In case että innostun uusimaan keväällä.
Kysymys kuuluu: Pitääkö siinä kirjottaa kaksi ainetta vai riittääkö ainoastaan yksi kun kirjotuspäiviäkin on kaksi?
Kevään reaalista....
5
505
Vastaukset
- yksinen
Et saa kirjoittaa tai siis uusia kuin vain yhden aineen, joka pitää ilmoittaa etukäteen...
- kaikkitietävä
Se menee niin, että nyt jos syksyllä kirjotat vanhan mallisen reaalin, niin keväällä saat osallistua mihin haluutkaan. Joko yhteen tai kahteen, mutta yksikin riittää. Tietenkin voit jatkaa seuraavana syksynä ja kirjottaa 2 lisää, niin sitten sulla on neljä numeroa eri aineista:D
- Varma tieto
kaikkitietävä kirjoitti:
Se menee niin, että nyt jos syksyllä kirjotat vanhan mallisen reaalin, niin keväällä saat osallistua mihin haluutkaan. Joko yhteen tai kahteen, mutta yksikin riittää. Tietenkin voit jatkaa seuraavana syksynä ja kirjottaa 2 lisää, niin sitten sulla on neljä numeroa eri aineista:D
Jos kirjoitat vanhanmallisen reaalin nyt, voit keväällä - ja yleensäkin - kirjoittaa VAIN YHDEN ainereaaliin.
- Se entinen Opettaja
Varma tieto kirjoitti:
Jos kirjoitat vanhanmallisen reaalin nyt, voit keväällä - ja yleensäkin - kirjoittaa VAIN YHDEN ainereaaliin.
on niin, että jos nyt on kirjoittanut reaalin, sen voi uusia kirjoittamalla yhden - ja vain yhden ainereaalin. Mutta sitten kun on jo lakin saanut, niin tutkintoa voi täydentää suorittamalla reaaliaineiden kokeita lisää.
Se entinen Opettaja kirjoitti:
on niin, että jos nyt on kirjoittanut reaalin, sen voi uusia kirjoittamalla yhden - ja vain yhden ainereaalin. Mutta sitten kun on jo lakin saanut, niin tutkintoa voi täydentää suorittamalla reaaliaineiden kokeita lisää.
No onhan se helpompaakin kirjottaa vain yks aine ja hyödyllistäkin kun kirjottaa vaan sen josta on jatko-opintojen kannalta eniten hyötyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723103
- 602814
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322385- 792208
- 602033
- 952016
- 121606
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171567Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301410Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?351398