Mikä uutta miesystävääni riivaa, kun hän ei osaa päättää, haluaako hän kanssani vain seksiä, vai seurustella ihan oikeasti?
Joka illan jälkeen, kun olemme tavanneet, hän ehdottaa, että lopettaisimme jutun tähän. Viikon päästä hän hakee minua jälleen perästä. Tykkään miehestä kuitenkin, ja odotan että hänen seksihalunsa muuttuisivat myös rakkaudeksi. Odotanko turhaan?
Ambivalentti mies
12
4229
Vastaukset
- Mies vaan*
Näytät olevan suht helppo ton pillun antamisen suhteen. Mies viihtyy tällaisessa tilanteessa hyvin, kun pimpsaa irtoaa aina, ja ei tarvitse edes seurustella. Eli odotat turhaan.
- asia
Mies ei halua sitoutua mutta pitää sinua varalla jos ei muita saa. Karu totuus.
Annan neuvon oa sinulla on lapsia niin koittakai jatkaa suhdetta ja jutelle asiat kuntoon.Mutta jos ei teillä ole lapsia niin suhde kannataa lopettaa annan neuvon sinulle.
- mummeli 40 vee
termejä, joita ei ymmärrä ilman sanakirjaa, en yhtään ihmettele.
Selventäisitkö minulle, mitä tarkoittaa sana ambivalentti? Ei kuulu perussanastooni enkä usko, että kovin muunkaan.- Kaisa
...että kun rakastaa ja vihaa jotain samaan aikaan. Sitähän tapahtuu kaiken aikaa. Me ei aina jakseta tykätä lapsistamme ja vanhemmistamme, joskus jopa voimme vihata heitä, mutta sitähän ei ääneen sanota. Työpaikkaan maanantaiaamuisin meneminen tuntuu tervalta, mutta ei sitä paikkaa kellekään muullekaan antaisi.
Oletko tosiaan jo mummo neljän kympin iässä? Onnea! Minä olen sinua vanhempi, mutta lapsenlapsia ei ole alkanut vielä häämöttää. - Mummo
Niin vanha sana, että pitäisi sinunkin se tietää!
Ambivalentti = kaksijakoinen, kaksiarvoinen.. epävakaa.
- J....
Uusi sana ja tutulta tuntuva toteamus itsestäni, samaistun vaikken yhtäläisyyksiä kaikessa näekkään..
Mutta mikä hitto siinä on ettei uskalla antaa ihastuksen valua päästä sydämeen, antaa loven raottaa tuloaan ja tarttua ihmiseen, hetkeen ja hurmaan...
Mutta miksi aina ajatukset ennen tapaamista takoo et tänään sen sanon ja osoitan, mutta teot ja sanat hukkuu kun ruumis leijuu tavatessa metrin maasta. Sitä vaan ottaa siitä hetkestä kaiken irti ja jää sanattomaksi, erossa taas iskee kaipuu ja itsensä piiskaus et miksei taaskaan saanut tehtyä itseään alttiiksi oloon ja tunteeseen jota kuitenkin kaipaa ja joka ajaa toisen luo...
Elän kierteessä jossa toisarvoiset ajatukset estää näkemästä ihastustani edessäni, miksi annan niille vallan ja käskyn, tappelen itseäni vastaan ja aina häviän, milloin voitan..?- Kaisa
Olipa kauniisti kirjoitettu. Juuri noita sanoja kaipasin. Ihminen ei kaipaa halveeramista "voi kun olet helppo" j.n.e.
Keskiviikkona erotessamme mies sanoi taas, että nyt oli vihoviimeinen kerta, että hän ei kestä minua ja huonoja tapojani. Saa nähdä, kuinka tässä käy.
Kyseessä olevalla miehellä on ollut valtavasti pettymyksiä elämässään. Siksi hän suhtautuu naisiin niin kuin suhtautuu.
- timanttimies
on justii ku sun kamus
- outo
vaikuttaa kyllä päättämättömyydessään ravulta. heitä pois koko miettiminen: maailmasta löytyy muitakin kuin kuoriaisia:)
- Kaisa
Tuttavuus on niin tuore, että vasta keskiviikkona sain kuulla, että hän täyttää lokakuussa vuosia.
- Taru neito
Miten teillä kävi? Arvaamme, että äijä löysi toisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284