Mikähän tässäkin mättää. EU tuskin kieltää?No ei se mitään, ei vielä tarpeeksi pyörremyrskyjä.
http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=78223
Suomalainen byrokratia jarruttaa
5
258
Vastaukset
- mättää?
Fortum siinä mättää.
Eu on päinvastoin antanut suomelle huomautuksen nuivasta suhtautumisesta asiaan. - keijo
Ei voida vähentää bensiini/diesel autoilua koska niistä saadaan niin hyvät verot..
Naurettavaa pelleilyä ympäristön kustannuksella. Eikö se myös auttamatta olisi aina rahaa kotiin päin jos polttoaineemme valmistettaisiin kotimaassa? Kaikki öljyyn käytetty raha menee kuitenki johonki ihan muualle kuin Suomeen. - keijo
Ei voida vähentää bensiini/diesel autoilua koska niistä saadaan niin hyvät verot..
Naurettavaa pelleilyä ympäristön kustannuksella. Eikö se myös auttamatta olisi aina rahaa kotiin päin jos polttoaineemme valmistettaisiin kotimaassa? Kaikki öljyyn käytetty raha menee kuitenki johonki ihan muualle kuin Suomeen. Päättäjät ovat sitä ikäluokkaa , että ovat pienenä kuulleet tarinoita, joiden kautta on syntynyt mielikuva häkäpönttöjen häpeällisyydestä. Mielletään että biopolttoaine = häkäpönttö = häpeällistä huuhaata.
Sen sijaan on uljasta rakentaa ydinvoimaloita ja muuta korkeaa teknologiaa.
Ei ymmärretä, että todellisuudessa uusien energian käyttötekniikoiden hallinta on korkeinta tekniikkaa vaativa laji. Sama asia kuin muillakin aloilla, pitäisi olla liikkeellä ajoissa .
Nyt politiikka on se, että liitytään natoon , niin saadaan öljyä ikuisesti. Suunnitelkoon muut sen korkean tekniikan osaamisen , mitä vaaditaan uusiutuvien energialähteiden hallinnassa. Sehän on kallistakin , ei siis kannata tuhlata rahaa häkäpönttöihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932