Kirjoitan tänä vuonna ylioppilaaksi..olisin tyytyväinen jos saisin yo-kirjoituksista keskiarvoksi"C:n"..matikka taitaa kusta eestä ja takaa mutta reaalista jos saisi jonkinmoisen..onko muilla minkälaisia tavoitteita tulevia kirjotuksia simällä pitäen :) ?
Tavoitteet?
10
782
Vastaukset
- sannna
Tavotteena olis päästä reaalista läpi, ihan sama vaikka a tulis..(keväällä reaali jäi 2p päähän a:sta), enkusta samoin läpi pääsy riittää, mut äikästä toivon c:tä, m olis kyl jo unelmien täyttymys..
Keskiarvona tällä näkemällä olis tulossa b:n paperit.. - just
mä kirjoitan keväällä kaikki aineet eli ruotsin enkun äikän lyhyen matematiikan ja lyhyen saksan.. Näiden kolmen vuoden aikana mun tavoitteet ovat hieman laskeneet varsinkin viime kevään jälkeen kun sain oikeaa tuntumaa yo-vihkoihin ja tehtäviin... mut mun tavoitteet ovat:
ruotsi m
enkku b
äikkä c
matematiikka c
saksa c- möh
Reaali C
Äikkä M/E
Englanti C/M
Ruotsi E, jos ei tule E:tä syksyllä, niin menen keväällä uusimaan
Matikasta ihan sama mikä, en ole varma että kirjoitanko edes
- Jenny*
Hmm. Ehkäpä Ruotsi M, Enkku M, Äikkä M ja reaalista riittäis kun pääsis läpi...Äikän M tosin taitaa olla aika kaukaa haettua mut siihen pyritään! Kirjotellaa sit myöhemmin et miten meni! :)
- lawyer
äikkä L
reaali L
matikka L
enkku L
Eikä yhtään alle. Tänä syksynä kirjotan kaks ekaa ja keväällä loput. - ois
M:n paperit ihan jees..mahdollisuuksii on jos viel jaksais vaa painaa :)..
- saas nähä
Enkku M
Äikkä M/E
Hissa L/E
Yht.kuntaoppi E/M
Ruotsi B
Matikka(lyhyt)C
Ranska C
noista kirjotan enkun nyt syksyllä ja loput keväällä.Aika paljon riippuu siitä kuinka paljon jaksan lukea, joten saas nähä... - Katotaan sitten
Tulen varmaan keväällä lakki päässä ja hame yllä, just ennen juhliin lähtöä, katsomaan tätä sivua ja tavoitteitani ja pudistelemaan päätäni omalle epärealistisuudelleni! :D Hajautan kirjoituksia, teen englannin ja vanhan reaalin syksyllä ja ruotsin, äidinkielen, saksan ja EHKÄ matematiikan (Pitää hieman keskustella asiasta opettajani kanssa...) keväällä. Kuitenkin..
Reaali M/E (katotaan miten menee.. saatan mennä keväällä kirjoittamaan historian jos tuntuu siltä.)
Englanti E (tännekin menen keväällä uudestaan jos tavoitteet ei nyt täyty... mur..)
Ruotsi M
Äidinkieli E
Saksa c
Mah. matematiikka: läpi
Lykkyä pyttyyn kaikille! - joopa joo
äikkä C/M
enkku E
A-saksa M
psykologia C/M
ruotsi E
kaikista eniten ärsyttää jos kielet menee perseelleen ku ne on aina ollu mun vahvuuteni... matikka(lyhyttä) en kirjota ollenkaan..eilen oli saksan kuuntelu ja oli vaan yks väärin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1023539
- 623197
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342694- 812479
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422134- 962096
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501742Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221720- 121706