin painajainen jos tähän viel jotain nestettä.....=:)))

Tuho tulkoon tietoverkkoon, piru PC:nsä periköön! Nouskoon käry skannereista pauke kuulukoon koneista!

Valvoin hullu vuorokauden tehdessäni tiedostoa, joka otti ja katosi, pyyhkiytyi kuin poutapilvi - vaiko viirus sen tuhosi!?

Nyt saa riittää rimpuiluni, painun perkele salolle! Lähden metsään kynän kanssa, kynän ja paperin kanssa.

Käytän päätä, en päätettä, sähköisen sekundan juurta, megamakulan sydäntä...

• LonesomeMan kirjoitti:

Tuho tulkoon tietoverkkoon, piru PC:nsä periköön! Nouskoon käry skannereista pauke kuulukoon koneista!

Valvoin hullu vuorokauden tehdessäni tiedostoa, joka otti ja katosi, pyyhkiytyi kuin poutapilvi - vaiko viirus sen tuhosi!?

Nyt saa riittää rimpuiluni, painun perkele salolle! Lähden metsään kynän kanssa, kynän ja paperin kanssa.

Käytän päätä, en päätettä, sähköisen sekundan juurta, megamakulan sydäntä...

.....=:))))

• Doe-01

Ei auta pallon putsauskaan..pudonnut kai liian usein lattialle..huomenna uuden osto edessä..

• pelaa mun näppis... Tosin enter jotenki outo....

• LonesomeMan

ostaa langattoman? Jotkut kehuu, en oo kokeillut.

• Doe-01
        LonesomeMan kirjoitti:

ostaa langattoman? Jotkut kehuu, en oo kokeillut.

enkä toiste osta:(Siinä langattomassa signaali pätki koko ajan,joten kyllä mulla ainakin vielä hiiripiuha mahtuu tonne taakse sadan muun kaapelin joukkoon:=)

• LonesomeMan
        Doe-01 kirjoitti:

enkä toiste osta:(Siinä langattomassa signaali pätki koko ajan,joten kyllä mulla ainakin vielä hiiripiuha mahtuu tonne taakse sadan muun kaapelin joukkoon:=)

Mulla on varalla vielä ihan uusi piuhallinen hiiri, kerran "väsyi" sieltä juuresta johto poikki ja hommasin kaks hiirtä, muuta nyt onkin kestäny tosi kauan.

• luke67

...Brunee!! Piitkästä aikaa. Mä tos kosin Leidiä, ja taisin onnistua :o))
      Muuten kyl iha mukavasti menee. Mul uus puhelin numero.

• kosit....hmmm hienoo kun kosit... Ai sul numba vaihtunut....=:))))))

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

kosit....hmmm hienoo kun kosit... Ai sul numba vaihtunut....=:))))))

...Oikeen tukka kammattuna. Juuh otin tele finlandin ni ei ain saldo vähis.

• luke67 kirjoitti:

...Oikeen tukka kammattuna. Juuh otin tele finlandin ni ei ain saldo vähis.

ettet sättäile....Sinne ne rahat uppoo ja äkkiä....

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

ettet sättäile....Sinne ne rahat uppoo ja äkkiä....

...Lopetin jo aikaa sit. Mut ny lähtee 200-400 viestiä vuorokaudes.

• luke67 kirjoitti:

...Lopetin jo aikaa sit. Mut ny lähtee 200-400 viestiä vuorokaudes.

sie naputat....huh...

• luke67
        BBrunetti kirjoitti:

sie naputat....huh...

... 40 viestiä tunnis menee helposti, eikä tuu edes kiiru.Mut nym mää lopettelen heikää ny kaikki :o))))

• luke67 kirjoitti:

... 40 viestiä tunnis menee helposti, eikä tuu edes kiiru.Mut nym mää lopettelen heikää ny kaikki :o))))

hei...:)

• UPCIDER

Onnex ne näppikset ei oo hirveen hintaisia

• onneks...Huomen pitää varmaan mennä ostaan ellei nyt sit tää taas täs pelaa....=:))

• ..viime aikoina oon perjantaina yleensä ollut kotona ja lauantaina radalla.. tuli vain hetken perjantain biletysfiilis..

• sitten ei mitään hätää sulla...=:))))

• ..ullakolle kiipeen.. jaa että guanoa sätkään? huh huh saakos siitä jotkut kiksit?..hmm

kokeile jos kantti kestää..

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      5710
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      22
      2487
    3. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      271
      1849
    4. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      114
      1737
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      94
      1566
    6. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      27
      1528
    7. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      39
      1369
    8. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      12
      1325
    9. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      339
      1291
    10. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      352
      1286
    Aihe