Se on taas se aika kun...

huuhelihaa hiljenee mutta ei hätäää...Brune täällä voi jutella vaikka yksinkin...
Ajattelin kertoa meidän kauhukatista...On sillä nimikin mutta kauhis sopii sille paremmin...
Noh kaikkiahan tietää että sisäkissalla on hiekkalaatikko missä käydä pissillä.... Nooh luulis että sinne sitten kisu pissailee....
Ahaa luulette väärin meidän kauhis pissailee kenkätelineeseen...
Voi pärkule kun mua sapettaa... Samperi kohta annan kissalle kyytiä ja lähetän sen siperiaan...Mikä himputti lie vaivaa ku tonne eteiseen kuseksii... Laatikonkin putsaan joka päivä...Että sellaista tänään taas...=:))))

18

658

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AMR-52

..jos laitat kengän sinne pissalootaan,vois auttaa..)))))

• yhtään ei naurata....TÄMÄ ON VAKAVAAAAAAA.... juuh kokeillaan....=:)))))))en sentään....

• leidi_10

Vai on sulla semmonen kisuli..:))) Jospa se reviiriä siel merkkailee..? ;)))

• teen siitä rukkaset talveks...On mulla yks teoria... Sillä ikävä koiraa mikä mul oli mut lähti eläkepäiviä ex:n luokse viettämään.... Taitaa vaan kauhiksella ikävä painaa:( Niin meil muillakin...

• leidi_10
        BBrunetti kirjoitti:

teen siitä rukkaset talveks...On mulla yks teoria... Sillä ikävä koiraa mikä mul oli mut lähti eläkepäiviä ex:n luokse viettämään.... Taitaa vaan kauhiksella ikävä painaa:( Niin meil muillakin...

rukkasia mirristä!! Sun teoria kyl varmaan oikea,oon kuullu samanlaisia joskus... Ai onks sul ikävä ex:ää ?

• leidi_10 kirjoitti:

rukkasia mirristä!! Sun teoria kyl varmaan oikea,oon kuullu samanlaisia joskus... Ai onks sul ikävä ex:ää ?

Ex:sää ei kun koiraa....Mun ex aaaargh.... juu ei ole....Mut koiraa on... ihan älytön ikävä.... Ku se oli mun eka vauva..... Niin ja en tee kauhiksestakaan rukkasia sekin on mun vauva...=:))))

• leidi_10
        BBrunetti kirjoitti:

Ex:sää ei kun koiraa....Mun ex aaaargh.... juu ei ole....Mut koiraa on... ihan älytön ikävä.... Ku se oli mun eka vauva..... Niin ja en tee kauhiksestakaan rukkasia sekin on mun vauva...=:))))

..että ei rukkasia..:))) Kyl ne lemmikit on niin ihania,ikävä tulee jos menettää.. :(((

• leidi_10 kirjoitti:

..että ei rukkasia..:))) Kyl ne lemmikit on niin ihania,ikävä tulee jos menettää.. :(((

onneks tarvinut lopettaan.... Viel hyväs kunnos mut väsy tohon typyyn... ku vanha koira jo oli...Ei se purrut tai mitään...Hampaitaan näytteli joskus...
        Nyt on vanhus kumminki hyväs hoidos...=:))

• LonesomeMan

on hyvä sitten vähän seurata ennenkuin laittaa jalkaansa. Kauhukatti voi tehdä vieraille tempun, yhtäkkiä voi kuulua lits...

• serkkupojan takille...hih.... Mutta sellaista se on kissojen kanssa..=:))

• LonesomeMan
        BBrunetti kirjoitti:

serkkupojan takille...hih.... Mutta sellaista se on kissojen kanssa..=:))

serkkupoika taitaa tietää vastaisuudessa että takin paikka on ainakin teillä naulakossa eikä lattialla =)

• LonesomeMan kirjoitti:

serkkupoika taitaa tietää vastaisuudessa että takin paikka on ainakin teillä naulakossa eikä lattialla =)

tajus kyl sitten et sen ois voinnu naulakkoon takkinsa laittaa...=:))

• vaihtasit

kenkätelineen ja hiekkalaatikon keskenään.;))

• idea kerrassaan mainio....hih...=;)))))

• welhotar53
        BBrunetti kirjoitti:

idea kerrassaan mainio....hih...=;)))))

Kurssi ohi,oppisopimuskoulutus asiaa,kuiden vaihteessa pariksi viikoa töihin välillä.Onko sinulla kissa?

• welhotar53 kirjoitti:

Kurssi ohi,oppisopimuskoulutus asiaa,kuiden vaihteessa pariksi viikoa töihin välillä.Onko sinulla kissa?

jeps meillä on kissa...Tai se on mun tytön kissa...=:))

• huomionkipeä

kissakin jo oireilee

• huomionkipeetä sakkia ollaan että jestas sentään.... Kuis sun päivä on mennyt.... Ihan uteliaisuuteni haluan tyydyttää....=:))

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      42
      2026
    2. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      31
      1640
    3. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      14
      1434
    4. Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa

Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin
      NATO
      342
      1396
    5. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1295
    6. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      8
      1211
    7. Se sinun kaipauksen kohde

Ei todellakaan käy täällä höppänä mies.
      Ikävä
      12
      1068
    8. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      7
      971
    9. Et katso sitä

Niinkuin minua. Ehkä se luo toivetta
      Ikävä
      20
      959
    10. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      81
      942
    Aihe