mitä pitäisi ajatella jos mieshenkilö katselle, mutta ei koskaan sano mitään vaikka oltaisiin samassa huoneessa (missä on muitakin) Jos jo tietää tuohon vastauksen niin olisin iki kiitollinen jos vielä keroisi minulle. En oikein ota hänestä selvää. Hyvää kesän jatkoa ja hyvää jussia kaikille!
Voisiko joku kertoa...
7
856
Vastaukset
- mies
Jospa hän on ujomman puoleinen tai muuten vaan vähäpuheinen. Varma konsti on sopivan paikan tullen väläyttää kunnon viettelyhymy...
- Nuuskamuikkunen
Meneppäs ja kysy suoraan! Mikään ei ole inhoittavaa kuin epätietoisuudessa oleminen, se kalvaa. Jos kysyt, niin se kirpaisee vain kerran, ja jos tulos on = nolo, niiiiin sängyn alle vaan häpeämään vähäksi aikaa, sitten taas helpottaa.
- nöpönenä
Joillakin ihmisillä on tapa jäädä tuijottamaan.
On hieman eri asia "katsella" kuin "katsoa".
Eli jos tarkoitat, että hän mittailee sinun muotojasi, tuskin hän vaatteitasi tarkastelee. Paremminkin miltä näyttäisit ilman niitä =) - saa katsoa vain yhdellä silmä
jos on miljoona euroa, voin vilauttaa
tussuakin - Netta
Näytä hänelle fuck you!
- miss
Viettele se, viettele se! =)
- milla
ehkä voisitte tavata kahdestaan jossain,jos kundi on niin ujo ettei voi puhua kanssasi muiden nähden
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175