Käden venähdys

Onko teillä kokemusta?

Kaaduin n.viikko keskiviikkona,ja oikea käsi tuli tosi kipeeksi ja turposi. Lääkäri sanoi että se on venähttänyt ja sain sairaslomaa huomiseen. Nyt käsi näyttää ihan normaalilta, mutta vielä tuntuu kipua liikuteltaessa. Onkohan tämä normaalia? Tuntuu hölmöltä mennä lääkärille valittamaan ettei käsi ole kunnossa kun näyttää ihan normaalilta.
Jos teillä on kokemuksia käden venähdyksestä niin kertoisitteko miten kauan arkuus kestää.

3

9639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaatuilia

Mulla on käyny samanlailla vähänaikaa sitte. Kaaduin harkoissa käden päälle ja sen jälkeen se vähän turpos. Se kesti vähän yli viikon verran se arkuus. Se oli niin kipee että en pystyny käyttää sitä.. Pidin siinä sidettä ja jotain kylmä geeliäki laitoin siihen. En käyny kyl lääkärissä.. vaik olis ehkä pitäny :D Mut kyl hei sun kannattaa mennä lääkäriin vielä.. luulen niin.. Munki käsi näytti normaalilta mut oli ihan sairaan kipee.. en tiiä oliko venähtäny vai mitä.. ja se ranne muljahteli jos vaikka otin tukea jostain ja se tuntu samalta ku sillon ku mun käsi murtu..

• kaatuilia

Tuli mieleen, että vaikka siitä on jo jonki aikaa, ku toi sattu, ni mun vasen käsi ei vieläkään oo kunnossa.. aina ku mä sileen teen sellast edestakas liikettä ranteelle ni se ei oo ihan normaali, ja se sillee ns. naksuu ja siihen vähän sattuu.. oikeeseen käteen ei satu taas yhtään ku teen niin. eikä se "naksahtele"

• törppöilijä

mää kaaduin pari päivää sitten kun luistelin ja käsi turpos niin lähin sitten koulusta ensiapuun kun kättä ei voinut liikuttaa ollenkaan kun sattu ihan hirveesti. se kuvattiin että oliko murtunut. ei onneksi ollut. nyt kuitenkin mulla lastoitettu ja kolmioliinassa kannan sitä:D kipee on. kannattaa käydä lääkärillä ja selittää asia sille niin eiköhän se auta.:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3023
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2675
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2285
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2168
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1976
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      35
      1785
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1556
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1517
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1350
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1329
    Aihe