Akut tyhjänä,latasin, fergu lähti käyntiin. Miten laturin voi tutkia volttimittarilla onko laturi sökö? Onko jotain vaihdettavia hiiliä laturissa, traktorilla ajettu 3ooo tuntia ja 18 v vanha akut 2kpl vaihdettu 2 v sitten. Laturin varoitusvaro paloi himmeesti joku aika sitten,sammu kun lisäsin kierroksia.
mf 390
2
1107
Vastaukset
akkuun kiinni ja katso jännite, sitten käyntiin jännitteen pitäisi nousta jonkin verran n.14 volttiin,jos laturi kunnossa.
Vaihdettavat hiilet siinä on, samalla kannattaa tarkistaa laakerit ja vaihtaa jos pitävät ääntä.
Tarkista hihna kuitenkin ensin ja sen kireys sekä akunkenkien kiinnitys ja puhtaus.
Hapettuman saat helpoimmin ja parhaiten kuumalla vedellä pois akunkengistä.
Eikä se uusi laturikaan niin kovin kallis ole, jos tarvetta ilmenee.
Niistä akuista kannattaa mitata ominaispaino,
joskus joku kenno voi olla sökö jo tuon ikäisissäkin.- moi
moi minulla oli sama vika MF 390 silloin oli ajettu noin 3550 h siel oli joku pistoke rikki ja se vaihettiin niin ongelmat loppu seinään siinä laturissa ei ollut ainenkaan mitään vikaa vaan pistokkeen takia akkuun ei päässyt virtaa kyseleppä huoltomiehiltä lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421