Yx mies osti koiran ja antoi sille nimen "Kives". Sitten se piski katosi ja se mies kysyi vastaantulevalta naiselta , että ooxä nähny mun kiveksiäni? sE nainen rakastu tän miehen suorasukaiseen lähestymistapaan ja rakastu siihen ja sitten ne meni naimisiin ja hankki koiran, jonka nimi oli "vasen keskijalka"
Kives-niminen koira
kuuraparta
4
1454
Vastaukset
- koiran pennun
laittoi sille nimeksi "Huono vitsin kertoja"
Sitten koira katosi ja mies lähti sitä etsimään
Tiellä tuli vastaan kuuraparta. Mies kysyi kuu-
raparralta: Ootko nähnyt Huonoa vitsin kertojaa
Kuuraparta vastasi,älä etsi enää, minä olen se
sinun koirasi. - elämä on
aha..joo,aika....omaperänen..
- eivittu
Mää hajoon noihin teidän juttuihin!!! joo ja tiedän ettei niitä ole pakko lukee!!
- elämä on
eivittu kirjoitti:
Mää hajoon noihin teidän juttuihin!!! joo ja tiedän ettei niitä ole pakko lukee!!
hajoo ihan rauhassa vaan!! :D
mut hei,elämä on.
ja niitä vitsejä ei oo pakko lukee!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635