Minkahintaisia ovat puhelut Kanadasta lankapuhelimeen Suomeen halvimmillaan?
Miten hinnat vertautuvat SkypeOut hintoihin, onko kenellakaan kokemuksia?
puheluiden hinnat Suomeen
4
673
Vastaukset
- .-.-:-
Ja millähän soitat ?
Suomalaisella kännyllä?
Kanadalaisella kännyllä?
Sikäläisellä lankapuhelimella ?
No ainakin Voipbusterilla soittaa
suomalaisen lankaan ilmaiseksi. - esimerkiksi
Telus. Sieltä löytyy hintojakin. Puhelu Suomeen maksaa sen mukaan:
klo 10:00-18.00 $1.54 minuutti tai sen osa
klo 18:00-10:00 $1.08 minuutti tai sen osa
Kalliilta vaikuttaa näin länsirannikoltakin. Halvempia vaihtoehtoja luulen löytyvän. - UusKanukki
Paikallisesta kanadalaisesta lankapuhelimesta tai kännykästä puhelut Suomeen maksavat pienellä kuukausimaksulla 10 senttiä minuutti (CAD) ja ilman kuukausimaksua 12 senttiä minuutti. Lisäksi löytyy liuta kaukopuhelukortteja, joilla saattaa saada saman tai vielä halvemman hinnan. Niiden kanssa saa olla varovainen, että saa luvatut minuuttimäärät yms.
Kannattaa hieman tarkentaa kysymyksiä, täällä pyörii aina ihmisiä joilla on tietoa. Itse kuitenkin vältän vastaamasta kysymyksiin a la "Kannattaako Kanadaan muuttaa?" - lannenhunttari
soittelen nanaimosta koti-suomeen,ensimmaiset 20 min
maksaa kokonaisen taalan-- sen jalkeen 9c minuutti..
tavallisesta kotipuhelimesta,mihin tahansa puhelimeen suomessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657