Täytyis saada mf 35:n sylinteri kansi irti. 9 pulttia irrotettu ja lievää väkivaltaa käytetty mutta siltikään ei irtoa. Vinkkejä?
Ja löytyykös mistään moottorin räjäytys kuvia?
mf 35 sylinteri kansi
7
2686
Vastaukset
- Tahko
Jos olet varma, että kaikki kansipultit ovat irti, niin nappaa halolla kylkeen. Tepsii moneen paikkaan.
se viimeinenkin pultti,voi helpottaa.
- tono
kaikki kansipultit on auki ja on kokeilu halkoakin ei lähtenyt. :(
- 7011
Olen omistanut 35x:n ja tuolloin kannen irrottamisen yhteydessä oli yksi pultti jäämässä huomioimatta. En muista enää mikä. Kansi lähti sivuittain kopauttamalla irti, kun havaitsin tämänkin pultin irrottaa. Jos ovat kaikki irti, niin pitäisihän sen lähteä ilman kellosepän hienosäätövasaraa (lue moukaria)
- 7011
Katso linkkiä http://www.traktordelar.nu/mf1/Mf35skiss-motor.htm
- oon nähny
Suuttimet paikoilleen ja muutama kansipultti lähes kiinni sitten pieniä starttauksia niin eiköhän aukea
- lujassa!
Mullaki on kolmivitonen ja kansi kyllä lähti sen kuin vaan otti, vaikka ei ilmeisesti ollut ennen irrotettu. eipä siinä tainnu olla mitään "piilopultteja".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1764757- 123306
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402213Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261984Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471916Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6661853- 1161816
- 1371737
- 451495
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101421